Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Broodjebrie schreef op 07-11-2024 om 16:19:

[..]

?

Werknemers zijn een gemiddelde tijd ziek per werknemer.

rionyriony schreef op 07-11-2024 om 19:51:

[..]

Werknemers zijn een gemiddelde tijd ziek per werknemer.

Ah .

lientje69 schreef op 07-11-2024 om 16:53:

[..]

Niks

Ik zie mezelf terug op een filmopname van het werk en schrik ervan hoe dik ik ben....😱

Oh erg is dat he? Herkenbaar hoor. Of dat je je stem ergens terug hoort. Vreselijk 

Zouden we dit keer nog de 25% halen? Of zou zelfs dat al te "optimistisch" zijn? Ik vrees het laatste... 

f*ck ik voel me zo schuldig 

Rogue schreef op 12-11-2024 om 15:09:

f*ck ik voel me zo schuldig

Volgens de Temu app moet ik echt vandaag bestellen, want twee artikelen op mijn bestellijst zijn bijna uitverkocht 

Waarom denk je direct aan het ergste. En waarom vertel je het pas een dag later. Bel ons dan wanneer je je niet oké voelt.

aan die achterlijke relschoppers je hoerenmoer! Gun jullie allemaal jeuk en korte armpjes   En een erge ziekte toe 

Rogue schreef op 12-11-2024 om 18:47:

aan die achterlijke relschoppers je hoerenmoer! Gun jullie allemaal jeuk en korte armpjes En een erge ziekte toe

Aanhakend daarop erger me aan het feit dat Halsema weer onder vuur ligt en ''aan de tand wordt gevoeld'' zoals het nieuws zegt.
Ik heb zeker niet alles gevolgd, maar begin eens met het keihard aanpakken van die relschoppers!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.