Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Strijkstok schreef op 16-09-2024 om 15:39:

[..]

Krijg je dan ook geld als de tandarts zelf te laat is?

Dat is hier vaak het geval namelijk, zo irritant.

Dit

Laatst was hij 'n half uur te laat, kreeg nog geen sorry... alsof ik niks anders te doen heb.

Daglichtlamp schreef op 16-09-2024 om 15:58:

Ik denk altijd dat ziekenhuizen de afspraaktijd moeten zetten op het moment dat je verwacht wordt. Dat scheelt ook laatkomers. Laatst moest ik zelfs 20 minuten eerder zijn. Ik ben dan zo iemand die dat leest, maar genoeg die dat niet doen

Dat denk ik ook, waarschijnlijk gaat dat veel ergernissen schelen. Om even te kijken bij de patiënten-balie of alle gegevens nog kloppen, kan zo maar 'n half uur duren. Overigens doet ik dat online, maar als je niet weet dat het een mogelijkheid is... kom je te laat.

Daglichtlamp schreef op 16-09-2024 om 15:58:

Ik denk altijd dat ziekenhuizen de afspraaktijd moeten zetten op het moment dat je verwacht wordt. Dat scheelt ook laatkomers. Laatst moest ik zelfs 20 minuten eerder zijn. Ik ben dan zo iemand die dat leest, maar genoeg die dat niet doen

Maar dan heb je ook weer mensen die denken dat ze dan bij de dokter terecht kunnen. Niet iedereen hoeft altijd alles te checken als je iedere week op de poli komt kan je bijna zo doorlopen. Dus dat ze bij eerste bezoeken vragen of je 15 10 of 5 minuten voor je afspraak aanwezig wilt zijn om die administratie te regelen vind ik op zich wel goed. 

Door ov ben ik altijd best vroeg, omdat te laat niet kan en de bus meestal niet aansluitend is.

Ik vind die methode van mijn tandarts echt top. Ze lopen dan nooit meer uit. 

Bakblik schreef op 16-09-2024 om 16:52:

[..]

Maar dan heb je ook weer mensen die denken dat ze dan bij de dokter terecht kunnen. Niet iedereen hoeft altijd alles te checken als je iedere week op de poli komt kan je bijna zo doorlopen. Dus dat ze bij eerste bezoeken vragen of je 15 10 of 5 minuten voor je afspraak aanwezig wilt zijn om die administratie te regelen vind ik op zich wel goed.

Door ov ben ik altijd best vroeg, omdat te laat niet kan en de bus meestal niet aansluitend is.

Ik vind die methode van mijn tandarts echt top. Ze lopen dat nooit meer uit.

Ik zou van tandarts wisselen. Je zal maar een uitvallende bus hebben, lekke fietsband of een aanrijding of weet ik veel wat. Je hebt het niet altijd zelf in de hand. 

ToetieToover schreef op 16-09-2024 om 17:02:

[..]

Ik zou van tandarts wisselen. Je zal maar een uitvallende bus hebben, lekke fietsband of een aanrijding of weet ik veel wat. Je hebt het niet altijd zelf in de hand.

Ik niet, ik vind dit een mooi systeem. Ik ken haar ook privé al voordat ik patiënt werd bij haar.  Ik schat zo in dat er echt wel iets te regelen valt als je een geldige reden hebt. En dan is tegenwind geen geldige reden dan had je gewoon eerder van huis moeten gaan. 

Het zijn juist de mensen die "maar 3 minuutjes" te laat zijn die het spreekuur zo ontregelen. 

Broodjebrie schreef op 16-09-2024 om 15:56:

[..]

Ik zou bijna geneigd zijn te zeggen, gaan jullie maar samen ik blijf thuis. Denk echt aan jezelf hoor lientje.

Dat had ik weken terug al voorgesteld. Maar ze willen me  persé mee hebben

lientje69 schreef op 16-09-2024 om 18:42:

[..]

Dat had ik weken terug al voorgesteld. Maar ze willen me persé mee hebben

Waarom? Tis nu waarschijnlijk te laat maar in het vervolg echt je poot stijfhouden hoor.

Broodjebrie schreef op 16-09-2024 om 19:13:

[..]

Waarom? Tis nu waarschijnlijk te laat maar in het vervolg echt je poot stijfhouden hoor.

Geeft zoveel ruzie  broodjebrie.  Hou ik niet van.

lientje69 schreef op 16-09-2024 om 19:48:

[..]

Geeft zoveel ruzie broodjebrie. Hou ik niet van.

Tegen je zin in op vakantie gaan geeft uiteindelijk ook ruzie.

Broodjebrie schreef op 16-09-2024 om 20:27:

[..]

Tegen je zin in op vakantie gaan geeft uiteindelijk ook ruzie.

Nee. Ben ik te lief voor

lientje69 schreef op 16-09-2024 om 20:34:

[..]

Nee. Ben ik te lief voor

Tja..

SombraOnline schreef op 16-09-2024 om 14:58:

Kat van vriend is zoek. Ik heb niet de moed om te zeggen dat hij uit moet gaan van het ergste, want kat is al 17.

KAT IS TERUG! 

SombraOnline schreef op 16-09-2024 om 23:06:

[..]

KAT IS TERUG!

Oh wat superfijn voor jullie! Ga 'm maar lekker knuffelen 😽

Gisteren meer dan prima geslapen maar vannacht? Ik had hoofdpijn aan mijn linkerkant en buikpijn aan mijn rechterkant. Maar wat ik moest hebben, slaap, bleef uit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.