Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


  We kunnen weer zeuren over warm weer...! Daar verheugde ik me enorm op en nu kan het  😁😝🥵

OperaQueen schreef op 26-06-2024 om 17:18:

We kunnen weer zeuren over warm weer...! Daar verheugde ik me enorm op en nu kan het 😁😝🥵

Niet lang want koeler weer komt eraan!

airco in de auto 

OperaQueen schreef op 26-06-2024 om 17:18:

We kunnen weer zeuren over warm weer...! Daar verheugde ik me enorm op en nu kan het 😁😝🥵

😁

rionyriony schreef op 26-06-2024 om 17:37:

[..]

Niet lang want koeler weer komt eraan!

Maakt niet uit   ...

Weekendje weg geboekt met 2 vriendinnen in het eerste weekend van mijn zomervakantie. Nu al zin in. 6 persoons bungalow, dus lekker eigen kamers, en voor een koopje. 

Friezinnetje schreef op 26-06-2024 om 20:59:

Weekendje weg geboekt met 2 vriendinnen in het eerste weekend van mijn zomervakantie. Nu al zin in. 6 persoons bungalow, dus lekker eigen kamers, en voor een koopje.

Leuk, veel plezier!

Het weer! Ik wordt hier zo blij van. De warme zon, s avonds nog lekker warm buiten zitten, mij hoor je niet klagen.
Straks mijn baantjes in het zwembad wezen trekken, ook een stuk aangenamer met dit weer!

Blijkbaar staat er in de buurt een sterk geurende plant in bloei, de laatste paar dagen, ruik ik vooral in de avond die geur in huis. Ik denk dat het een brem is, maar die bloeit volgens mij eerder. 

Zou het geen lindeboom zijn? 

Blij met weer een nieuw levensjaar, reversed 24   Heeft extra grote waarde voor mij na een trauma op mn 13 wat bijna mn leven gekost heeft.. (En dat ik alweer 40+ ben interesseert me geen r**t, zie je toch niet want ik word altijd jonger geschat  )

Auwereel schreef op 27-06-2024 om 07:23:

Zou het geen lindeboom zijn?

Ja je hebt gelijk, bedankt!   

Ik woon achter een klooster met een mooie tuin waarin bijzondere planten, er staan enorme oude bomen... en ook de lindeboom. 

OIP.4N9So14Cy20P3Bm14FvTLwHaGH?pid=ImgDet&w=192&h=158&c=7&dpr=1,7

Fan herte lokwinske OperaQ!

Dat deze ochtend de vertragingen van twee treinen bij mij precies goed aansluiten. Op tijd voor opleiding. 
En dat de warmte begint te wennen, lichaam moest even omschakelen.

Na vandaag een weekje vrij, joepie! Moet wel leren maar ook mooie uitjes in het vooruitzicht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.