Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


watertoren schreef op 07-07-2024 om 12:19:

- quote verwijderd-

Als je dat oprecht meent, stuur je even een PB. Nu is het gewoon een sneer naar iemand. Onnodig. 

Gisteren met een vriendin naar Inside Out 2 geweest. Moest wel even een traantje laten tijdens een scène waarin een paniekaanval wordt afgebeeld. Heel herkenbaar, en liet me realiseren dat ik vaker last heb van dat soort aanvallen dan ik dacht.

SombraOnline schreef op 07-07-2024 om 19:55:

Gisteren met een vriendin naar Inside Out 2 geweest. Moest wel even een traantje laten tijdens een scène waarin een paniekaanval wordt afgebeeld. Heel herkenbaar, en liet me realiseren dat ik vaker last heb van dat soort aanvallen dan ik dacht.

Wat naar! Ik heb er in mijn kraamtijd 1 gehad, ik was blij dat ik dankzij mijn yoga-ervaring er weer uitkwam door een ademhalingsoefening maar wat was ik bang halverwege. Knuffel van mij!

C..

C..

07-07-2024 om 21:04

Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.

C.. schreef op 07-07-2024 om 21:04:

Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.

lientje69 schreef op 07-07-2024 om 12:27:

Man , wat maak jij het jezelf toch moeilijk. En anderen daardoor. Ik snap dat je het leven zo niet meer leuk vindt. Maar dat zit hem toch echt in jou... en jij bent de enige die jezelf kan helpen. Wij lijken wel niet binnen te komen. Het is tegelijkertijd om woest van te worden als verdrietig om te zien.

Ook zwaar voor jou sterkte ermee

Waarom negeer je me elke keer, trut? Ik heb je niets misdaan en doe zo m’n best om door je geaccepteerd te worden. En jij behandelt me als voetveeg. Elke keer weer. Dit keer wat subtieler, maar ik voelde hem weer. En dat terwijl ik zo naar onze afspraak had uitgekeken. 

waarom zijn de meeste wastafelonderkastjes zonder poten waardoor het mdf (waarvan de kastjes  gemaakt zijn )de badkamer- vloer raakt. En als bij douchen de vloer nat wordt, zuigt dat Mdf ook water op waardoor hele kastje binnen half jaar naar grof vuil kan

als het vandaag weer gaat regen krijg ik een woede aanval, ik wil de tuin aanpakken tyf op 

Ik heb nog nooit van een man gehouden als van jou maar in deze fase van ons leven laat je je wel echt van je allerslechtste kant zien. Ik hoop oprecht dat mijn hart op termijn niet wordt gebroken met alle krasjes die er nu op komen.

kerst schreef op 07-07-2024 om 22:23:

waarom zijn de meeste wastafelonderkastjes zonder poten waardoor het mdf (waarvan de kastjes gemaakt zijn )de badkamer- vloer raakt. En als bij douchen de vloer nat wordt, zuigt dat Mdf ook water op waardoor hele kastje binnen half jaar naar grof vuil kan

Deze vraag houdt mij ook al decennia bezig, en mijn studies ten spijt heb ik nog steeds geen antwoord gevonden.

kerst schreef op 07-07-2024 om 22:23:

waarom zijn de meeste wastafelonderkastjes zonder poten waardoor het mdf (waarvan de kastjes gemaakt zijn )de badkamer- vloer raakt. En als bij douchen de vloer nat wordt, zuigt dat Mdf ook water op waardoor hele kastje binnen half jaar naar grof vuil kan

Gelebloem schreef op 08-07-2024 om 10:14:

[..]

Deze vraag houdt mij ook al decennia bezig, en mijn studies ten spijt heb ik nog steeds geen antwoord gevonden.

Misschien, omdat ze bedoeld zijn om op te hangen vlak onder de wastafel? Mijn pootlozekastje dat onder de wastafel moest hebben we opgehangen en doet het al >20 jaar.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-07-2024 om 10:29

Gelebloem schreef op 08-07-2024 om 10:13:

Ik heb nog nooit van een man gehouden als van jou maar in deze fase van ons leven laat je je wel echt van je allerslechtste kant zien. Ik hoop oprecht dat mijn hart op termijn niet wordt gebroken met alle krasjes die er nu op komen.

Dat hoop ik ook voor jou 

Hoe gaat het met de zwangerschap?

Je was je ervan bewust dat Pietje en Marietje hun poster van hun gezamenlijk eindejaarsproject samen hebben gemaakt? Hoe kan het dan dat je de top van Pietje: ===Door het rustige kleurgebruik is de poster goed leesbaar en wordt je als lezer niet afgeleid=== als tip gebruikt bij Marietje: ===Door het rustige kleurgebruik oogt de poster wat vlak en nodigt niet uit tot daadwerkelijk lezen van de inhoud.===
Dit bevestigt nog meer ons vermoeden dat je Marietje niet mag en haar daarom een slechtere beoordeling geeft.
Studenten zijn niet dom, die delen hun tips en tops voor zulke presentaties, zodat ze met een volgende presentatie beter kunnen scoren. Dochter had haar eigen tip van vorig jaar meegenomen in de poster van dit jaar en de tops 1 op 1 opgenomen in de poster die ze dit jaar moest maken met haar maatje. 
De inhoud doet er niet zo toe, omdat jij geen kennis hebt van de inhoud, jij beoordeelt alleen op vormgeving.
Hoe kan het dan dat ze vorig jaar een 9 scoorde en nu een 5.5? Haar maatje had wel een dikke voldoende en dat is raar voor een gezamenlijk project.

Mensen zorg nu eens dat onze straat er niet als een achterbuurt gaat uitzien. Haal het onkruid weg, vooral die in het zaad geschoten grassen. Zo zonde voor het aanzien van de straat. Het hoeft echt niet allemaal duur of luxe, maar gewoon netjes is toch niet teveel gevraagd?
Wij wonen hier al veertig jaar maar de laatste jaren vliegt het achteruit 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.