Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Echt toen het plan gepresenteerd werd zag het er goed uit. De vleermuispopulatie zou gered worden! 
Eerst vleermuiskasten in de buurt ophangen om de vleermuizen uit de te slopen panden te herhuisvesten.  Dit enige tijd de kans geven en dan de openingen in de gevels van die te slopen panden dichtmaken kort voor de sloop. Dan konden de laatste die-hards ook een veilig heenkomen zoeken.
Top! Geen commentaar.

Maar jullie hadden even gemist dat vleermuizen nachtdieren zijn?  Nu hebben jullie de die-hards dus vermoord doordat jullie de gaten hebben dichtgemaakt tussen 10.00 en 16.00! Hoe dom kan je zijn!

JtM

JtM

11-05-2024 om 19:38

Ik wil chips 

JtM schreef op 11-05-2024 om 19:38:

Ik wil chips

Kom maar halen 

Bakblik schreef op 11-05-2024 om 13:57:

Echt toen het plan gepresenteerd werd zag het er goed uit. De vleermuispopulatie zou gered worden!
Eerst vleermuiskasten in de buurt ophangen om de vleermuizen uit de te slopen panden te herhuisvesten. Dit enige tijd de kans geven en dan de openingen in de gevels van die te slopen panden dichtmaken kort voor de sloop. Dan konden de laatste die-hards ook een veilig heenkomen zoeken.
Top! Geen commentaar.

Maar jullie hadden even gemist dat vleermuizen nachtdieren zijn? Nu hebben jullie de die-hards dus vermoord doordat jullie de gaten hebben dichtgemaakt tussen 10.00 en 16.00! Hoe dom kan je zijn!

Wat een sukkels zijn het toch! 

Hier hebben ze de kasten aan de verkeerde kant van de straat hangen... vleermuizen houden van warmte, ze hangen op het noorden 

JtM

JtM

13-05-2024 om 12:58

rooiekater schreef op 11-05-2024 om 20:04:

[..]

Kom maar halen

Haha, bedankt voor het aanbod (ik lees het nu pas ) maar we willen juist minder chips eten

Gisteravond wilden we toch een zakje halen, stond ik om 20.15u bij de AH, was die al dicht. Dus het 'universum'  heeft ons ook geholpen, haha

Wat een schijnheilig, oneerlijk, privacyverkrachtend, totalitair kutclubje zijn jullie toch.

nee ik kom niet eerder. Ik heb vakantie en wil ook nog even tijd voor mezelf. Je vermaakt jezelf maar.

Was nog privacyverkrachtend vergeten. Dat ronkt nog beter.

Oh wacht, potloodje.

Waarom nodig je me uit voor een sollicitatiegesprek als je zo vastzit aan bepaalde regels/afspraken/wensen?!?!?! Dat kost me gewoon uren en dus geld!
(meermalen voorgekomen)

Je bent wel een erge drama Queen hoor.....kan wel wat minder.

hou nou eens op met dat gedram en onwil om het ook op een andere manier te bekijken. Als het hele team het anders ziet, zou er dan een mogelijkheid zijn om er anders naar proberen te kijken....

Als het medisch mogelijk zou zijn, zou ik m’n baarmoeder en eileiders doneren. Iemand anders zou er blij mee kunnen zijn, en ik zou dat maandelijkse gezeik niet hebben!

Ik zit te janken achter de computer. Dat kan toch eigenlijk niet zijn van lid zijn van een forum. 

watertoren schreef op 20-05-2024 om 11:02:

Ik zit te janken achter de computer. Dat kan toch eigenlijk niet zijn van lid zijn van een forum.


Sta erboven. Heb er lak aan. Je doet niks verkeerd.

En denk dan: "Ik weet wie het zegt"

watertoren schreef op 20-05-2024 om 11:02:

Ik zit te janken achter de computer. Dat kan toch eigenlijk niet zijn van lid zijn van een forum.

Waar gaat dit over?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.