Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


ik ging maar door met de discussie,  wist niet meer wat nu mijn eigen mening was. In ieder geval was die van gem heel anders. Ziet ie dit nu als breekpunt 
Maar ik ben zo flexibel, ik kan nog zoveel leren!

Femke09 schreef op 07-05-2024 om 00:44:

ik ging maar door met de discussie, wist niet meer wat nu mijn eigen mening was. In ieder geval was die van gem heel anders. Ziet ie dit nu als breekpunt
Maar ik ben zo flexibel, ik kan nog zoveel leren!

Beweeg niet teveel met hem mee, als hij zich eikelig gedraagt dan exit hoor. Een paar maanden geleden kon je ook nog zonder hem, hou dat voor ogen.

Doe het dan lekker zelf!!!

hou gewoon je muil, 

mens hou je bek met die heksen stem 

gvd

rooiekater schreef op 07-05-2024 om 21:33:

mens hou je bek met die heksen stem

Songfestival? 

Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb. Dit zag ik al van mijlenver aankomen, maar jij sloot liever je ogen. Nu schrik je van wat je ziet, hopelijk word je nu echt wakker. 

Erger me aan mezelf. Ben moe, 10 dagen vakantie gehad van de twee weken, maar pff voelde me chagrijnig. 
Aan de ene kant wil ik wel wat doen, maar kinderen hebben beide andere interesses en krijgen bij voorbaat al ruzie. Waardoor ik ook geen zin meer heb.
Verder gedoe tussendoor van gesprekken jeugdzorg, geregel daarvoor, een sollicitatie, een kinderfeestje en dat kost best energie.
Oudste doet het liefst niets anders dan haken in haar onesie en jongste hangt wat rond. 
Vriend schuift er nog tussen door... Maar zien morgen. 
Had voornemens van opruimen, schoenen kopen, dagje uit, maar er komt niets van.
De moestuin is wel gedaan, ben daar wel blij mee en kan er ook van genieten. Maar toch knaagt het. Gedoe ook.

Evaluna schreef op 08-05-2024 om 23:41:

Erger me aan mezelf. Ben moe, 10 dagen vakantie gehad van de twee weken, maar pff voelde me chagrijnig.
Aan de ene kant wil ik wel wat doen, maar kinderen hebben beide andere interesses en krijgen bij voorbaat al ruzie. Waardoor ik ook geen zin meer heb.
Verder gedoe tussendoor van gesprekken jeugdzorg, geregel daarvoor, een sollicitatie, een kinderfeestje en dat kost best energie.
Oudste doet het liefst niets anders dan haken in haar onesie en jongste hangt wat rond.
Vriend schuift er nog tussen door... Maar zien morgen.
Had voornemens van opruimen, schoenen kopen, dagje uit, maar er komt niets van.
De moestuin is wel gedaan, ben daar wel blij mee en kan er ook van genieten. Maar toch knaagt het. Gedoe ook.

Ga je weg uit de thuiszorg?

Herfstappeltaart schreef op 08-05-2024 om 11:38:

[..]

Songfestival?

was dat maar zo 

Dit is een nieuwe flat bewoner 

Ik wou echt dat ik ongelijk had op dit punt. Maar mijn gelijk is alweer bevestigd. Ik wil het niet inwrijven, maar je lijkt nog weleens te vergeten wát ik eerder heb gezegd. Je herinnert je alleen maar dat je het met me oneens was en die herinnering blijft. Achteraf gezien had ik een vooruitziende blik, en ik waarschuwde je met de beste bedoelingen. Niet voor mezelf maar omdat ik jou zoveel beter gun. 
Heel jammer, maar je maakt je eigen keuzes...

Broodjebrie schreef op 09-05-2024 om 08:43:

[..]

Ga je weg uit de thuiszorg?

Bij dezelfde (kleine) organisatie kwam een vacature voor assistent zorg en welzijn bij een nieuw project. Ik kom uit de zorg en heb last van mijn elleboog door het poetsen, dus gesolliciteerd en (ik vermoed bij voorbaat) al aangenomen.

Leuk, maar ook spannend, om hier gelijk maar even te spuien. Ik dacht dat het het zelfde principe was als de hulp in de huishouding. Mensen bezoeken en dan niet schoonmaken, maar meer op welzijn gericht.  Nu blijkt dat we vanuit een team werken en er gewoon diensten gedraaid worden.

Ook gezellig, maar ben ook wel gewend aan deze vrijheid...

Evaluna schreef op 10-05-2024 om 08:58:

[..]

Bij dezelfde (kleine) organisatie kwam een vacature voor assistent zorg en welzijn bij een nieuw project. Ik kom uit de zorg en heb last van mijn elleboog door het poetsen, dus gesolliciteerd en (ik vermoed bij voorbaat) al aangenomen.

Leuk, maar ook spannend, om hier gelijk maar even te spuien. Ik dacht dat het het zelfde principe was als de hulp in de huishouding. Mensen bezoeken en dan niet schoonmaken, maar meer op welzijn gericht. Nu blijkt dat we vanuit een team werken en er gewoon diensten gedraaid worden.

Ook gezellig, maar ben ook wel gewend aan deze vrijheid...

Oh spannend allemaal. Ik las het inderdaad van je elleboog, vervelend! Huishoudelijke taken zijn lichamelijk zwaar ja. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.