Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat ik op dit forum veel jonger geschat word dan ik ben...

het lieve berichtje van Qperaqueen☀️

Cindy79 schreef op 03-07-2024 om 12:22:

het lieve berichtje van Qperaqueen☀️

Het compliment van Cindy   

Ook blij omdat mn spierpijn n.a.v zondag een stuk minder is.

OperaQueen schreef op 03-07-2024 om 14:12:

[..]

Het compliment van Cindy

Ook blij omdat mn spierpijn n.a.v zondag een stuk minder is.

💜

Lieve berichtjes van een goede vriendin bij het wakker worden.

Dat het ziekenhuis traject ineens enorm veel sneller lijkt te gaan als verwacht. Nog geen 4 weken  geleden een gesprek gehad waarbij de arts aangaf dat we rekening moesten houden met minimaal een jaar maar waarschijnlijk langer. En toen kregen we opeens al een oproep en lijkt het maken van de test ook maanden minder in beslag te nemen 

Gisteren wat besteld en het is al geleverd 

Complimentjes doen een mens goed. ( Ook al is het hier op via♥️☀️

Dochter stond 4 vijven, daarvan zijn 2 nu definitief een 6! 

De zon schijnt en ik heb heerlijk gewandeld vanmiddag

Ik heb ook gewandeld door het park/bos bij mij in de buurt en zag een wezel het wandelpad oversteken!

de dankbaarheid van cliënt. Ze is altijd zo blij als ze me ziet! Ze is al behoorlijk op leeftijd dus ik hoop dat we nog een tijdje van elkaar mogen genieten ♥️

Van het topic hier over mentale uitdagingen, leuk om te zien hoeveel tips dat in korte tijd opleverde.

Ja leuk hè, dat we van elkaar kunnen leren.

Naar de kapper geweest en het zit eindelijk weer goed. 

Verder aan het kokkerellen deze week. De gerechten uit het boek Easy van Yvette van Boven lukken allemaal. Dat motiveert me om nog meer nieuwe recepten uit te proberen.

van het kopen van vaste tuinplanten voor wat grote potten.  Andere jaren veel eenjarig spul.  Prachtig om te zien maar niet duurzaam.  Ook het voortdurend nieuwe potgrond kopen kon ik niet langer voor mezelf verantwoorden. Nu biologische vaste planten gekocht.  O.a. laagblijvende vlinderstruiken in diverse kleuren, riddersporen en nog wat waarvan ik even niet op de naam kom. Allemaal spul wat ik in de winter ook met pot en al buiten kan laten staan. 
Verder van het bezoekje aan de notenkraam op de markt.  En eigenlijk ook wel een beetje van wat mijn zoon net zei:
"Mama,  tilde jij deze stang met deze gewichten en welke oefening deed jij?"
Ik kan het al een maand niet vanwege tenniselleboog maar ik deed het nu toch even 4x voor en ik vertelde dat ik normaal gesproken 4x 8 herhalingen deed. 
Hij voerde de oefening 4x uit en uitte toen zijn bewondering dat ik dit kon.  Hij vond het zwaar....uh ik ook.
Verder ook wel blij van de planning voor volgende week.  Ik ben dinsdag een dag kwijt aan mantelzorg maar ik heb maandagmiddag na Fit20 een massage geregeld en dinsdagavond een been/voetmassage.  Ik had een bon die bijna verliep dus ik moest ook wel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.