Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Koettie schreef op 24-06-2024 om 19:29:

Ben verhuisd en alles heeft nu een plekje, alle dozen weg en basisboodschappen in huis. Over een paar weken nog een kast erbij maar moet eerst spullen kwijt in de berging en dat kan nog niet. Moe maar voldaan!

fijn Koettie, hopelijk heb je zo een fijne woonplek waar je even kunt blijven

Koettie schreef op 24-06-2024 om 19:29:

Ben verhuisd en alles heeft nu een plekje, alle dozen weg en basisboodschappen in huis. Over een paar weken nog een kast erbij maar moet eerst spullen kwijt in de berging en dat kan nog niet. Moe maar voldaan!

Wat fijn! Geniet ervan!! 🌸

Lees dat 15 juli B&B vol liefde start, leuk 

Koettie, veel woonplezier in je nieuwe woning!

al weer mooi weer en ik ben vrij. Vanmiddag met vriendin even fietsen en vanavond voetbal kijken, met mijn zus die ook komt eten. 

Man heeft voor onze trouwdag een verrassingsuitje geregeld. We gaan golfen op een baan waar ik graag een keer wil spelen en daarna een hapje eten. Heb er zin in.

Tuinfluiter schreef op 25-06-2024 om 08:55:

Man heeft voor onze trouwdag een verrassingsuitje geregeld. We gaan golfen op een baan waar ik graag een keer wil spelen en daarna een hapje eten. Heb er zin in.

Gefeliciteerd veel plezier!

Koettie schreef op 24-06-2024 om 19:29:

Ben verhuisd en alles heeft nu een plekje, alle dozen weg en basisboodschappen in huis. Over een paar weken nog een kast erbij maar moet eerst spullen kwijt in de berging en dat kan nog niet. Moe maar voldaan!

Altijd weer een gebeurtenis in je leven die je je voor goed blijft herinneren. Ben veel vergeten maar niet de dagen dat ik ging verhuizen. Combinatie van weemoed, en hoop. In het begin hoorde ik alle nieuwe omgevingsgeluiden.

Vandaag de hor in de slaapkamer gerepareerd (toch weer een gaatje in gevallen, heel vreemd) en schoongesopt. Als je hem aan één kant schoonveegt met een spons wordt vanzelf ook de andere kant schoon. Een heel kerkhof van vliegjes lag erachter die allemaal mijn huis niet in wisten te komen vorig jaar.

Maar alles ziet er weer fris uit.

rionyriony schreef op 25-06-2024 om 17:57:

[..]

Altijd weer een gebeurtenis in je leven die je je voor goed blijft herinneren. Ben veel vergeten maar niet de dagen dat ik ging verhuizen. Combinatie van weemoed, en hoop. In het begin hoorde ik alle nieuwe omgevingsgeluiden.

Dit is voor tijdelijk dus hopelijk binnen een jaartje nog een keer. Maar voor nu is het even fijn! En zeker omgevingsgeluiden, slaapkamer zit precies naast een weg waar iedreen optrekt. Van de week even oordoppen halen, gaat al een stuk schelen. 

Yumi schreef op 25-06-2024 om 09:05:

[..]

Gefeliciteerd veel plezier!

Dank je het was een heerlijke dag.

vandaag lekker gefietst met vriendin en afgesproken dat we het eerste weekend van mijn zomervakantie met nog een vriendin een lang weekend weg gaan. Ergens in een huisje, ws Drenthe/Overijssel of zo. Wat fietsen, terrasje pakken, enz. Daar heb ik wel zin in. 

Blij dat ik precies op het juiste moment nieuwsgierig was naar het aantal posten dat ik heb geplaatst op dit forum, dit is nummer 7000, kijk maar: 

6999.png

rionyriony schreef op 25-06-2024 om 17:57:

[..]

Altijd weer een gebeurtenis in je leven die je je voor goed blijft herinneren. Ben veel vergeten maar niet de dagen dat ik ging verhuizen. Combinatie van weemoed, en hoop. In het begin hoorde ik alle nieuwe omgevingsgeluiden.

Herkenbaar, een nieuwe omgeving is altijd wennen. Geen idee waarom want ik was en ben heel blij met mijn huisje  maar de laatste x heeft het maanden geduurd voor ik echt gesetteld was...

Koettie idd oordoppen is een idee maar het went ook hoor.. Ik woon redelijk dichtbij het station/spoor maar ik hoor die treinen echt niet meer...

Toch maar even weghalen en netjes afwachten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.