Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 27-06-2024 om 08:56:

Fan herte lokwinske OperaQ!

Dank je wol!!! Dikke tût 

Broodjebrie schreef op 26-06-2024 om 17:49:

airco in de auto

Ik deed gister arko (Heb een cabrio) maar ga straks ook de airco aan zetten want ook met arko was het heet gister... 

OperaQueen schreef op 27-06-2024 om 08:35:

Blij met weer een nieuw levensjaar, reversed 24 Heeft extra grote waarde voor mij na een trauma op mn 13 wat bijna mn leven gekost heeft.. (En dat ik alweer 40+ ben interesseert me geen r**t, zie je toch niet want ik word altijd jonger geschat )

Gelukkige "The answer to life, the universe, and everything" verjaardag gewenst . Ik ben vorige week ook 24 geworden . Prachtige leeftijd.

OperaQueen gefeliciteerd met je verjaardag 

Tara82 schreef op 27-06-2024 om 09:38:

[..]

Gelukkige "The answer to life, the universe, and everything" verjaardag gewenst . Ik ben vorige week ook 24 geworden . Prachtige leeftijd.

Hè, je bent me voor met precies deze felicitatie! Dan maar gewoon "van harte!" 

th?id=OIP.PE86Pj6yZTyHNbmRbJJFJwHaEK&pid=Api

Yumi schreef op 27-06-2024 om 08:45:

[..]

Ja je hebt gelijk, bedankt!

Ik woon achter een klooster met een mooie tuin waarin bijzondere planten, er staan enorme oude bomen... en ook de lindeboom.

OIP.4N9So14Cy20P3Bm14FvTLwHaGH?pid=ImgDet&w=192&h=158&c=7&dpr=1,7

Lekker hè, bij mij in de buurt staan er ook een paar en ook langs de grachten van de stad ruikt het nu heerlijk.

Auwereel schreef op 27-06-2024 om 07:23:

Zou het geen lindeboom zijn?

Knap zeg,  dat je dat weet!

Dank allen! Er zijn net ook nog bloemen bezorgd van een hele goede vriendin, word ik ook blij van!

blij met het weer en het verkoelende briesje.  
Vanmorgen 45 min PT gehad en ging lekker.  

Auwereel schreef op 27-06-2024 om 10:53:

[..]

Lekker hè, bij mij in de buurt staan er ook een paar en ook langs de grachten van de stad ruikt het nu heerlijk.

Het ruikt echt heerlijk! 

Ik begrijp nu waarom de geur zo sterk is, ze staan niet alleen in de kloostertuin maar ook langs de hele weg erachter en die is een km of 3 lang.   

Gefeliciteerd OperaQueen 

Dank 🙂

Gefeliciteerd OperaQueen!

Ik heb vandaag  meerdere blij om dingen.  Gezellig op visite geweest bij oud collega  en lekker  bijgekletst. Nieuwe  baan  is nog steeds erg intensief  maar langzaamaan krijg ik de slag te pakken.  En paard is alweer getraind en dat leverde me meer stappen  op voor mijn stappenteller dan verwacht.  Nu de weegschaal  nog naar beneden  en dan ben ik helemaal  happy!

Kater heeft in elk geval geen suikerziekte!  Nu moet ie alleen nog een keertje plassen, grrr. Hij moet dus nog een nachtje in de dierenkliniek blijven.

Beterlaat2021! schreef op 27-06-2024 om 11:04:

[..]

Knap zeg, dat je dat weet!

Het was me al eerder opgevallen dat lindebomen zo heerlijk ruiken en ze bloeien altijd op z'n lekkerst rond mijn verjaardag!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.