Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Was ff reparatie (vriend is erg goed met auto's, erg fijn..) voor nodig maar APK herkeuring van mn rammelbakkie is goedgekeurd!! (1e autootje voor mij)

Zilver_gray schreef op 21-06-2024 om 12:08:

Waarom kotsen die katten van jullie (zo vaak) ? Die van ons alleen wanneer ze van dat kattengras at, dat heb ik maar weggegooid.

Onze kat heeft schildklierproblemen. Is ruim 16 nu.

lientje69 schreef op 21-06-2024 om 21:20:

[..]

Onze kat heeft schildklierproblemen. Is ruim 16 nu.

Ah ok!

van een zeer geslaagde avond met evenement wat ik met een paar anderen heb georganiseerd.  Volle bak en mooie opbrengst voor 2 goede doelen.  Net thuis en over minder dan 6 uur gaat de wekker weer voor volgende evenement.  Nu hopelijk een beetje goede nacht draaien.  

gister zo heerlijk gedanst met mijn dochter van 7 en zoontje van 5. Ze gingen helemaal los op de dansvloer.

Vandaag verhuizen! Zin om alles ingedeeld te hebben. Daarna borrel en spelletjes en dan slapen in mn nieuwe stekkie

Koettie schreef op 22-06-2024 om 08:09:

Vandaag verhuizen! Zin om alles ingedeeld te hebben. Daarna borrel en spelletjes en dan slapen in mn nieuwe stekkie

Succes Koettie!!! Ben nog steeds erg blij voor je! Wel chinees halen he  (Hoort bij verhuizen  )

OperaQueen schreef op 22-06-2024 om 08:18:

[..]

Succes Koettie!!! Ben nog steeds erg blij voor je! Wel chinees halen he (Hoort bij verhuizen )

Ik denk dat er zelfs gekookt gaat worden. Door vriend dan, deze keuken is een stuk ruimer dan zijne, met een oven en hij houdt van koken. 

Ik werd blij van een berichtje van mijn dochter. Ze was hier afgelopen week en bleef een nachtje slapen. Vandaag appte ze mij dat ze het zo leuk vond dat ik aan het zingen en dansen was (enneh, ik zing váls hoor ). Vroeger vond ze dat maar raar, maar nu bood ze zelf aan om een liedje op te zetten voor mij. Ik realiseer me nu dat ze het leuk vond om mij blij te zien. Zó lief 🥰 zo’n berichtje!

ToetieToover schreef op 22-06-2024 om 08:55:

Ik werd blij van een berichtje van mijn dochter. Ze was hier afgelopen week en bleef een nachtje slapen. Vandaag appte ze mij dat ze het zo leuk vond dat ik aan het zingen en dansen was (enneh, ik zing váls hoor ). Vroeger vond ze dat maar raar, maar nu bood ze zelf aan om een liedje op te zetten voor mij. Ik realiseer me nu dat ze het leuk vond om mij blij te zien. Zó lief 🥰 zo’n berichtje!

Dat is echt heel lief!

Dit was een fijne dag. Afwezigheid van narigheid, alles zat mee.

Gefeliciteerd  met je nieuwe  stekkie Koettie!

Hier blij dat ik nog even  heb kunnen  slapen  voor mijn nachtdienst.  Fingers crossed  dat het rustig blijft. Ben de verantwoordelijke  vanavond  en het is mijn derde nachtdienst  in mijn leven en ook nog in een nieuwe  baan met complexe zorgvragers. Zie er dus een beetje  tegenop.

Dat ik nu in stadse stilte nog steeds onder mijn zonnescherm buiten zit. Eerst voor een heerlijke barbecue en nu met thee en heerlijk stukje chocolade. Om vage redenen zijn mijn buren altijd allemaal binnen zodra het onder de 23 is.
Het begint nu wel iets af te koelen. Zal zo naar binnen gaan. Maar dit was de eerste avond buiten tot 22.00.

Edit: Ik precies tot 22.00 gewacht met op versturen klikken, staat mijn bericht toch om 21.59 online. 

Van al weer een geslaagd evenement. Morgen nog een opruimdag en dan zit het er op. Daar heb ik dan wel weer zin in

Eindelijk lekker weer!!!! Had ik wel ff behoefte aan... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.