Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Gelebloem schreef op 28-06-2024 om 11:58:

Wat een vrolijkheid hier! Vannacht door de verjaardag van Operaqueen een stukje Hitchhikers Guide to the Galaxy liggen kijken omdat ik niet kon slapen... Daar werd ik blij van. En vanochtend at ij een heel vies instantyoghurtje dat ik stiekem heerlijk vond.

Deze snap ik niet, ben je buren van Operaqueen?

Of was je bij haar? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid 😇

Loulou39 schreef op 28-06-2024 om 20:10:

[..]

Deze snap ik niet, ben je buren van Operaqueen?

Of was je bij haar? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid 😇

Je bent niet alleen. Ik ben er ook nieuwsgierig naar. 

Gelebloem kon gewoon niet slapen. De leeftijd die Operaqueen is geworden is in de Hitchhikers Guide to the Galaxy het antwoord op het leven, het universum en alles. Ze was daardoor gewoon geïnspireerd om die film te kijken  . Mijn broer moest het laatst in de familie app ook uitleggen, omdat de rest van de familie zijn felicitatie niet snapte.

Tara82 schreef op 28-06-2024 om 21:22:

Gelebloem kon gewoon niet slapen. De leeftijd die Operaqueen is geworden is in de Hitchhikers Guide to the Galaxy het antwoord op het leven, het universum en alles. Ze was daardoor gewoon geïnspireerd om die film te kijken . Mijn broer moest het laatst in de familie app ook uitleggen, omdat de rest van de familie zijn felicitatie niet snapte.

Ik begreep er ook niks van.. Dank voor uitleg, kunnen we weer rustig slapen 

Dus niet door de verjaardag, maar gewoon door niet kunnen slapen en daardoor afleiding zoeken en vervolgens getriggerd door de leeftijd van Operaqueen... Tara82: heel knap dat je dit ontcijferd hebt! 💃🏻🎉🎊

Zet mij nooit in een escape room ofzo, want dit soort puzzels los ik niet op 😅

Loulou39 schreef op 28-06-2024 om 21:38:

Dus niet door de verjaardag, maar gewoon door niet kunnen slapen en daardoor afleiding zoeken en vervolgens getriggerd door de leeftijd van Operaqueen... Tara82: heel knap dat je dit ontcijferd hebt! 💃🏻🎉🎊

Zet mij nooit in een escape room ofzo, want dit soort puzzels los ik niet op 😅

Ik ook niet. 😂

Loulou39 schreef op 28-06-2024 om 21:38:

Dus niet door de verjaardag, maar gewoon door niet kunnen slapen en daardoor afleiding zoeken en vervolgens getriggerd door de leeftijd van Operaqueen... Tara82: heel knap dat je dit ontcijferd hebt! 💃🏻🎉🎊

Zet mij nooit in een escape room ofzo, want dit soort puzzels los ik niet op 😅

Ik maakte zelf de verwijzing naar het boek/film in de felicitatie, dus in snapte het al. Maar ik ben gewoon een nerd . Maar als je de er niet mee bekend bent is het nog al cryptisch inderdaad.

freaknight vanavond 😏 mn favo avond in de week

Toen ik gisteren naar huis fietste, zag ik heel mooi Oplichtende wolken. Deze zag je achter wat donkere wolken, het was net of iemand er met een grote bouwlamp op scheen. Kon er jammer genoeg niet een mooie foto van maken. 

Heerlijke dag vandaag want het is super mooi weer en nog veel leuker; we gaan zo onze nieuwe puppy ophalen  

Oh oh wat spannend  HAHA!   Welk ras?  Heb je al eerder een pup grootgebracht?

Friezinnetje schreef op 29-06-2024 om 08:24:

Toen ik gisteren naar huis fietste, zag ik heel mooi Oplichtende wolken. Deze zag je achter wat donkere wolken, het was net of iemand er met een grote bouwlamp op scheen. Kon er jammer genoeg niet een mooie foto van maken.

088fd841-90cf-41d0-9548-ad7394f7f099

Geen foto van mij, maar zo zag ik ze gisteren ook ongeveer. Erg bijzonder. Zat helemaal te genieten op mijn fiets in het donker. 

Aja, die lichtende nachtwolken, die vielen mij ook op toen ik de gordijnen van mijn slaapkamer op het noordwesten sloot!

https://www.noodweer.be/lichtende-nachtwolken-bijzonder-verschijnsel/

Bakblik schreef op 28-06-2024 om 21:39:

[..]

Ik ook niet. 😂

Ik wel denk ik want als ik iets wil weten stop ik niet voor ik het weet en ik vind The Davinci Code leuk en heb Sherlock Holmes talenten  

Blij met lekkere weer, heel blij met dat we waarschijnlijk een (2e hands) bumper hebben gevonden om mijn beschadigde te vervangen en ik heb straks een high tea met wat familie ivm mijn verjaardag. 

Beterlaat2021! schreef op 29-06-2024 om 09:57:

Oh oh wat spannend HAHA! Welk ras? Heb je al eerder een pup grootgebracht?

Een havanezer.. Het zusje van de hond die we al hebben (zelfde vader en moeder). Die is nu bijna 3. Ja, super spannend! Maar eerst nog een lange autorit voor de boeg 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.