Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Broodjebrie schreef op 14-07-2024 om 08:51:

[..]

Wie??

Ja, dat wou ik nu juist niet hardop zeggen!

Ik zie zo op tegen de vakantie. De weersvoorspelling is niet heel goed namelijk (vooral niet heel warm). Dat vind ik op zich niet zo erg, maar ik zie op tegen jouw voortdurende geklaag daarover.

rionyriony schreef op 14-07-2024 om 11:23:

[..]

Ja, dat wou ik nu juist niet hardop zeggen!

He jammer haha 

Ik zou een avondje met mijn broer op pad gaan (maandag) en het leek me wel gezellig. Nu blijkt dat hij van alles wil bespreken over situatie ouders, hun huis, hun tuin etc etc. Sorry maar dat is voor mij wat anders dan een avondje gezellig. Mijn vriend zei, het lijkt wel werken.
Dan heb ik liever een keer dat hij overdag komt. IK heb s avonds geen energie voor die dingen bespreken en t is ook niet goed voor mijn nachtrust. Dan noemt hij het maar 'familieberaad' in plaats van gezellig rondje wandelen.

(Mijn moeders familie had op een gegeven moment regelmatig familieberaad toen de toestand bij opa en oma verslechterde. Maar dan heette het ook gewoon familieberaad en was niemand in de veronderstelling dat het iets gezelligs ging worden. En ook niet s avonds in de zomer)

IK. WIL. JE. HELPEN.

Zucht. Waarom zijn sommige mannen zo eigenwijs?

SombraOnline schreef op 14-07-2024 om 16:27:

IK. WIL. JE. HELPEN.

Zucht. Waarom zijn sommige mannen zo eigenwijs?

Omdat sommige mannen niet geholpen willen worden.. ik ken er ook 1 helaas.

rionyriony schreef op 14-07-2024 om 11:23:

[..]

Ja, dat wou ik nu juist niet hardop zeggen!

Hoeft ook niet, je kan het typen is ook goed 

Yumi schreef op 14-07-2024 om 18:13:

[..]

Hoeft ook niet, je kan het typen is ook goed

🤣 

Al weken niets tegen mij zeggen en dan tegen iemand anders giegel-de-giegel hele verhalen. Geen goedemorgen, geen smakelijk eten, niets. t Kan ook een vorm van beleefdheid zijn om in ieder geval IETS te zeggen. 
Misschien is het de leeftijd. 

Beste woningbouw ik ben gewoon een volwassenen vrouw geen kleuter. Behandel mij met respect en dan krijg je dat ook terug. 

Damoontje schreef op 14-07-2024 om 20:33:

Al weken niets tegen mij zeggen en dan tegen iemand anders giegel-de-giegel hele verhalen. Geen goedemorgen, geen smakelijk eten, niets. t Kan ook een vorm van beleefdheid zijn om in ieder geval IETS te zeggen.
Misschien is het de leeftijd.

Puber?

Pfff weer een of ander plan wat gedoemd is te mislukken 
Ouderschapsbemiddeling lukt niet, maar we gaan gewoon even met beide ouders zitten en overleggen hoe we het vlot trekken... Graag van tevoren even een plan indienen, mag voor een heel jaar zijn. Hoe dan 

Niet aankomen, niet aankomen, niet aankomen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.