Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

rionyriony schreef op 22-10-2024 om 15:59:

Ze zijn nu helemaal gestopt met aardige films uit te zenden.

Stom he! Ik kijk inmiddels alles via streamingdiensten, op tv is nog maar bar weinig leuks te kijken. 

kerst schreef op 22-10-2024 om 13:44:

[..]

Welk ziekenhuis?

Ik krijg over twee weken ook een Mirena in het ziekenhuis namelijk.

In een privé kliniek (Bergman). Er werken zo ontzettend veel artsen (gynaecologen, fellow gynaecologen, aiossen en aniossen) dat het meer dan toevallig zou zijn als je dezelfde zou krijgen. 
mocht je bang zijn voor een eenzelfde ervaring dan zou ik het eea op papier zetten en geven of voorlezen. En vragen om verdoving!! Dat heb ik niet gedaan, geen idee waarom eigenlijk. 

Bedankt voor alle knuffels en steun! Ik merk dat het me nog best dwarszit.

stokstaart schreef op 22-10-2024 om 18:27:

van mij jij nog een knuffel. Het klinkt echt niet leuk.

Zoiets mag je ook best dwarszitten.. anders zou het een teken zijn dat je dit normaal zou vinden en dat is het niet! 

Mijn eerste 2 plaatsingen vond ik een hel. Vorige maand nr 3 laten plaatsen en ik maakte de vergelijking met een auto monteur die een krik plaatst.. zo voelt de ervaring voor mij. Dit keer een gynaecoloog die wel rustig aan de slag gaan, tegen me praatte en de ervaring was minder heftig dan de vorigen.. dus het kan wel blijkbaar. 

Behoefte aan een gesprek met desbetreffende arts ?
Dat kan altijd .

Strijkstok schreef op 22-10-2024 om 16:01:

[..]

Stom he! Ik kijk inmiddels alles via streamingdiensten, op tv is nog maar bar weinig leuks te kijken.

De laatste jaren had RTL-8 soms nog wat aardigs en dat kwam ook geregeld, op maandag, dinsdag en woensdag, maar nu moet je er gidsen op naslaan waar wat is, en gemiddeld komt er nog maar één aardige film per week. Die ik meestal al enige malen eerder gezien heb.

Ik ben dan ook gestopt met gidsen doorkijken want je ziet 12 keer per avond dezelfde categorieën langskomen waar ik niet naar kijk. Ik zal daar nooit naar kijken. 

Momenteel kijk ik naar de plm. 30 films die ik ooit heb opgeslagen, sommige heb ik nu wel vijf keer gezien.

Ben je echt ziek of is er iets anders?

Strijkstok schreef op 22-10-2024 om 16:01:

[..]

Ik kijk nauwelijks meer gewone tv.. veel netflix en videoland. 

Roos57 schreef op 22-10-2024 om 19:03:

[..]

Behoefte aan een gesprek met desbetreffende arts ?
Dat kan altijd .

Ja ik weet dat dat kan. Ik wil geen gesprek maar wil het haar Miss nog wel terug geven op een andere manier. Ik ben er over aan het dubben. Thnx

stokstaart schreef op 22-10-2024 om 22:15:

[..]

Ja ik weet dat dat kan. Ik wil geen gesprek maar wil het haar Miss nog wel terug geven op een andere manier. Ik ben er over aan het dubben. Thnx

Bij ons streekziekenhuis krijg ik meestal/altijd een vragenlijst gemaild waarin je kunt aangeven hoe je het bezoek hebt ervaren (een ‘klanttevredenheidsonderzoek’) Misschien kun je het daarin (ook) aangeven, als ze dat bij jouw kliniek ook doen. Sterkte overigens nog, lijkt me echt naar zo.

stokstaart schreef op 22-10-2024 om 22:15:

[..]

Kunnen wij meedenken??

Dat is lief maar ik denk het niet. Ik denk dat ik het op papier ga zetten en kijken of ik het ergens naar toe kan mailen. Anders bel ik ze dat ik feedback heb en ze erover wil mailen

goed dat je er iets mee gaat doen. Ik heb zelf ook ooit een nare ervaring gehad bij een gynaecoloog. Ik moest nog op nacontrole bij deze man. Dat was al afgesproken maar eenmaal thuis trok ik dat niet. Ik heb toen geregeld dat ik bij een andere gynaecoloog op nacontrole kon. Dat kon rechtstreeks via het ziekenhuis maar ik heb dat via de huisarts gedaan omdat ik er echt last van had. De huisarts had een dubbele afslaan geregeld.  Bij de andere gynaecoloog heb ik samen met mijn vriend mijn verhaal kunnen doen, ik werd gehoord en het gebeuren werd erkend. Vervolgens heeft ze me heel goed uitgelegd wat mijn opties waren richting de eerste gyn. Melding maken, klacht indienen enz. Ook de procedures uitgelegd en alle telefoonnummers/mailadressen/sites die ik kon gebruiken meegegeven. 

Ik heb ervoor gekozen geen officiële klacht in te dienen. Zij heeft wel met de eerste gyn besproken wat mijn ervaringen waren. Ze heeft me nog gebeld om te vragen of ik het goed vond om nog contact te hebben met de eerste gyn. Dat heb ik geweigerd, dat kon ik op dat moment niet. In mijn dossier in dat ziekenhuis staat nu wel dat ik geen afspraken wil bij deze man. Uitgezonderd spoed en hij als dienstdoende arts. Dat is voor mij genoeg. ik verwacht dat de kans dat ik met spoed bij een gynaecoloog moet komen heel klein is zonder nog een kinderwens te hebben. 

Ik hoop dat hij er iets mee gedaan heeft, al ben ik er bang voor dat het niet zo is. Ik heb wel van anderen gehoord die hem wel een fijne arts vonden dus misschien was het incident bij mij. Of vond hij het lastig dat ik mijn grenzen had door eerdere ervaringen in mijn leven. 

stokstaart schreef op 24-10-2024 om 09:16:

Dat is lief maar ik denk het niet. Ik denk dat ik het op papier ga zetten en kijken of ik het ergens naar toe kan mailen. Anders bel ik ze dat ik feedback heb en ze erover wil mailen

Dat is heel verstandig. Voor jou lucht het op en hopelijk is een volgende patiënt er mee geholpen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.