Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


wat moet ik toch met jou? Ik vind het lastig om contact met je te houden, als ik geen contact met je heb voelt het eigenlijk wel fijn, maar tegelijkertijd voelt het ook alsof ik je laat vallen als vriendin. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

24-07-2024 om 14:24

Bla bla bla 
Maar ondertussen ben je niet leuk.
Gewoon niet

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

24-07-2024 om 15:43

En dan ook nog medelijden opwekken.

maar waarom moet je iedereen en zijn moeder erover vertellen... de helft boeit het niet want ze moeten je al niet en andere helft heeft geen idee.... 

luister goed vriendin..., je hebt vreselijk respectloos jij was te laat je liegt dat je barst we bieden je een ander alternatief  en dan wil je ook nog  eisen stellen?! rot een tering eind op en het boeit me niet dat je dit nooit eerder heb meegemaakt dit is freaking Amsterdam niet NYC of Londen

Oww ajb lieve media kappen nou met die berichtgeving zolang er geen duidelijkheid is over de voetbalclub van mijn woonplaats die op omvallen staat.. Nee ik ben geen megafan maar wel geinterresseerd als inwoner vd stad en ik word echt horensdol van alle  'redden ze het wel of niet'.. berichtgeving.. Kop dicht zolang er geen duidelijkheid is.. Echt, sodemieter nou op want er zijn ergere dingen.. (en dat mag ik niet zeggen  dus doe ik het hier)

Elke keer als ik je zie wil ik zo graag met je gaan shoppen zoals we vroeger deden als tieners.
Toen droeg je nog weleens iets kleurigs dat je bleke teint een beetje ophaalde.  De laatste keer dat ik je iets kleurigs heb zien dragen is 33 jaar geleden. Grijs en beige kan je ook nog dragen als je 80 bent. Maat 40-42(?) met een gevuld gemoed is geen reden om je in voormeloze zaken te hullen.
Nu het eerste grijs zich mengt door je rossige lokken is het tijd voor een make-over. Je bent nog geen 60 dus kleed je niet als een 80 jarige! 
Kom ga mee naar de stad!
Oké, die kuiten die we van oma hebben geërfd is wel even een dingetje maar ik kan bij mijn maat 38 broeken vinden die passen dus met jouw maat 40-42 moet dat ook wel lukken.

Leuk zo'n kitten, ja voor een paar dagen.. 
Na 3 weken vind ik hem minder leuk .
De hele dag mij voor de voeten lopen.
In mijn kleren en bankstel hangen.
Sluit hem elke dag wel een keer per ongeluk op in wc of inloopkast.  Waarop ik weer kan zoeken waar hij zit 
Geef mij maar een volwassen kat. Maar mijn Siamees van 2 is er blij mee, en gaat toch makkelijker de introductie van een kitten.



kerst schreef op 26-07-2024 om 11:34:

Leuk zo'n kitten, ja voor een paar dagen..
Na 3 weken vind ik hem minder leuk .
De hele dag mij voor de voeten lopen.
In mijn kleren en bankstel hangen.
Sluit hem elke dag wel een keer per ongeluk op in wc of inloopkast. Waarop ik weer kan zoeken waar hij zit
Geef mij maar een volwassen kat. Maar mijn Siamees van 2 is er blij mee, en gaat toch makkelijker de introductie van een kitten.



Herkenbaar, ik vond mijn kittens heel lief maar ook heel vermoeiend. Nu ze groot zijn vind ik ze veel leuker. Ik ga denk ik niet snel meer een kitten in huis halen als deze katten komen te overlijden. Ik ga dan wel naar het asiel voor een wat oudere kat.

Wie gaat er nu avonds met een baby in een maxi cosi op bezoek bij iemand anders? Ik heb zelf geen kids, maar babies moeten toch regelmaat lijkt me .

Zo op vakantie voel ik me ieder jaar weer de enige vrouw in de wereld die niet weet hoe ontharen werkt. Altijd lijk ik de enige met bultjes, ingegroeide haartjes, haartjes, etc.

Bloemenzee schreef op 27-07-2024 om 21:32:

Zo op vakantie voel ik me ieder jaar weer de enige vrouw in de wereld die niet weet hoe ontharen werkt. Altijd lijk ik de enige met bultjes, ingegroeide haartjes, haartjes, etc.

Oh nee hoor, hier precies hetzelfde. Echt zo irritant. 

Grindelwald schreef op 27-07-2024 om 22:08:

[..]

Oh nee hoor, hier precies hetzelfde. Echt zo irritant.

‘Fijn’ te horen (gedeelde smart is halve smart). Ik begin wel op een punt te komen dat ik me er iets minder van aantrek als er nog wat haren zitten. Ik zie al die mensen toch nooit meer (en dan hopen dat je geen bekenden tegenkomt…). 

Bloemenzee schreef op 27-07-2024 om 23:40:

[..]

‘Fijn’ te horen (gedeelde smart is halve smart). Ik begin wel op een punt te komen dat ik me er iets minder van aantrek als er nog wat haren zitten. Ik zie al die mensen toch nooit meer (en dan hopen dat je geen bekenden tegenkomt…).

Ik ook hoor, wat een drama. Denk dat dat een heel goed idee is, om het je wat minder aan te trekken. Je bent daar om lekker te genieten, te zwemmen en te zonnen, niet om je perfectie tentoon te spreiden. Ik hoop me hier ooit echt niets meer van aan te trekken, lukt helaas nog niet altijd

Bloemenzee schreef op 27-07-2024 om 21:32:

Zo op vakantie voel ik me ieder jaar weer de enige vrouw in de wereld die niet weet hoe ontharen werkt. Altijd lijk ik de enige met bultjes, ingegroeide haartjes, haartjes, etc.

Ik scheer haartjes kort, ik onthaar niet meer. Ben als de dood voor (steen)puisten. Nou fiets ik voornamelijk in de vakantie en dan is het toch het prettigst dat overal waar schaamhaar zit, bedekt is: t-shirt, fietsbroek. 

Auwereel schreef op 28-07-2024 om 08:16:

[..]

Ik scheer haartjes kort, ik onthaar niet meer. Ben als de dood voor (steen)puisten. Nou fiets ik voornamelijk in de vakantie en dan is het toch het prettigst dat overal waar schaamhaar zit, bedekt is: t-shirt, fietsbroek.

Dat is voor mij ook het prettigst. Oksel, benen scheer ik met een mesje en dat gaat goed.

Schaamhaar houd ik kort. Ik heb zo'n dingetje van Philips en zet daar een kammetje van 2 mm op. Dan kan ik weer een week of twee vooruit. Werkt voor mij prima. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.