Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Na 2 verpeste vakanties met allemaal ontstekingen van ingegroeide haren in de schaamstreek heb ik de oplossing gezocht in een badpak met pijpjes. Benen scheren gaat wel goed,  oksels hebben sinds de overgang bijna geen haar meer, hoef ik dus ik niet iedere week te scheren. 

Oksels met een scheermesje, benen met de epilady en de schaamstreek met de ladyshave, en dan hebben we nog een pincet voor de wenkbrauwen. Nu ik het zo zie staan, denk ik wat een gedoe maar dit werkt voor mij het beste 

Bakblik schreef op 28-07-2024 om 09:30:

Na 2 verpeste vakanties met allemaal ontstekingen van ingegroeide haren in de schaamstreek heb ik de oplossing gezocht in een badpak met pijpjes. Benen scheren gaat wel goed, oksels hebben sinds de overgang bijna geen haar meer, hoef ik dus ik niet iedere week te scheren.

Sinds dit jaar inderdaad ook een bikinibroekje met pijpjes. Wat een verademing! Vooral die bikinilijn is ellende, dus dat scheelt enorm.

wat een klote spul is bladerdeeg toch 

Rogue schreef op 29-07-2024 om 14:37:

wat een klote spul is bladerdeeg toch

Als je probleem is wat ik denk dat het is: laat het nooit helemaal ontdooien als je er bijvoorbeeld de binnenkant van een springvorm mee wil gaan bedekken. Snel werken en half ontdooid mee aan de gang.

Maar sowieso

Courage schreef op 29-07-2024 om 19:28:

[..]

Als je probleem is wat ik denk dat het is: laat het nooit helemaal ontdooien als je er bijvoorbeeld de binnenkant van een springvorm mee wil gaan bedekken. Snel werken en half ontdooid mee aan de gang.

Maar sowieso

Dank voor de tip

Ik had het nodig voor het maken van  pasteitjes .

Het vullen lukte niet goed doordat het plakte plakte als een malle 


Ontopic ; ik mag het niet zeggen maar je druipt van de dure merken en dan zeur je over extensions van €600 mens dat is nog goedkoop vergeleken bij je baby Louis Vuitton tas


 

Rogue schreef op 30-07-2024 om 22:39:

[..]

Dank voor de tip

Ik had het nodig voor het maken van pasteitjes .

Het vullen lukte niet goed doordat het plakte plakte als een malle


Ontopic ; ik mag het niet zeggen maar je druipt van de dure merken en dan zeur je over extensions van €600 mens dat is nog goedkoop vergeleken bij je baby Louis Vuitton tas




 Zo niet logisch dat het grappig is  (want Vuitton heeft kleine tasjes van serieus 10.000E zag ik een x in Parijs)

Wat ben jij een ongelooflijk misogyne eikel zeg.

Gadverdamme! (Je kon er niet zoveel aan doen, dus zeg het maar niet te vaak hardop) Bah! Bah! Bah! En ik mag uiteraard opruimen 🤢

moet dat op die manier gezegd worden. Dat kan toch ook anders? 

Ik ben er meer dan klaar mee.

Ik houd van mijn katten. Dat zeg ik gerust hardop. Maar vanmorgen moest ik even wat inhouden. Niet omdat de kat zich beledigd gaat voelen, maar omdat mijn vriendlief nog lag te slapen. Ineens stopt de ventilator ermee en slaat de stop door.
Heeft die kat het draadje doorgekauwd van de ventilator!! En het is niet de eerste keer: het draadje mijn webcam was het eerste slachtoffer. Daarna heb ik alle draadjes weggewerkt, althans dat dacht ik. Niet dus. 
Wat is dit nou weer voor slechte nieuwe gewoonte? Ik ben ziek geweest en heb de katten wat aan hun lot overgelaten en dan bedenken ze meteen dit soort rare acties. 

ToetieToover schreef op 03-08-2024 om 09:00:

Ik houd van mijn katten. Dat zeg ik gerust hardop. Maar vanmorgen moest ik even wat inhouden. Niet omdat de kat zich beledigd gaat voelen, maar omdat mijn vriendlief nog lag te slapen. Ineens stopt de ventilator ermee en slaat de stop door.
Heeft die kat het draadje doorgekauwd van de ventilator!! En het is niet de eerste keer: het draadje mijn webcam was het eerste slachtoffer. Daarna heb ik alle draadjes weggewerkt, althans dat dacht ik. Niet dus.
Wat is dit nou weer voor slechte nieuwe gewoonte? Ik ben ziek geweest en heb de katten wat aan hun lot overgelaten en dan bedenken ze meteen dit soort rare acties.

sorry Toet, ik snap je hoor, maar ik moet stiekem lachen om de capriolen van de boefjes 

Zilver_gray schreef op 03-08-2024 om 13:02:

[..]

sorry Toet, ik snap je hoor, maar ik moet stiekem lachen om de capriolen van de boefjes

Ik ook. Ik dacht dat alleen konijnen dat deden...

Wat baal ik hiervan

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.