Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van een per ongeluk gekochte kaneeleierkoek van Jumbo. Ik dacht dat ik gewone had gekocht, maar hij was onverwacht erg lekker!

Herfstappeltaart schreef op 19-06-2024 om 19:58:

Van een per ongeluk gekochte kaneeleierkoek van Jumbo. Ik dacht dat ik gewone had gekocht, maar hij was onverwacht erg lekker!

Oh dat klinkt wel lekker!

Ik ben blij dat het nieuwe seizoen van 9-1-1 op tv komt vanaf vanavond 

van een buitendag met eega.  Eerst naar een fair geweest in het gehucht Smeerling.  Daarna door naar Sellingen en daar 10 km gelopen.  O ja,  er was tussendoor nog 2x iets van koffie en taart. Warm genoeg om in hemd en wandelrok te lopen. 
Vorige week was ik in Limburg,  had er echt mooi weer en in het noorden was het grijs en was er regen.  Nu ben ik terug.  Is het hier mooi weer,  paar dagen droog.  Regent het in het zuiden meer. Ik heb vreselijk mazzel. 

Van fijne reactie van werkgever en collega op het werk. Ik was wat van slag nadat er een oude bekende binnen liep (heel naar verleden met hem). Hem professioneel geholpen maar hij bleef me maar ondervragen. Gelukkig snel af kunnen kappen maar bah, hart in m'n keel en zat vol adrenaline haha 😅 
Zo fijn hoe ze me opvingen, zonder precies te weten wat er speelde. 
Voelde me echt gesteund! 

Schijnbaar heeft contact zoeken met PostNL en DHL geholpen… Ineens is m’n pakketje door customs heen, en wordt vandaag bezorgd.

Het weer hè. Twee en twintig graden staat op de raamthermometer.

En de allereerste bloem zit vandaag aan mijn oleander buiten voor mijn raam. Wit met een pastelrose basis.

Ik heb een heel mooie bloedrode siliconen spatel. Om te bakken. Pannenkoeken te keren en dergelijke. Van Aldi.

M'n vest is eindelijk binnen. 

Poes was gisteren not amused na een bezoekje aan de dierenarts. Het was natuurlijk sneu dat we daarheen moesten maar haar gedrag eenmaal weer thuis was wel grappig. Waar ik dan blij van werd is dat ze vanmorgen weer een stuk actiever oogde (gisteren antibiotica prik gehad) dus hopelijk vind ze me straks wel weer lief. Wellicht van korte duur want ze krijgt straks haar medicatie..

Maar goed, ik ben blij dat het beter met poes gaat, andersom is de liefde wat bekoeld haha

SombraOnline schreef op 20-06-2024 om 15:47:

M'n vest is eindelijk binnen.

Bevalt-ie?

rionyriony schreef op 20-06-2024 om 15:54:

[..]

Bevalt-ie?

Ja, zeker! Superwarm, en expres te groot besteld zodat ik erin kan kruipen.

Milala schreef op 20-06-2024 om 15:49:

Poes was gisteren not amused na een bezoekje aan de dierenarts. Het was natuurlijk sneu dat we daarheen moesten maar haar gedrag eenmaal weer thuis was wel grappig. Waar ik dan blij van werd is dat ze vanmorgen weer een stuk actiever oogde (gisteren antibiotica prik gehad) dus hopelijk vind ze me straks wel weer lief. Wellicht van korte duur want ze krijgt straks haar medicatie..

Maar goed, ik ben blij dat het beter met poes gaat, andersom is de liefde wat bekoeld haha

Even off topic, sorry!
Maar geeft jouw dierenarts nog antibiotica prikken? Hoe lang werken die?

En uiteraard blij voor je katje en voor jou dat ze zich beter voelt! 👍🏻💕

dat ik vanavond even niets hoef. Lekker met de beentjes omhoog voor de tv. 

Friezinnetje schreef op 20-06-2024 om 20:04:

dat ik vanavond even niets hoef. Lekker met de beentjes omhoog voor de tv.

Idem hier! (Ik was laat thuis van werk, maar ik heb morgen vrij genomen dus ik hoef ook niet vroeg naar bed).

Geniet ervan! 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.