Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
lientje69
08-10-2024 om 10:40
Potverdikkie , komen jullie nou om te zwemmen of te kleppen. Doe dat dan ff lekker aan de kant! Geen doen om zo banen te trekken!
Courage
08-10-2024 om 12:09
Nee, het ligt niet aan X. Het ligt aan jou. Je gaat achteruit. En onderdeel van die achteruitgang is dat je dat niet voldoende beseft...
Bloemenzee
08-10-2024 om 18:10
Als iets ‘kwijt’ is, is dat niet altijd direct mijn schuld. Sterker nog: dat is het eigenlijk nooit. Je kunt ook je eigen zooi opruimen, dan weet je zelf tenminste waar het ligt.
kerst
09-10-2024 om 05:07
Onderbuurvrouw, als je voor bovenburen kiest, kun je niet van ze verwachten dat ze , als ze niet kunnen slapen,tussen 11.30 en 8 uur niet in de huiskamer gaan zitten . Omdat jij dat hoort
Weleens van oordoppen gehoord?
Die gebruik ik al jaren snachts omdat ik ook gezegend ben met een uitstekend gehoor.
Bakblik
10-10-2024 om 10:39
Wil jij je even van ieder commentaar onthouden op dit gebied?
Sinds wij zijn gaan samenwonen heb ik al jouw overhemden gestreken. Dus nu dochter hulp vraagt om te voorkomen dat ze voor de tweede keer de boel verknoeit en weer een nieuwe moet kopen ga ik dat gewoon doen. Ook strijken moet je leren, dat is geen natuurtalent waar voornamelijk vrouwen over beschikken.
Toegegeven mijn talent op dit vlak is groter en beter ontwikkeld dan dat van jou.
Oh ja, dat is de reden dat ik al bijna 29 jaar jouw overhemden strijk. Dus geen commentaar op dit onderdeel van de zelfstandigheid van onze dochter. Het non-talent op het gebied van overhemden strijken heeft ze waarschijnlijk van haar vader geërfd.
Ik zal haar nog een paar keer les geven op dit gebied. Dat is goedkoper dan steeds nieuwe overhemdbloeses kopen voor bij haar damespak.
Én erwordt netjes om hulp gevraagd, ze gaat er niet, net als jij, van uit dat ik het klusje wel even doe.
By the way: Ben wel blij dat jij, in ruil voor al die gestreken overhemden, het onderhoud van mijn fiets voor jouw rekening neemt.
rionyriony
10-10-2024 om 21:50
Vind zowel sandwiches als cornflakes onbegrijpelijke maaltijden.
Typisch Brits. Sandwiches = matig voedsel; cornflakes = goor voedsel. Alleen geschikt als paneermiddel.
Bloemenzee
10-10-2024 om 22:01
rionyriony schreef op 10-10-2024 om 22:00:
O jee hoe kom ik de nacht door.
Wil je er over praten?
rionyriony
11-10-2024 om 15:47
Bloemenzee schreef op 10-10-2024 om 22:01:
[..]
Wil je er over praten?
Saai gesprek wordt dat dan voor een ander. Ik verwachtte ergens last van te krijgen (95% van de gevallen) maar het bleef uit. En ik snap niet waarom!
rooiekater
11-10-2024 om 21:06
Hallo ict word wakker waarom duurde het 3 maanden voordat jullie mij geloofde als ik zei dat dat niet lukte in mijn werk account.
Vandaag eindelijk iemand gezien van ict en ben ik ingelogd in mijn account en toen was ow.... maar dat is niet goed.
Dat probeer ik al 3 maanden uit te leggen.... sukkels
Ze gaan nu eindelijk verder zoeken i.p.v mj de schuld te geven.
rionyriony
13-10-2024 om 08:20
Goede kwaliteit romantische films worden niet meer gemaakt, niet meer uitgezonden, alleen maar heel stupide crap. Sinds er iets met de zenders is gebeurd is het nieteens meer de moeite om de tv aan te zetten. Voorspelbaar hetzelfde. Waar dan nog een paar mensen vluchtig naar keken wordt opnieuw uitgezonden zodra iemand het noemt; positief of negatief: het is net een soort echo geworden van de scheten van de mensen.
Bellebelle
13-10-2024 om 11:19
rionyriony schreef op 13-10-2024 om 08:20:
Goede kwaliteit romantische films worden niet meer gemaakt, niet meer uitgezonden, alleen maar heel stupide crap. Sinds er iets met de zenders is gebeurd is het nieteens meer de moeite om de tv aan te zetten. Voorspelbaar hetzelfde. Waar dan nog een paar mensen vluchtig naar keken wordt opnieuw uitgezonden zodra iemand het noemt; positief of negatief: het is net een soort echo geworden van de scheten van de mensen.
Ik weet niet of je netflix hebt, maar ik heb me laatst prima geamuseerd met nobody wants this.