Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


watertoren schreef op 20-05-2024 om 11:02:

Ik zit te janken achter de computer. Dat kan toch eigenlijk niet zijn van lid zijn van een forum.

Herfstappeltaart schreef op 20-05-2024 om 11:43:

[..]

Waar gaat dit over?

Kijk maar in doorbraak formule. Ik mag geen namen noemen natuurlijk maar iemand is zilver en zeker geen goud. Ik word belachelijk  gemaakt omdat ik lang niet meer werk. Ik heb het waarom ook proberen uit te leggen Paniekaanvallen enzo. 

watertoren schreef op 20-05-2024 om 12:32:

[..]

Kijk maar in doorbraak formule. Ik mag geen namen noemen natuurlijk maar iemand is zilver en zeker geen goud. Ik word belachelijk gemaakt omdat ik lang niet meer werk. Ik heb het waarom ook proberen uit te leggen Paniekaanvallen enzo.

Ik heb het net even gelezen. Hoewel ik het vaak met Zilver eens ben, in dit geval zie ik het wat genuanceerder.

Ik geloof niet dat je dit steeds zegt om op te scheppen. Meer als beschrijving van je leven . Dat de empathie voor anderen soms ontbreekt bij je vind ik ook. Maar ach, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Niet om huilen. Het is maar een forum. 

Herfstappeltaart schreef op 20-05-2024 om 12:45:

[..]

Ik heb het net even gelezen. Hoewel ik het vaak met Zilver eens ben, in dit geval zie ik het wat genuanceerder.

Ik geloof niet dat je dit steeds zegt om op te scheppen. Meer als beschrijving van je leven . Dat de empathie voor anderen soms ontbreekt bij je vind ik ook. Maar ach, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Niet om huilen. Het is maar een forum.

Ik doe dat echt als beschrijving van mijn leven! Ik doe me niet anders voor dan hoe ik ben. Ik zeg sorrry voor den mensen die mij niet empatisch vinden. Ik zal proberen daar rekening mee te houden en bedankt voor alle lieve berichten die ik heb gekregen. Dat doet me echt goed.

watertoren schreef op 20-05-2024 om 13:12:

[..]

Ik doe dat echt als beschrijving van mijn leven! Ik doe me niet anders voor dan hoe ik ben. Ik zeg sorrry voor den mensen die mij niet empatisch vinden. Ik zal proberen daar rekening mee te houden en bedankt voor alle lieve berichten die ik heb gekregen. Dat doet me echt goed.


En daar is niets mis mee. Maar je hoeft je niet te verontschuldigen omdat sommige mensen jaloers zijn.

Fleurtje_5 schreef op 20-05-2024 om 13:46:

[..]


En daar is niets mis mee. Maar je hoeft je niet te verontschuldigen omdat sommige mensen jaloers zijn.

Dat mensen jaloers zijn is een aanname. Ze verontschuldigt zich daar ook niet voor, maar voor haar gebrek aan empathie (vaak). Ook dat hoeft voor mij niet overigens. Je bent zoals je bent.

Herfstappeltaart schreef op 20-05-2024 om 13:54:

[..]

Dat mensen jaloers zijn is een aanname. Ze verontschuldigt zich daar ook niet voor, maar voor haar gebrek aan empathie (vaak). Ook dat hoeft voor mij niet overigens. Je bent zoals je bent.

Dat doet mij ook een beetje verdriet om dat te lezen, Ik ben het niet met Fleurtje eens dat ik jaloezie zou opwekken bij mensen. 

watertoren schreef op 20-05-2024 om 13:12:

[..]

Ik doe dat echt als beschrijving van mijn leven! Ik doe me niet anders voor dan hoe ik ben. Ik zeg sorrry voor den mensen die mij niet empatisch vinden. Ik zal proberen daar rekening mee te houden en bedankt voor alle lieve berichten die ik heb gekregen. Dat doet me echt goed.

Mensen die jou niet empathisch vinden, kennen jou niet! Ik ben het niet altijd met je eens, maar jouw lieve berichtje staat nog steeds in m’n inbox.  

SombraOnline schreef op 20-05-2024 om 14:13:

[..]

Mensen die jou niet empathisch vinden, kennen jou niet! Ik ben het niet altijd met je eens, maar jouw lieve berichtje staat nog steeds in m’n inbox.

Ik ken Watertoren natuurlijk ook niet. Ik lees soms lieve dingen maar soms ook hele harde dingen. Maar zoals gezegd: je bent zoals je bent. Iedereen heeft meerdere kanten.

En wat gebrek aan empathie betreft: ik heb vandaag een knuffel gegeven aan een forumster die het ff moeilijk had. Nee ik hoef geen schouderklopje daarvoor maar ik ben echt beledigd als je zegd dat ik niet mee voel met andere mensen.

watertoren schreef op 20-05-2024 om 14:20:

En wat gebrek aan empathie betreft: ik heb vandaag een knuffel gegeven aan een forumster die het ff moeilijk had. Nee ik hoef geen schouderklopje daarvoor maar ik ben echt beledigd als je zegd dat ik niet mee voel met andere mensen.

Nou ik denk dat dat komt doordat je je vaak hard uitlaat over bijvoorbeeld vluchtelingen. Maar als je het daar niet mee eens bent, waarom zeg je er dan sorry voor?

We gaan trouwens wel erg off topic.

Herfstappeltaart schreef op 20-05-2024 om 14:22:

[..]

Nou ik denk dat dat komt doordat je je vaak hard uitlaat over bijvoorbeeld vluchtelingen. Maar als je het daar niet mee eens bent, waarom zeg je er dan sorry voor?

Dat snap ik dus helemaal al niet. Ik zit niet veel op draadjes die gaan over politiek of vluchtelingen.

watertoren schreef op 20-05-2024 om 14:34:

[..]

Dat snap ik dus helemaal al niet. Ik zit niet veel op draadjes die gaan over politiek of vluchtelingen.

Ik kan je even uit mijn hoofd geen concreet voorbeeld geven. Als er weer eens iets langskomt zal ik het aangeven. Niet om je te pesten maar om misschien voor jouzelf wat duidelijker te maken wat er bedoeld wordt.

Ja ik zeg sorry voor niks misschien. Ik zeg sorry voor als ik mensen onbedoeld pijn heb gedaan. Ik wil niemand pijn doen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.