Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van de eerste haring van dit jaar die ik zojuist gegeten heb. Hij was heerlijk!
Heb er nog eentje voor later vandaag.

HAHA!wait..what schreef op 29-06-2024 om 11:18:

[..]

Een havanezer.. Het zusje van de hond die we al hebben (zelfde vader en moeder). Die is nu bijna 3. Ja, super spannend! Maar eerst nog een lange autorit voor de boeg

Dat vind ik een leuk ras.   Veranderen die niet geheel van kleur tegen de tijd dat ze volwassen zijn?

home04.jpg

Heel veel geluk, plezier en geduld gewenst! 

Heerlijk suf dagje met vriend. Straks de bbq aan en nu lekker in de tuin hangen. 

Beterlaat2021! schreef op 29-06-2024 om 14:04:

[..]

Dat vind ik een leuk ras. Veranderen die niet geheel van kleur tegen de tijd dat ze volwassen zijn?

home04.jpg

Heel veel geluk, plezier en geduld gewenst!

Wat lief, dankjewel! Ja, klopt. Kleur zegt niet zo veel.. Die van ons was zwart wit maar inmiddels bruin/wit. De pup is ook roodblond met wit maar wordt echt heel licht van kleur als ze volwassen is denk ik

Friezinnetje schreef op 29-06-2024 om 10:42:

[..]

088fd841-90cf-41d0-9548-ad7394f7f099

Geen foto van mij, maar zo zag ik ze gisteren ook ongeveer. Erg bijzonder. Zat helemaal te genieten op mijn fiets in het donker.

Ohh dat is zo mooi! Zeker genieten zulke dingen

ik ben vanmiddag door een natuurgebied hier vlakbij gefietst. Het was zo mooi en het is heel groot dus ik ga hier vaker heen! 

Tara82 schreef op 28-06-2024 om 22:33:

[..]

Ik maakte zelf de verwijzing naar het boek/film in de felicitatie, dus in snapte het al. Maar ik ben gewoon een nerd . Maar als je de er niet mee bekend bent is het nog al cryptisch inderdaad.

Ik ook  , en daar ben ik trots op 

Stiekem word ik blij van het wat koelere weer vandaag    Die regen tussendoor is wel wat jammer

Vanaf de ontbijttafel in ons vakantiehuis genóten van de capriolen van een eekhoorn!
Ik wil ook een huis met een eekhoorn in de tuin!!!

HAHA!wait..what schreef op 30-06-2024 om 10:45:

Stiekem word ik blij van het wat koelere weer vandaag Die regen tussendoor is wel wat jammer

Dit

En heb daardoor heerlijk geslapen 😀

Voor het eerst in weet ik hoe lang weer eens langer dan vijf uurtjes per nacht geslapen. Zat zojuist heerlijk met een kopje koffie in de zon. Laatste dag van juni. Afsluiting van een mega drukke maand. De afgelopen weken begon ik steeds meer te voelen dat mijn batterij leeg begon te raken. Maar kon de rust niet vinden om te ontspannen (en dus slecht slapen). De komende periode gelukkig een vrijwel lege agenda dus ik hoop dat ik nu weer wat meer aan mezelf toekom.

Ik werd blij van vriendlief, die weet nog dat hij mij gisteren voor het eerst ontmoette, jaren geleden. Hij weet ook nog het jubileum van onze eerste kus (paar maanden later)! Voor hem een recordlengte relatie ook nog eens. We hebben heerlijke herinneringen opgehaald samen 

ook ik heb heel goed geslapen 
Van half 11 gisteravond tot vanmorgen half 9

En nog 1, gisteren, ondanks de warmte, in huis aan het rommelen/ opruimen geweest 
De overloop ziet er nu weer netjes en opgeruimd uit.

Van een avond met twee vriendinnen gister. Het zijn zulke heerlijke meiden, heel blij dat ik hun in mijn leven mag hebben. Soms zien we elkaar regelmatig en soms een hele tijd niet maar het is altijd gezellig.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.