Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vandaag was het sombertjes (hoewel weinig wind), maar morgen en overmorgen komt de zon. Morgen komt de temp niet veel hoger dan vandaag, maar overmorgen schijnt die boven de 21 graden te komen.

rionyriony schreef op 18-06-2024 om 17:21:

Vandaag was het sombertjes (hoewel weinig wind), maar morgen en overmorgen komt de zon. Morgen komt de temp niet veel hoger dan vandaag, maar overmorgen schijnt die boven de 21 graden te komen.

Iets leuks om naar uit te liken maar ik geloof het pad als ik het zie/voel/ruik.

ik heb vakantie 

dat ik mijn vriezer eindelijk weer eens heb ontdooid. Prima klusje als het de hele middag al regent.

Bakblik schreef op 18-06-2024 om 17:29:

[..]

Iets leuks om naar uit te liken maar ik geloof het pad als ik het zie/voel/ruik.

Komen nog maar twee somberdagen; vrijdag en zaterdag. Zijn er twee teveel; toegegeven.

Na een week regen in Frankrijk gaan we volgende week nog een weekje in NL weg. Ik geloof dat we nu beter weer tegemoet gaan.

🌞

Herfstappeltaart schreef op 18-06-2024 om 19:28:

Na een week regen in Frankrijk gaan we volgende week nog een weekje in NL weg. Ik geloof dat we nu beter weer tegemoet gaan.

🌞

Ze zeggen het inderdaad, we gaan het zien 🤣

Morgen komt mijn nieuwe keuken en van de gelegenheid gebruikt gemaakt om alles grondig uit te mesten. Nu staat alles dat de schifting heeft overleefd fris afgewassen klaar in dozen. Fijn!

Uit eten geweest met 2 van mijn beste vriendinnen! Dat was mega gezellig. Dat ik nu 1 fles wijn achter de kiezen heb en mijn wekker over 6u afgaat negeer ik dan maar.

Ik heb vakantie, iets meer dan een week. 
Een druk weekend voor de boeg, maar daarna dus lekker een week vrij om bij te komen

Veel werk verricht vandaag in huis. En vanmiddag  ook het paard al gelongeerd zodat ik de avond lekker vrij heb.

Zon! Na een drukke werkdag had ik tijd om even 15min met mijn man zonder kinderen in de zon te zitten en met zn twee te genieten. Zo fijn!

Blij dat het eindelijk mooi weer is en dat het vanmorgen toen ik wakker werd  wat minder k*t voelde dan gister. (Gister was alleen een beetje een k*tdag.. Geen mega drama  maar een probleem wat op te lossen is. Wanneer het de hele dag regent lijkt alles alleen wat groter dan dat het werkelijk is. Zeker voor Hspers zoals vriend en ik)

Ben ook erg blij dat ik weer s'ochtends werk op woensdag ipv smiddags.

Rionyriony: gaat ook wel weer voorbij, waarschijnlijk kunnen we snel weer mopperen dat het warm is  (ik kan niet wachten..!)

Ik heb een leuk lichtje. Glas, met geknoopt touw erom. 't Is volgens mij gebreid. Sierlijk gedaan. Ze hadden ze in twee kleuren naturel. Bij Wibra.

Opera Queen: het was vandaag best warm in de zon. Als je tenminste uit de wind bleef.

Friezinnetje schreef op 19-06-2024 om 17:24:

Ik heb vakantie, iets meer dan een week.
Een druk weekend voor de boeg, maar daarna dus lekker een week vrij om bij te komen

Geniet ervan!

Ik werd blij van het zonnetje tijdens mijn avondwandeling. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.