Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


OperaQueen schreef op 27-06-2024 om 08:35:

Blij met weer een nieuw levensjaar, reversed 24 Heeft extra grote waarde voor mij na een trauma op mn 13 wat bijna mn leven gekost heeft.. (En dat ik alweer 40+ ben interesseert me geen r**t, zie je toch niet want ik word altijd jonger geschat )

Gefeliciteerd! 🎉🎊💃🏻

hieperdepiephoera voor operaqueen!

Mijn fijnste moment van de dag was tijdens beide oudergesprekken op school. We hadden een paar kleine zorgen over beide kinderen maar beide juffen waren zeer positief. Onze zorgen waren voor niks en ik voelde me heel trots over de kinderen. 

Alle ramen en deuren open, want het waait lekker en de zon is even weg. hopelijk koelt het een beetje af hier in huis.

Dat de cursus die ik aan het doen ben zo goed is als gehoopt en van een heel gezellig avondje bij mijn interessante neef die ik eigenlijk slecht ken maar waar ik einde middag even aanwaaide (want in de buurt voor cursus) en waar ik heel gezellig mee heb zitten kletsen en ook nog meteen mee mocht eten. Was echt heel leuk. 

Dank allen 

Friezinnetje schreef op 27-06-2024 om 20:29:

Alle ramen en deuren open, want het waait lekker en de zon is even weg. hopelijk koelt het een beetje af hier in huis.

Ja fijn he, hier ook lekker alles open.

Broodjebrie schreef op 27-06-2024 om 21:41:

[..]

Ja fijn he, hier ook lekker alles open.

ja echt fijn even. Vond het vandaag sowieso beter te doen dan gisteren. Het waaide de hele dag wel een beetje, en dan kan ik de warmte prima handelen. Morgen wat koeler, zaterdag nog weer wat warmer. En vanaf maandag weer regen, dan moet ik weer aan het werk  

Broodjebrie schreef op 27-06-2024 om 21:41:

[..]

Ja fijn he, hier ook lekker alles open.

Ook gedaan vannacht (heb schuine dakramen), heerlijk nu!

Ik heb nu ook alles open staan, waait lekker door 
En de wasmachine staat aan, dat spul zal ook mooi droog worden met dit windje.

Ik mag m’n kat ophalen! 

Wat een vrolijkheid hier! Vannacht door de verjaardag van Operaqueen een stukje Hitchhikers Guide to the Galaxy liggen kijken omdat ik niet kon slapen... Daar werd ik blij van. En vanochtend at ij een heel vies instantyoghurtje dat ik stiekem heerlijk vond.

- een keer is genoeg

Gelebloem schreef op 28-06-2024 om 11:58:

Wat een vrolijkheid hier! Vannacht door de verjaardag van Operaqueen een stukje Hitchhikers Guide to the Galaxy liggen kijken omdat ik niet kon slapen... Daar werd ik blij van. En vanochtend at ij een heel vies instantyoghurtje dat ik stiekem heerlijk vond.

En, waar hangt je handdoek uit?

Het is foute week dus net een kerstliedje op Qmusic gehoord. Vond ik leuk!

Gelebloem schreef op 28-06-2024 om 11:58:

Wat een vrolijkheid hier! Vannacht door de verjaardag van Operaqueen een stukje Hitchhikers Guide to the Galaxy liggen kijken omdat ik niet kon slapen... Daar werd ik blij van. En vanochtend at ij een heel vies instantyoghurtje dat ik stiekem heerlijk vond.

Kon je door mijn verjaardag niet slapen? Ik niet snap niet maar ik vind het grappig en ik word blij van vrolijkheid.

Net ivm mijn verjaardag met vriend bij Thai gegeten en morgen high tea met familie. (En dan kan ik er wel weer een jaar tegenaan  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.