Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Hier nog iemand die met de pootjes languit zit, echt even aan toe..  (Ik neem weer even een beetje te veel hooi op mijn vork en ik moet even een beetje rustig aan doen...)

OperaQueen schreef op 20-06-2024 om 20:18:

Hier nog iemand die met de pootjes languit zit, echt even aan toe.. (Ik neem weer even een beetje te veel hooi op mijn vork en ik moet even een beetje rustig aan doen...)

ik neem het komende weekend te veel hooi op mijn vork, maar goed dat weet ik. Daarom volgende week lekker vakantie

OperaQueen schreef op 20-06-2024 om 20:18:

Hier nog iemand die met de pootjes languit zit, echt even aan toe.. (Ik neem weer even een beetje te veel hooi op mijn vork en ik moet even een beetje rustig aan doen...)

Goed zo! Geniet van je weekend! 🌸

Friezinnetje schreef op 20-06-2024 om 20:25:

[..]

ik neem het komende weekend te veel hooi op mijn vork, maar goed dat weet ik. Daarom volgende week lekker vakantIe

……..

Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 19:54:

[..]

Even off topic, sorry!
Maar geeft jouw dierenarts nog antibiotica prikken? Hoe lang werken die?

En uiteraard blij voor je katje en voor jou dat ze zich beter voelt! 👍🏻💕

Geen idee hoe lang die werken. Ze heeft ook een antibiotica kuur in de vorm van pilletjes. Die zijn voor 9 dagen. 

Milala schreef op 20-06-2024 om 21:02:

[..]

Geen idee hoe lang die werken. Ze heeft ook een antibiotica kuur in de vorm van pilletjes. Die zijn voor 9 dagen.

O jammer! Mijn katten kregen vroeger altijd een injectie met antibiotica voor twee weken, omdat ze niet zonder narcose behandeld kunnen worden en pillen krijg ik er al helemaal niet in 😔. Maar dat mocht op een gegeven moment niet meer (van de overheid?)

Ik ben in ieder geval blij dat je katje zich beter voelt 💕

Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 20:51:

[..]

Goed zo! Geniet van je weekend! 🌸

Dank, jij ook 

Kat mauwde op een manier dat ik weet dat hij dan gaat kotsen. Naar buiten gejaagd en nu heeft hij onder een struikje gekotst ipv in de woonkamer. Blij!

Netherfield schreef op 21-06-2024 om 11:28:

Kat mauwde op een manier dat ik weet dat hij dan gaat kotsen. Naar buiten gejaagd en nu heeft hij onder een struikje gekotst ipv in de woonkamer. Blij!

Ik heb een binnenkat en een klein deel van ons huis is nog tapijt. Geheid dat ze daar gaat kotsen. Ik ben dus al blij als het in elk geval  niet op tapijt is.

Waarom kotsen die katten van jullie (zo vaak) ? Die van ons alleen wanneer ze van dat kattengras at, dat heb ik maar weggegooid. 

Zilver_gray schreef op 21-06-2024 om 12:08:

Waarom kotsen die katten van jullie (zo vaak) ? Die van ons alleen wanneer ze van dat kattengras at, dat heb ik maar weggegooid.

ik heb een maine coon, dus lang haar, die deed dat ook toen ze nog binnen bleef. Nu ze buiten komt, zal ze het daar wel doen. 

Friezinnetje schreef op 21-06-2024 om 12:20:

[..]

ik heb een maine coon, dus lang haar, die deed dat ook toen ze nog binnen bleef. Nu ze buiten komt, zal ze het daar wel doen.

Die van ons is kort harig en krijgt dagelijks anti- haarbal snoepjes, misschien scheelt dat ook. Wel prachtig hoor zo’n Maine coon 

Zilver_gray schreef op 21-06-2024 om 12:28:

[..]

Die van ons is kort harig en krijgt dagelijks anti- haarbal snoepjes, misschien scheelt dat ook. Wel prachtig hoor zo’n Maine coon

ja, dat krijgt die van mij ook wel hoor. Maar ze spuugt nu niet meer in huis

Friezinnetje schreef op 21-06-2024 om 12:40:

[..]

ja, dat krijgt die van mij ook wel hoor. Maar ze spuugt nu niet meer in huis

Dat is fijn!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.