Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Dewi-Sri2
21-11-2024 om 17:55
Flikker nou toch eens op met al die eeuwige "herfst"-recepten met die gore zoete aardappels en pompoen. Die weeïge laffe hap die alles vies maakt. Ga weg!!!
Yumi
21-11-2024 om 19:37
Bakblik schreef op 21-11-2024 om 16:34:
Hoe vaak moet ik nog door dat recht van verzet gedoe heen aan de telefoon voordat jullie mij ECHT niet meer bellen?
Ik heb nu al 15 keer uitgelegd waarom ik mijn abonnement heb opgezegd!
Hou op! Ik wil die krant niet meer!
Niet meer in gesprek gaan maar doorgeven aan Consuwijzer, die kunnen daar wat mee.
Doe uw melding bij ACM ConsuWijzer | ACM ConsuWijzer
Bakblik
21-11-2024 om 19:43
Yumi schreef op 21-11-2024 om 19:37:
[..]
Niet meer in gesprek gaan maar doorgeven aan Consuwijzer, die kunnen daar wat mee.
Doe uw melding bij ACM ConsuWijzer | ACM ConsuWijzer
Dank je daar ga ik even naar kijken
kerst
23-11-2024 om 08:01
Ja, onderbuurman, als je (boven)buren hebt dan hoor je weleens wat leefgeluiden. Ook als ik snachts niet kan slapen. Kon je toch zelf ook bedenken!
Broodjebrie
23-11-2024 om 08:28
Die onzekerheid van jou wordt steeds erger. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik afstand van je nam. Ik hoop dat onze vriendschap dit overleeft maar dan moet er wel iets veranderen.
kerst
25-11-2024 om 18:05
Als je half slapend achter het stuur op de weg zit, hoef je niet van schrik te gaan toeteren als ik voor je van rijstrook wissel
Bakblik
25-11-2024 om 21:25
Je bent boos als studenten nijdig komen vertellen dat ze zichzelf niet in tweeën kunnen splitsen om naar twee verplichte studieonderdelen te gaan. Jij hebt die planning gemaakt niet zij! Je kunt dus alleen boos zijn op jezelf! Je boosheid afreageren op de ouderejaars die de onderdelen hebben georganiseerd is echt superkinderachtig.
Bakblik
26-11-2024 om 14:52
Lul van de DHL je hebt echt geen zin in je werk denk ik.
Je geeft mijn pakje af ergens maar niet bij mij. Op zich snap ik dat, ik lig niet achter de voordeur te wachten tot jij er bent. Dan doe je een kaartje in mijn brievenbus waarop een QRcode staat. Ik moet die code scannen om te zien waar mijn pakje is. LAAT DAN NIET PRECIES DIE CODE UIT DE BRIEVENBUS HANGEN MET DIT WEER. Die code is nu een grote zwarte vlek. Moet ik gaan vragen bij de buren? Bij het pakketpunt? Ik krijg die code niet gescand. Bedankt hè!
Poezie
26-11-2024 om 18:05
Je bent dan wel mijn leidinggevende, maar je hoeft niet tegen mij te jokken hoor!
Ik zie heus wel dat jij vanochtend een afspraak hebt verzet naar een plek waar ik vorige week een andere afspraak heb gepland en die ik met alle plezier voor je wil verzetten als je het me (lief) vraagt.