Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Potverdorie, ik zeg nog zo VERF OP TERPENTINEBASIS. Kom je weer met die watergedragen troep thuis.

Herfstappeltaart schreef op 28-10-2024 om 13:46:

Potverdorie, ik zeg nog zo VERF OP TERPENTINEBASIS. Kom je weer met die watergedragen troep thuis.

Recent in de behang/verfwinkel een hele discussie gehad met de eigenaar. Mijn man had mij opdracht gegeven om terpentineverf te halen. Die eigenaar zegt dat er tegenwoordig hele goede watergedragen verf bestaat maar dan ben je wel wat geld kwijt. Je moet niet hopen op Action prijzen zeg maar.

De watergedragen verf vroeger was troep, nu niet meer volgens die man. Er was nog wat verkrijgbaar op terpentinebasis maar dat wordt minder. We gaan het zien.

Bakblik schreef op 28-10-2024 om 14:18:

[..]

Recent in de behang/verfwinkel een hele discussie gehad met de eigenaar. Mijn man had mij opdracht gegeven om terpentineverf te halen. Die eigenaar zegt dat er tegenwoordig hele goede watergedragen verf bestaat maar dan ben je wel wat geld kwijt. Je moet niet hopen op Action prijzen zeg maar.

De watergedragen verf vroeger was troep, nu niet meer volgens die man. Er was nog wat verkrijgbaar op terpentinebasis maar dat wordt minder. We gaan het zien.

Professionele schilders mogen om gezondheidsredenen ook geen terpentineverf meer gebruiken. Je hebt tegenwoordig ook hele goede verf op water basis misschien nog niet zo goed als terpentineverf maar wel beter voor gezondheid en milieu. 

Ik weet het, ik weet het, beter voor gezondheid en milieu, maar......we hebben boven op de kozijnen watergedragen verf over een oude laag verf op terpentinebasis geschilderd (eerst goed geschuurd en ontvet) en het bladdert eraf. Dat risico wil ik nu (we gaan beneden schilderen) niet lopen.

Het is dezelfde kleur die er op zit die we weer gaan schilderen. Even opknappen zeg maar. Het was van Histor en die heeft het niet meer, nu de kleur laten mengen van Flexa. 

Het is weer herfstvakantie dus de trollen gaan weer los.

Je kan hoog/laag springen maar als die oranje clown de verkiezingen wint zet ik GEEN voet meer in Amerika nu meen ik het echt ben waarschijnlijk sowiso mijn adress dan ook kwijt 

Ik waardeer de inspanning van het opruimen van "het hok" echt waar. Maar zullen we die discussie over het afvoeren  van het kleuter-schoolbord van oudste niet voor de 75e keer opnieuw doen? 
Jij ziet het nooit maar het wordt de laatste 10 jaar meer gebruikt dan toen ze op de basisschool zat. Niet zo vaak als schoolbord maar wel als "fotostudio" en soms om in een zoommeeting haar punten of berekeningen op te schrijven/hangen. Als ze het zelf niet storend vind op haar net opgeknapte kamer laat dan lekker staan. 

Voor mij kan het niet snel genoeg januari zijn. 
En ik denk dat ik niet de enige ben

kerst schreef op 30-10-2024 om 19:32:

Wel verrassend als ik naar je naam kijk

kerst schreef op 30-10-2024 om 19:32:

Ik vind deze tijd met (regelmatig) mooi herfstweer en zon nog wel fijn, maar juist januari en februari waardeloos. Zo saai, somber, grijs en eindeloos durend  

toch best gek dat als je afstand van iemand neemt, pas dan ziet hoe diegene dan veranderd is afgelopen tijd.

Strijkstok schreef op 30-10-2024 om 20:12:

[..]

Ik vind deze tijd met (regelmatig) mooi herfstweer en zon nog wel fijn, maar juist januari en februari waardeloos. Zo saai, somber, grijs en eindeloos durend

Eens

Kijk naar die mooie kleuren en het weer is heerlijk, straks de feestdagen heb er nu al zin in. Ben bezig met cadeautjes uitzoeken, vind ik echt leuk om te doen 

Als het geen sinterklaas/kerst werd zou ik erg teleurgesteld zijn.

Hoewel ik dat laatst vooral was toen ik het *absoluut niet verrassende* assortiment van Action bekeek. Hoe die het volhoudt om jaar in jaar uit dezelfde ultra cheape smakeloze crap te verkopen. Tot voor enige jaren hadden ze na lang zoeken toch altijd wel één ding ertussen zitten wat het meenemen waard was, maar dat is afgelopen. Sinds drie jaar niets meer gekocht daar.

Natuurlijk weet ik dat deze keten zich richt op starters, maar ik vraag me af waarom ze starters zo laag inschatten?

rionyriony schreef op 31-10-2024 om 07:08:

Als het geen sinterklaas/kerst werd zou ik erg teleurgesteld zijn.

Hoewel ik dat laatst vooral was toen ik het *absoluut niet verrassende* assortiment van Action bekeek. Hoe die het volhoudt om jaar in jaar uit dezelfde ultra cheape smakeloze crap te verkopen. Tot voor enige jaren hadden ze na lang zoeken toch altijd wel één ding ertussen zitten wat het meenemen waard was, maar dat is afgelopen. Sinds drie jaar niets meer gekocht daar.

Natuurlijk weet ik dat deze keten zich richt op starters, maar ik vraag me af waarom ze starters zo laag inschatten?

Nu word ik heel nieuwsgierig naar jouw kerstversiering 

Strijkstok schreef op 30-10-2024 om 20:12:

[..]

Daar heb je een punt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.