Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van een kattenfilmpje, gemaakt door mijn zoon. 🐈 

Dat het op het werk geluktis ondanks de ontzettend  krappe bezetting.  ( en ik werk er net zes weken ) Intensieve zorg en we stonden met ipv minimaal  4 .

Ik ben wel benieuwd met hoeveel jullie waren Lientje dat is weggevallen of kijk ik er overheen? Maar fijn dat het gelukt is!

Ik ben helemaal blij van een theatervoorstelling, Romeo en Julia, moderne versie waarin Julia haar eigen pad volgt. Prachtige dans en mooie bewerking.

Auwereel schreef op 30-06-2024 om 23:31:

Ik ben wel benieuwd met hoeveel jullie waren Lientje dat is weggevallen of kijk ik er overheen? Maar fijn dat het gelukt is!

Ik ben helemaal blij van een theatervoorstelling, Romeo en Julia, moderne versie waarin Julia haar eigen pad volgt. Prachtige dans en mooie bewerking.

Met zijn tweeën.  Ik werk er net 6 weken . Dus  moet er nog veel leren en zit nog in de wenfase. En ik stond met een flexer... die er gelukkig  dan weer wel al vaker  was geweest.

Was weggevallen zo te zien.

Heerlijke ochtendwandeling  gemaakt. Had totaal  geen zin maar blij dat ik nu geweest ben!

Gister bleven de buren spontaan eten, was heel gezellig!

Dochter moest een gedichtje maken over Engelse leenwoorden. Alleen kan onze dyslect niet dichten… Dus heb ik er eentje voor haar gemaakt. Cruisend op de fatbike naar de drivethrough van de snackbar voor fastfood. We vonden hem allebei erg leuk! 

Ik had iets waar ik om eerlijk te zijn geen zin in had (vrijgezellenfeest), wel geweest ben want familie en daar ben ik erg blij mee want het was geweldig en ik heb ook nog kwijt gekund wat me dwars zat. Ik was laat thuis gister en ik ga de hele week spierpijn hebben van de activiteit maar ik heb enorm gelachen  (vooral van mijn eigen gestuntel kreeg ik op een gegeven moment vreselijk de slappe lach  )

OperaQueen schreef op 01-07-2024 om 09:55:

Ik had iets waar ik om eerlijk te zijn geen zin in had (vrijgezellenfeest), wel geweest ben want familie en daar ben ik erg blij mee want het was geweldig en ik heb ook nog kwijt gekund wat me dwars zat. Ik was laat thuis gister en ik ga de hele week spierpijn hebben van de activiteit maar ik heb enorm gelachen (vooral van mijn eigen gestuntel kreeg ik op een gegeven moment vreselijk de slappe lach )

Nou ben ik toch wel benieuwd wat je gedaan hebt gisteren. Ik ben 59 en heb al heel veel vrijgezellenfeestjes mee gemaakt maar nog nooit spierpijn gehad de dag erna. Wel een kater. 

watertoren schreef op 01-07-2024 om 11:14:

[..]

Nou ben ik toch wel benieuwd wat je gedaan hebt gisteren. Ik ben 59 en heb al heel veel vrijgezellenfeestjes mee gemaakt maar nog nooit spierpijn gehad de dag erna. Wel een kater.

Poldersporten in een zompig weiland was voor mij als 30 jarige ook eens een vrijgezellenfeest waarvan ik spierpijn had de volgende dag. Fierljeppen, boerengolf dat soort dingen.  Op klompen in zo'n weiland waarin je steeds een beetje wegzakte was ik niet gewend en gaf mij dus stevig spierpijn.

Bakblik schreef op 01-07-2024 om 11:31:

[..]

Poldersporten in een zompig weiland was voor mij als 30 jarige ook eens een vrijgezellenfeest waarvan ik spierpijn had de volgende dag. Fierljeppen, boerengolf dat soort dingen. Op klompen in zo'n weiland waarin je steeds een beetje wegzakte was ik niet gewend en gaf mij dus stevig spierpijn.

Oke dan heb ik toch een ander soort van vriendenkring. Het meest actieve wat ik ooit heb gedaan op een vrijgezellenfeest was bowlen en dat vonden we niet leuk. We hadden geloof ik 2 uur maar na een half uur zijn we weg gegaan. Wij deden niks anders dan lekker eten en vooral veel drinken. 

3 leuke jurkjes gescoord in onze 2e handskledingwinkel. Kosten totaal: 9 euro. 

watertoren schreef op 01-07-2024 om 11:14:

[..]

Nou ben ik toch wel benieuwd wat je gedaan hebt gisteren. Ik ben 59 en heb al heel veel vrijgezellenfeestjes mee gemaakt maar nog nooit spierpijn gehad de dag erna. Wel een kater.

We zijn naar Adventure City geweest; een  klimpark (of hoe je dat ook noemt). De aanstaande bruid is nogal actief.

Geen kater want ik drink al jaren niet 

lientje69 schreef op 01-07-2024 om 08:51:

[..]

Met zijn tweeën. Ik werk er net 6 weken . Dus moet er nog veel leren en zit nog in de wenfase. En ik stond met een flexer... die er gelukkig dan weer wel al vaker was geweest.

Was weggevallen zo te zien.

Dat is wel spannend, met z'n tweeën, geen wonder dat je opgelucht was! Zo heb je wel een steile leercurve nodig!

Blij van iets sufs; zoveelste gedoe met autoverzekering waar ze hun adm. duidelijk niet op orde hebben en/of zaken slecbt geregeld hadden. Was even gedoe maar onduidelijkheden zij opgelost. Heb het meteen stopgezet en heb me ergens anders laten verzekeren want was gedoe ermee echt ff zat. 

Het was ff gedoe vanmorgen dus ben blij dat het geregeld is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.