Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ts. Zit ik buiten nog wat te scrollen na het eten, komt er hups een egel het terras opgewandeld! Wel een beetje gek zo op klaarlichte avond, maar scharrelt actief rond en ik hoorde m ook smakken dus het zal wel goed met m gaan. Grappig. 

Dochter (7). "Mama, het leven zou veel minder leuk zijn als jij er niet zou zijn, ik hou van je"
Deze opmerking maakte dochter vanmiddag uit het niks. Ik smolt helemaal. Ik ben zo dankbaar dat ik mama mag zijn van mijn twee fantastische kinderen.

Blij van een eekhoorn die tegelijk met ons (op ons vakantieadres) kwam ontbijten.

98367-1_1.webp

Er hangt hier zoiets in het zicht. De eekhoorn tilt het dekseltje op, haalt er iets uit en gaat het lekker op zitten knabbelen.

Blij van de zon! En van de was aan de droogmolen. En heb net gezien hoe mijn salaris er uitziet na 1 juli (verhoging). Daar werd ik ook wel blij van.  

Beterlaat2021! schreef op 24-06-2024 om 11:52:

Blij van een eekhoorn die tegelijk met ons (op ons vakantieadres) kwam ontbijten.


ik heb wel eens dit soort video’s op de achtergrond aanstaan op mijn televisie als ik aan het rommelen ben. Vind ik gezellig:


https://youtu.be/R82IF2SyrSk?si=XdY0BEJVo8TNnC3j

Van de meneer van het obscure online platenwinkeltje die me belde om te vertellen dat hij één van de twee cd’s die ik had besteld toch niet had (gelukkig niet de degene die ik echt perse wilde) en me uitgebreid ging helpen een alternatief te zoeken, waar-ie me alsnog blij mee kon maken (ja, dié is ook mooi hoor, en al ouder en niet zo makkelijk meer te krijgen, ik zou die nemen) compleet met Haags accent. Heerlijk

Net kaartjes gekocht voor een voorstelling van Meneer Kaktus . Ik heb er nu al zin in. Man is als kind bij de Meneer Kaktus show geweest, maar mijn ouders konden toen geen kaartjes krijgen. Het is natuurlijk anders dan toen, maar een feestje wordt het vast. Ik ben benieuwd wat kleuter er van gaat vinden. Die vind dat soort dingen altijd eerst heel spannend, maar uiteindelijk wel leuk. 

Met Peter Jan Rens ook echt nog? Jij liever dan ik Tara

Moosey schreef op 24-06-2024 om 15:11:

Met Peter Jan Rens ook echt nog? Jij liever dan ik Tara

Het is Peter Jan Rens met een band. De voorstelling is 4+. Voor mijn man en mij is het nostalgie. De Meneer Kaktus show was tussen ons vierde en elfde levensjaar. Wij waren toen precies zijn doelgroep. Het is bij het cultureel centrum in onze stad en voor 5 euro pp is het ook goed te doen.

Beterlaat2021! schreef op 24-06-2024 om 11:52:

Blij van een eekhoorn die tegelijk met ons (op ons vakantieadres) kwam ontbijten.

98367-1_1.webp

Er hangt hier zoiets in het zicht. De eekhoorn tilt het dekseltje op, haalt er iets uit en gaat het lekker op zitten knabbelen.

Wat een leukert!

Lekker aapjes kijken, afgewisseld met buiten zitten, kijken, plukjes onkruid uit de grond trekken.

Lekker bezig met Stitch van LEGO in elkaar zetten.  

Tara82 schreef op 24-06-2024 om 15:45:

[..]

Het is Peter Jan Rens met een band. De voorstelling is 4+. Voor mijn man en mij is het nostalgie. De Meneer Kaktus show was tussen ons vierde en elfde levensjaar. Wij waren toen precies zijn doelgroep. Het is bij het cultureel centrum in onze stad en voor 5 euro pp is het ook goed te doen.

Wauw, goedkoop! Ik heb ook veel Meneer Kaktus-show gekeken vroeger hoor

Met m’n nieuwe sneakers! Ik had al nieuwe gekocht, maar die toch vandaag maar teruggebracht en meteen nieuwe gekocht: het zijn net spaceships, superhip 😁, maar oioioi wat lopen ze lekker!! Pantoffeltjes 💕

Ben verhuisd en alles heeft nu een plekje, alle dozen weg en basisboodschappen in huis. Over een paar weken nog een kast erbij maar moet eerst spullen kwijt in de berging en dat kan nog niet. Moe maar voldaan! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.