Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Bakblik schreef op 21-10-2024 om 15:05:

Je kijkt me aan of ik vanaf Mars ineens voor je balie ben verschenen.
Is het echt zo raar dat ik, met mijn oudere vriendin, in een willekeurige huisartsenpraktijk kom vragen om wat desinfectie en een pleister of 6?
Vriendin viel op 50 meter afstand van haar fiets en is gewond geraakt en heeft pleisters nodig.
En nee, ik/wij gaan niet met de verbandtrommel in de tas op pad als we even een paar boodschapjes gaan halen.

Met een huisarts op loopafstand ga ik voor iemand van 75 die niet buiten bewustzijn is niet 112 bellen. Het zijn een paar schaafwonden, oke de een wat dieper dan de ander maar wat pleisters zijn genoeg.

En, kreeg je het wel of weigerde de assistente? Het leek mij anders geluk bij een ongeluk dat je vriendin in de buurt van een huisartsenpraktijk viel…

madee schreef op 21-10-2024 om 15:11:

[..]

En, kreeg je het wel of weigerde de assistente? Het leek mij anders geluk bij een ongeluk dat je vriendin in de buurt van een huisartsenpraktijk viel…

Na heel lang wachten, er moest nog een ander spoedgeval tussendoor, kregen we uiteindelijk gelegenheid om handen schoon te maken en heeft iemand helpen verbinden. Die dame achter de balie keek mij echt aan alsof ik gek was, nadat ik had gezegd dat we geen patiënt waren bij die praktijk en geen afspraak hadden.

Over dat vetgedrukte: Dat was echt geluk bij een ongeluk, maar voor de snelheid hadden we denk ik beter door kunnen fietsen naar huis met eventueel een tussenstop bij mijn huisarts. Echt zo raar.

Bakblik schreef op 21-10-2024 om 15:17:

[..]

Na heel lang wachten, er moest nog een ander spoedgeval tussendoor, kregen we uiteindelijk gelegenheid om handen schoon te maken en heeft iemand helpen verbinden. Die dame achter de balie keek mij echt aan alsof ik gek was, nadat ik had gezegd dat we geen patiënt waren bij die praktijk en geen afspraak hadden.

Over dat vetgedrukte: Dat was echt geluk bij een ongeluk, maar voor de snelheid hadden we denk ik beter door kunnen fietsen naar huis met eventueel een tussenstop bij mijn huisarts. Echt zo raar.

Ik begrijp je wel, ik vind het ook raar…hopelijk is je vriendin verder oké 💐

Wat een gezeik  elke keer al die zieken.

madee schreef op 21-10-2024 om 17:38:

[..]

Ik begrijp je wel, ik vind het ook raar…hopelijk is je vriendin verder oké 💐

Ja hoor ze is verder wel oké. Toen het eenmaal was schoongemaakt viel het heel erg mee. Ik ben van mezelf en mijn kinderen gewoon niet gewend dat zulke kleine wondjes zo erg kunnen bloeden. 

Echt alles zat onder. Haar jas haar fietstassen, onze handen. Uiteindelijk waren 3 pleisters waarvan 1 extra brede genoeg. Maar doordat overal half opgedroogd bloed zat kon ik in de chaos met wat vuil  en gevallen stukjes blad die aan haar handen kleefden niet zien hoeveel wondjes het waren. 

Ik wil hier weg 

Ik voel me overvraagd. 

vorige week een mirena laten plasten ivm overgangsklachten en oestrogeen gebruik. 
ik vertel daar dat ik een misbruik verleden heb. Daarop word ik vol medelijden aangekeken 🤢 Prima. Er wordt niks gevraagd en ik kan dan weinig aangeven. 
dan zegt die gyn terwijl ze me recht aankijkt: jij bent de baas. Oké. 
Vervolgens legt ze NIKS uit en gaat ze me super veel pijn doen en als ik dan denk dat ze klaar is dan moet de spiraal er nog in. 
vervolgens zegt de verpleegkundige dus er naast staat; doe je beenTJES maar bij elkaar. Echt WTF. Ik was al getriggerd door die pijn en dan ga je tegen me praten alsof ik een kind ben? 

Stomme kutten!

Wat erg stokstaart

Wat een horken stokstaart.

stokstaart schreef op 22-10-2024 om 10:16:

vorige week een mirena laten plasten ivm overgangsklachten en oestrogeen gebruik.
ik vertel daar dat ik een misbruik verleden heb. Daarop word ik vol medelijden aangekeken 🤢 Prima. Er wordt niks gevraagd en ik kan dan weinig aangeven.
Vervolgens legt ze NIKS uit en gaat ze me super veel pijn doen en als ik dan denk dat ze klaar is dan moet de spiraal er nog in.
vervolgens zegt de verpleegkundige dus er naast staat; doe je beenTJES maar bij elkaar. Echt WTF. Ik was al getriggerd door die pijn en dan ga je tegen me praten alsof ik een kind ben?

Stomme kutten!

stokstaart

ontopic; doe is rustig mens je hoeft het niet tig keer te herhalen 

Stomme kutten!

Sjezus

Stomme kutten!

Welk ziekenhuis?

Ik krijg over twee weken ook een Mirena in het ziekenhuis namelijk.

Ze zijn nu helemaal gestopt met aardige films uit te zenden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.