Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

rooiekater schreef op 02-10-2024 om 20:29:

Ik kan er zelf ook om lachen maar het totaal niet handig
Zeker niet omdat zn WhatsApp profiel foto om te is.

Dromen  mag  toch?

lientje69 schreef op 02-10-2024 om 21:15:

[..]

Dromen mag toch?

Ja zeker   

Wat een lef. En onbeschaamdheid. Bij leven niet komen en nu schijnheilig vooraan staan..

ja je gaat verhuizen!!! Beste nieuws van de dag. 

Broodjebrie schreef op 05-10-2024 om 20:17:

ja je gaat verhuizen!!! Beste nieuws van de dag.

Herfstappeltaart schreef op 06-10-2024 om 08:10:

[..]

Ik denk dat veel buren een feestje gaan bouwen als zij weg is. Vreselijk asociaal type wat altijd vage vrienden over de vloer heeft. 

Broodjebrie schreef op 06-10-2024 om 08:35:

[..]

Ik denk dat veel buren een feestje gaan bouwen als zij weg is. Vreselijk asociaal type wat altijd vage vrienden over de vloer heeft.

Gelukkig maar dat je er straks van verlost bent dan!

Herfstappeltaart schreef op 06-10-2024 om 08:49:

[..]

Gelukkig maar dat je er straks van verlost bent dan!

Zeker.

Ik heb geen zin om die medicijnen elke dag te slikken. Ik krijg er last van mijn maag van, en duizeligheid en vermoeidheid. Maar ik begrijp ook de huisarts die zegt dat het nu niet anders kan. Hopelijk raakt mijn lichaam gauw aan die troep gewend.Of hoef ik het niet zo lang te slikken.

Ook 22 jarige "studentjes" geven aanwijzingen die je als ouders op moet volgen.  Ze zeggen er zelfs nog bij waarom je een 3 jarig kind beter op kunt tillen om te kijken naar de proef met vloeibare stikstof. 
De zuur base proeven zijn niet gevaarlijk,  het zoutzuur uit de maag van je kind is zuurder. Dus daar is het onnodig om je kinderen van zo'n grote afstand te laten kijken. 

Eigenlijk wil ik gewoon elke dag zo'n dag als zondag dat ik nergens heen moet en niks hoef.
Maar ja om nu te stoppen met werken ( ben net 50 en man 55) is ook zoiets, ga daar net iets te graag voor op vakantie. 
( Heb net pas weer een week gewerkt na 3 weken vrij en heb nu al zin in de komende vakantie wat nog dik 5 maanden duurt voor het zover is en dan heb ik best leuk werk ook nog).

Ik denk een beetje after vakantie dip dus en nu ligt de man ook nog eens saai ziek te zijn in bed.

Dolfje schreef op 06-10-2024 om 13:06:

Eigenlijk wil ik gewoon elke dag zo'n dag als zondag dat ik nergens heen moet en niks hoef.
Maar ja om nu te stoppen met werken ( ben net 50 en man 55) is ook zoiets, ga daar net iets te graag voor op vakantie.
( Heb net pas weer een week gewerkt na 3 weken vrij en heb nu al zin in de komende vakantie wat nog dik 5 maanden duurt voor het zover is en dan heb ik best leuk werk ook nog).

Ik denk een beetje after vakantie dip dus en nu ligt de man ook nog eens saai ziek te zijn in bed.

Mijn zoon is ook van het goeie leven net zoals mijn man en ik deden. Mijn zoon is net terug van vakantie uit Spanje. Hij is nu 31 en heeft een goed salaris. Hij heeft een spaarrekening waar hij elke maand op stort. Hij zegt zelf van no way dat ik op mijn 52 ste nog uit mijn bed moet om te werken. 

watertoren schreef op 06-10-2024 om 13:31:

[..]

Mijn zoon is ook van het goeie leven net zoals mijn man en ik deden. Mijn zoon is net terug van vakantie uit Spanje. Hij is nu 31 en heeft een goed salaris. Hij heeft een spaarrekening waar hij elke maand op stort. Hij zegt zelf van no way dat ik op mijn 52 ste nog uit mijn bed moet om te werken.

Dan kan hij maar beter geen kinderen krijgen. Als je er meerdere hebt ben je zo door je geld heen. Of als het uitmaakt word je wel arm door alle alimentatie die je moet betalen. 

watertoren schreef op 06-10-2024 om 13:31:

[..]

Ik denk dat dat maar weinig mensen lukt op hun 52 ste, zonder huur/zorgtoeslag en hypotheek aftrek. En inderdaad geen kinderen of huisdieren nemen dan .

kerst schreef op 06-10-2024 om 15:55:

[..]

Ik denk dat dat maar weinig mensen lukt op hun 52 ste, zonder huur/zorgtoeslag en hypotheek aftrek. En inderdaad geen kinderen of huisdieren nemen dan .

Hij wil ook absoluut geen kinderen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.