Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat het meidenteam van voetbal waar dochter is zit een wedstrijd gewonnen heeft!! Ze zijn pas dit seizoen gestart en zijn te hoog ingeschaald voor de wedstrijden. Ze spelen dus tegen betere teams, dat zal na de herfstvakantie als het goed is worden bijgesteld. Maar vandaag hebben ze ondanks dat dus gewoon gewonnen!!! Dat was echt nodig voor het groepsgevoel ook ♥️

Oh dat is zo fijn en belangrijk soms, een wedstrijd winnen
Ze waren vast heel blij?

Blij dat de verkoopster zo geduldig was met kind. We hebben eindelijk schoenen voor hem gevonden.
En blij met de vriendelijke meneer die we tegen kwamen toen we de winkel uitstapten. Kind had zijn nieuwe schoenen aan en meneer gaf hem een compliment. Kind straalde helemaal 

Ik word helemaal blij van gratis weggeven, via Marktplaats of een gratis weggeef-hoek. Wat ik weggeef, staat mij erg in de weg en iemand anders wordt er juist blij mee om het te ontvangen! Iedereen blij!

Net een gave ronde eettafel gekocht. Het is de tafel die ik lang wilde hebben maar die te duur was, maar nu met hoge korting was hij opeens zeer betaalbaar. Zo blij mee    

Mijn wandkleed is in principe klaar, maar ik besteed er nog wat tijd aan om hem te verbeteren als ik denk dat het beter kan. Nu het nog kan. Ik ben er ongeveer tien maanden mee bezig geweest op een planmatige manier dus nu nog wat finetunen. Soms verbeter je het verkeerd, dan was het eerst beter, en dan raak je in een soort van paniek / slecht humeur maar op het eind moet het resultaat beter zijn.

Was niet voor niks dat ik twijfelde, natuurlijk. Dat had een reden. Tot november/december is het nog licht genoeg. Daarna wordt het echt te donker om het goed te beoordelen.

P.S.:

Vandaag hevige pijn in mijn vingers. Ik zal genezing moeten afwachten voordat ik weer iets kan doen.

Onverwacht  het Noorderlicht gezien tijdens mijn nachtdienst. 

Riony, sterkte gewenst!

Koettie schreef op 04-10-2024 om 13:48:

[..]

Was je op de spelletjes beurs in Essen? Ex ging daar vorig jaar ook heen, helemaal in zn element.

Yep, zondag ook nog geweest!

Auwereel schreef op 04-10-2024 om 16:12:

[..]

Maar stel je voor dat je zoveel auto's had!

rionyriony schreef op 06-10-2024 om 18:25:

Mijn wandkleed is in principe klaar, maar ik besteed er nog wat tijd aan om hem te verbeteren als ik denk dat het beter kan. Nu het nog kan. Ik ben er ongeveer tien maanden mee bezig geweest op een planmatige manier dus nu nog wat finetunen. Soms verbeter je het verkeerd, dan was het eerst beter, en dan raak je in een soort van paniek / slecht humeur maar op het eind moet het resultaat beter zijn.

Was niet voor niks dat ik twijfelde, natuurlijk. Dat had een reden. Tot november/december is het nog licht genoeg. Daarna wordt het echt te donker om het goed te beoordelen.

Ik ben benieuwd of je het voor eigen gebruik hebt gemaakt, ga je het ophangen? 

ToetieToover schreef op 07-10-2024 om 08:10:

[..]

Ik ben benieuwd of je het voor eigen gebruik hebt gemaakt, ga je het ophangen?

Ja, het is speciaal ontworpen voor boven de bank. Qua voorstelling, kleur en sfeer. Hij moet de vorige vervangen die ook groter is dan een meter maar waar ik zó op uitgekeken ben! Maar die had ik toen binnen een paar weken klaar dus, lang geleden.

@Lientje, bedankt. Ik hoop dat het snel overgaat. De vezeltjes in de top van mijn wijsvinger hebben het te zwaar te verduren gekregen. Ik moet met één hand tikken nu.

lientje69 schreef op 07-10-2024 om 08:03:

Onverwacht het Noorderlicht gezien tijdens mijn nachtdienst.

Dat is toch een kadootje!

lientje69 schreef op 07-10-2024 om 08:03:

Onverwacht het Noorderlicht gezien tijdens mijn nachtdienst.

Riony, sterkte gewenst!

Wat een geluk Lientje! Was het duidelijk te zien?

Grindelwald schreef op 07-10-2024 om 10:09:

[..]

Wat een geluk Lientje! Was het duidelijk te zien?

Ja best wel.  Mooie paarse gloed. Collega  had een betere telefoon  en daar waren de foto's  nog mooier op met een wat breder kleurenspectrum.  Maar met blote oog ook echt goed te zien.

Beterlaat2021! schreef op 07-10-2024 om 09:58:

[..]

Dat is toch een kadootje!

Zeker weten. Even heel leuk zo tussendoor.  Collega  ging roken en die kwam terug met : ik heb het Noorderlicht  gezien! Mooie foto's.  Ik zeg: dan loop ik ook even naar het balkon! Was me nog nooit eerder gelukt het Noorderlicht  te zien. Ben er in de nacht wel meer keer speciaal  op uit geweest maar zonder resultaat  helaas.  Nu dus toch onverwachte  gelukt.

Ik heb weer een tas verse boeken  uit de bibliotheek.  Word ik ook altijd  zo blij van!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.