Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik kreeg net een berichtje van mijn zoon. Hij was bij de AH en of ik zin had om vanavond te komen BBQen bij hem. Ja natuurlijk vind ik dat lekker en gezellig! Ik had vandaag niks op de planning en nu ineens vanavond lekker eten met mijn zoon. Zo lief van hem.

watertoren schreef op 23-06-2024 om 11:29:

Ik kreeg net een berichtje van mijn zoon. Hij was bij de AH en of ik zin had om vanavond te komen BBQen bij hem. Ja natuurlijk vind ik dat lekker en gezellig! Ik had vandaag niks op de planning en nu ineens vanavond lekker eten met mijn zoon. Zo lief van hem.

Wat fijn!

watertoren schreef op 23-06-2024 om 11:29:

Ik kreeg net een berichtje van mijn zoon. Hij was bij de AH en of ik zin had om vanavond te komen BBQen bij hem. Ja natuurlijk vind ik dat lekker en gezellig! Ik had vandaag niks op de planning en nu ineens vanavond lekker eten met mijn zoon. Zo lief van hem.

Bofkont, ik hoop dat mijn zoon dat nog eens doet! Niet voor een BBQ, daar houden we beiden niet van.

watertoren schreef op 23-06-2024 om 11:29:

Ik kreeg net een berichtje van mijn zoon. Hij was bij de AH en of ik zin had om vanavond te komen BBQen bij hem. Ja natuurlijk vind ik dat lekker en gezellig! Ik had vandaag niks op de planning en nu ineens vanavond lekker eten met mijn zoon. Zo lief van hem.

Gezellig zo'n onverwacht etentje het is er ook echt het weer voor. Ik ga over twee weken bij mijn zoon en schoondochter eten wij wonen niet dicht bij elkaar dus we plannen het altijd van te voren.

Zo, weer een stukje afgetekend voor de komende twee dagen borduren. Dan ga ik daarmee in de plantenkamer zitten en zet ik daar de radio aan. Een klein uurtje.

Blij met de oleander die nu na de langzame start een flink aantal bloemen open gaat zetten die ik vanuit de huiskamer kan zien. En met de miniviooltjes die nog steeds volop aan het bloeien zijn.

Gisteren heel gezellig gehad met vriendinnen op Comic Con, al was eentje er vrij egoïstisch en wilde zij alleen dingen doen/zoeken die zij leuk vindt. Andere vriendin heeft wat nare ervaringen gehad en die wilde ik niet alleen laten, gelukkig heeft zij het verder wel naar haar zin gehad.
Maar ik ben blij dat ik een weekendticket heb gekocht: dan kan ik vandaag rustig mijn dingetjes doen en spulletjes zoeken. De Bambi set van Funko gehaald voor niet al teveel geld.  

61JjAiGri0L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg


SombraOnline schreef op 23-06-2024 om 14:39:

Gisteren heel gezellig gehad met vriendinnen op Comic Con, al was eentje er vrij egoïstisch en wilde zij alleen dingen doen/zoeken die zij leuk vindt. Andere vriendin heeft wat nare ervaringen gehad en die wilde ik niet alleen laten, gelukkig heeft zij het verder wel naar haar zin gehad.
Maar ik ben blij dat ik een weekendticket heb gekocht: dan kan ik vandaag rustig mijn dingetjes doen en spulletjes zoeken. De Bambi set van Funko gehaald voor niet al teveel geld.

61JjAiGri0L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg


Leuk! Onze dochter is er ook naartoe. Heeft ondertussen een hele serie van dit soort figuren op de kast staan. Ga jij ook verkleed? 

Schemerlampje schreef op 23-06-2024 om 14:43:

[..]

Leuk! Onze dochter is er ook naartoe. Heeft ondertussen een hele serie van dit soort figuren op de kast staan. Ga jij ook verkleed?

Gisteren had ik wel een soort van cosplay aan, in elk geval kleding die ik normaal niet draag, en veel zwaardere make-up dan mijn normale wenkbrauwen en mascara. Vandaag heel chill in een legging en oversized shirt.  

Dochter is ook een Funko spaarder dus! Gaat zij in cosplay?

ik word blij van de voorpret die ik nu heb, ik ben aan het zoeken naar een leuke vakantiebestemming in Nederland, voor het najaar. Prima tijdverdrijf 

SombraOnline schreef op 23-06-2024 om 14:47:

[..]

Gisteren had ik wel een soort van cosplay aan, in elk geval kleding die ik normaal niet draag, en veel zwaardere make-up dan mijn normale wenkbrauwen en mascara. Vandaag heel chill in een legging en oversized shirt.

Dochter is ook een Funko spaarder dus! Gaat zij in cosplay?

Ja, beide dagen een ander outfit. Vraag me niet wie ze precies voor moet stellen, op één of andere manier blijft dat ziet zo goed hangen bij me. Gisteren was ze een blonde dokter. Vandaag heeft ze een donkere pruik op en wat minder opvallende kleren. Maar die horen wel bij haar cosplay.

wat een heerlijk weer, nog niet echt van kunnen genieten want hele sportveld opgeruimd met een grote groep vrijwilligers. En nog even  lekker pizza gegeten met zijn allen. Nu languit op de bank, want ik ben helemaal bekaf. Gelukkig volgende week vrij en dan wordt het ook mooi weer, dan ga ik dan wel lekker genieten van de zon. 

Verpleegtechnische  handeling uitgevoerd waar ik nog niet echt bekwaam in voelde. Ging in één  keer  goed!

Zon! En werd blij van dochter van 14 die het gras gemaaid heeft. 

Hier ook genoten van het mooie weer en bijna de hele dag buiten geweest 
Heb 4 wassen schoon en droog gekregen 
Waarvan 1 in de droger omdat ik geen plek meer had buiten op de lijn.
Spul ligt ook bijna allemaal al weer gevouwen in de kast.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.