Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Gadverdamme, ten eerste al dat je tijdens je menstruatie naar de sauna gaat vind ik al vies, maar als je dan toch gaat en je tampon verwisselt: kijk dan ff achterom wat voor zooitje je achterlaat…! 

madee schreef op 13-10-2024 om 11:28:

Gadverdamme, ten eerste al dat je tijdens je menstruatie naar de sauna gaat vind ik al vies, maar als je dan toch gaat en je tampon verwisselt: kijk dan ff achterom wat voor zooitje je achterlaat…!

Gadver 

Oh bah!

Bellebelle schreef op 13-10-2024 om 11:19:

[..]

Ik weet niet of je netflix hebt, maar ik heb me laatst prima geamuseerd met nobody wants this.

Die heb ik al enige maanden niet meer. Er stonden een stuk of vier aardige op die ik nog niet gezien had, maar daarna was het tien keer beginnen, en dan tien keer niet afgekeken. Het schijnt een ontzettend moeilijke categorie te zijn.

Je merkt direct als het door een man is geschreven. Die begrijpen de categorie heel anders. Seks, stoer doen, overwinnen, lollig doen en actie! Daar kijk ik een kwartier naar en dan heb ik het wel weer gehad. Van nature komt er weinig actie voor in romantische films omdat die vooral om gevoel en dilemma's draaien. Daar komt dan de spanning uit voort. Mannen zien dat als moeilijk gezeur dus die kijken daar niet naar. Daarom is de categorie ook zo moeilijk interessant te maken voor een groot publiek. .

Soms word je wel verrast door een pareltje. Maar wat er tegenwoordig uit de filmfabrieken komt: waardeloos. Al honderd keer zijn dezelfde thema's herhaald. Met dezelfde sterren vaak.

Hou nou eens een keer je mond! 

Jullie bedenken van alles maar hebben makkelijk praten.

He he, eindelijk toon je belangstelling en vraag je hoe het met mij gaat. Alleen zo jammer dat ik er bijna 50 jaar op heb moeten wachten.

Dat ik je een in en in slecht mens vind en geen excuus kan bedenken voor wat je hebt aangericht. Mensen waarvan je het volste vertrouwen kreeg de afgrond insleuren, die daar de rest van hun leven last van blijven houden. Hoe kan het, dat je nog doorgaat met je leven na wat je hebt aangericht? 

Ik heb alvast een afspraak gemaakt voor eind november voor de kapper. Anders " vergeet" ik het weer. 

Naminokurashi schreef op 16-10-2024 om 14:52:

He he, eindelijk toon je belangstelling en vraag je hoe het met mij gaat. Alleen zo jammer dat ik er bijna 50 jaar op heb moeten wachten.

Auw die komt binnen terwijl ik niks meer jouw situatie te maken heb. 

Sterkte

Ik snap dat je nieuwe vriendin (afkomstig uit een Aziatisch land) moet leren zwemmen.  Dat je haar dat zelf leert tijdens de uren banen zwemmen en dat de directie van het zwembad dat oké vindt dat kan ik niks van vinden. 
Zelfs als ze een oefening goed doet en een kus krijgt van je kan ik er weinig van zeggen. 
Maar is het nou echt nodig dat je haar elke halve van helemaal aflebbert? In 2 van de 4 banen wordt zwemles gegeven aan kleine kinderen en de mensen in de overige 2 banen komen om banen te zwemmen!  Die willen dus doorzenden en dat kan nu niet, omdat jullie steeds staan te zoenen. 
Of zwemmen of het water uit een thuis gaan zoenen!  Opgepleurd!

Twee 60+ vrouwen die het nodig vinden om haantjes gedrag te vertonen..... 

wat is dit nou weer… 

De wegen van de DPD zijn ondoorgrondelijk.

Je kijkt me aan of ik vanaf Mars ineens voor je balie ben verschenen.
Is het echt zo raar dat ik, met mijn oudere vriendin, in een willekeurige huisartsenpraktijk kom vragen om wat desinfectie en een pleister of 6?
Vriendin viel op 50 meter afstand van haar fiets en is gewond geraakt en heeft pleisters nodig.
En nee, ik/wij gaan niet met de verbandtrommel in de tas op pad als we even een paar boodschapjes gaan halen.

Met een huisarts op loopafstand ga ik voor iemand van 75 die niet buiten bewustzijn is niet 112 bellen. Het zijn een paar schaafwonden, oke de een wat dieper dan de ander maar wat pleisters zijn genoeg.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.