Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


NEE ik ga niet kijken vanavond. 

Ik zei het toch! 2-1 voor Engeland.  Kunnen  jullie  wel zeggen dat Nederland  gaat winnen maar helaas voor jullie. 

Zo mooi hoe je soms niets hoeft te doen. Dat je relaxed achterover kunt leunen en alleen maar hoeft toe te kijken. Mensen laten dan vanzelf hun ware aard zien. En ja, bij jou is die hartstikke rot van binnen. 

Roos55 schreef op 08-07-2024 om 10:29:

[..]

Dat hoop ik ook voor jou

Hoe gaat het met de zwangerschap?

Thanks, ik had even een low point! Het gaat goed, het gaat de goede kant op met conditie van baby en ze zit nog steeds veilig op haar plek, de kans dat eea zich vanzelf herstelt neemt iedere dag toe nu

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-07-2024 om 16:53

wat fijn

Mijn ouders vinden je zo'n trouwe vriend. In zekere zin wel maar de laatste jaren vraag je mij steeds te luisteren naar je problemen en er is steeds minder ruimte voor mijn problemen. En terwijl ik dit typ vraag ik me ook af waarom we altijd over problemen moeten praten eigenlijk.

Nooit eens gewoon mooi weer en een mooie vogel of vlinder. Altijd huisarts zus, dokter dat, pijn hier, pijn daar.

damn opgepompte banden fietsen heerlijk 

Hoe kan je nou denken dat een oudergesprek het uitgelezen moment is om je kind zulk nieuws te brengen?! Dan heb je toch echt een plaat voor je kop… 

Heb echt teveel gedaan gisteren. Ik hoor het aan het gesuis in mijn kop en ik voel het aan mijn misselijkheid. Soms kan ik er niet aan weerstaan om iets te doen als ik het kán.

Rot op mens ik ben niet opgeleid tot persoonlijke begeleider 

wat een domme kut ben je ook lees je wel met je smoelwerk 

Goh, ik dacht dat het een toneelspeler was met een geacteerde stem maar ze praat echt zo. Ik dacht: dat is zó onecht dat hoort iedereen direct maar het is haar echte stem.

rionyriony schreef op 14-07-2024 om 07:53:

Goh, ik dacht dat het een toneelspeler was met een geacteerde stem maar ze praat echt zo. Ik dacht: dat is zó onecht dat hoort iedereen direct maar het is haar echte stem.

Wie??

Broodjebrie schreef op 14-07-2024 om 08:51:

[..]

Wie??

Ja daar ben ik nu ook benieuwd naar.

Waarom  zien jullie  niet hoe veel ik eigenlijk  allemaal  doe?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.