Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Wie nu nog het lef heeft aan te bellen laat ik aan de deur staan!  Ik ben geen pakketpunt voor de hele straat, omdat ik vaak thuis ben! 

Hè, hè, gelukkig, dat misverstand is uit de wereld.

Des te later op de avond, des te schoner het volk..

je bent niet belangrijk genoeg om te haten 

sommige mensen wens je echt eeuwige jeuk en te korte armen.

Broodjebrie schreef op 16-11-2024 om 13:13:

sommige mensen wens je echt eeuwige jeuk en te korte armen.

Eens 

zat er nou een montagefoutje in het Sinterklaasjournaal?! (Niks ernstigs, filmpje op het verkeerde moment ingestart.)

Bloemenzee schreef op 16-11-2024 om 13:59:

zat er nou een montagefoutje in het Sinterklaasjournaal?! (Niks ernstigs, filmpje op het verkeerde moment ingestart.)

Ja! De staf die bij Sint gebracht werd op de stoomboot was er te vroeg (te vroeg filmpje ingestart).

Als je nou eens aan excuses accepteren en aanbieden deed, dan was je een stuk prettiger gezelschap

M’n nichtje is vandaag 1 geworden, en we zijn op visite. Allemaal leuke kindjes, behalve één. Wat een rot kind is dat.

Slaap lekker

Stel je niet zo aan.

Carrière switch gemaakt, keihard gewerkt om de juiste diploma's te behalen, terecht gekomen in een fijn team. Maar wordt er vanuit de organisatie een beslissing waardoor mijn werk in deze fijne werkomgeving dreigt te verdwijnen. En die organisatie is vrij dominant in de regio, dus voor een andere soortgelijke baan ben ik waarschijnlijk toch weer op deze organisatie aangewezen.

Waarom ben je nu zn eikel maar smelt ik weg in de prachtige ogen zucht....

Hoe vaak moet ik nog door dat recht van verzet gedoe heen aan de telefoon voordat jullie mij ECHT niet meer bellen?
Ik heb nu al 15 keer uitgelegd waarom ik mijn abonnement heb opgezegd!
Hou op! Ik wil die krant niet meer!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.