Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Wat leuk lientje69 
Ik werd vandaag blij van het mooie weer. Ben lekker wezen golfen en op de baan stonden mooie paddestoelen.

Mooi Lientje! 

Mooi Lientje 

Zeker mooi Lientje.

Ik werd vandaag wel blij van het mooie weer. Vanmiddag lekker buiten de ramen gezeemd en daarna de tuin een beetje gefatsoeneerd. Heerlijk was het.

Ik ben even heel erg blij omdat ik net simpel maar wel lekker voor mezelf gekookt heb + gezond maar heel lekker toetje. (Ik eet zelden aardappels maar ik had net even heel veel trek in aardappelpuree, dat gemaakt + sugersnaps en kaasschnitzel. Erg Hollands, zeker voor mijn doen maar dat is soms gewoon even lekker. Toetje was warme appel met kaneel met magere kwark en afgetopt met wat rozijntjes en wat nootjes)
Goed eten wordt een mens altijd blij van...

OperaQueen schreef op 07-10-2024 om 18:42:

Ik ben even heel erg blij omdat ik net simpel maar wel lekker voor mezelf gekookt heb + gezond maar heel lekker toetje. (Ik eet zelden aardappels maar ik had net even heel veel trek in aardappelpuree, dat gemaakt + sugersnaps en kaasschnitzel. Erg Hollands, zeker voor mijn doen maar dat is soms gewoon even lekker. Toetje was warme appel met kaneel met magere kwark en afgetopt met wat rozijntjes en wat nootjes)

Heerlijk zeg. Mijn man kookte vandaag volkorenwraps met pulled oesterzwammen, tomaat, ui, guacamole en bbq-saus. Was lekker en ik heb nu morgen ook zin in lekker Hollands. Dat wordt een bloemkool/puree/gehakt ovenschotel. 

Jouw toet klinkt heerlijk!

Herfstappeltaart schreef op 07-10-2024 om 18:46:

[..]

Heerlijk zeg. Mijn man kookte vandaag volkorenwraps met pulled oesterzwammen, tomaat, ui, guacamole en bbq-saus. Was lekker en ik heb nu morgen ook zin in lekker Hollands. Dat wordt een bloemkool/puree/gehakt ovenschotel.

Jouw toet klinkt heerlijk!

Dank je, dat was het ook! Ik had nog een halve appel liggen...
Dat doe ik heel vaak, dan heb ik iets liggen en daar ga ik dan op internet lekkere receptjes, toetjes of ontbijtjes bij zoeken. (Ik vind prutsen in de keuken erg leuk)


Heerlijk ,ik was onverwachts vrij, ik nodig man uit of hij  mee wil naar de sauna.
Was een hele fijne middag,zelfs nog liggen zonnebaden.

Hemke schreef op 07-10-2024 om 19:36:


Heerlijk ,ik was onverwachts vrij, ik nodig man uit of hij mee wil naar de sauna.
Was een hele fijne middag,zelfs nog liggen zonnebaden.

Lekker Hemke! Die vrije dag had je dan ook dik verdiend  ( en was je ook wel aan toe volgens  mij )

Schoonouders (mag ik ze al zo noemen?) vonden de pasta erg lekker. Vriend had de pasta zelf gemaakt, ik de saus. Schoonmoeder gaat de saus deze week zelf nog een keer maken. 

SombraOnline schreef op 07-10-2024 om 21:59:

Schoonouders (mag ik ze al zo noemen?) vonden de pasta erg lekker. Vriend had de pasta zelf gemaakt, ik de saus. Schoonmoeder gaat de saus deze week zelf nog een keer maken.

Punten gescoord 

Verf klusje, waar ik al de hele zomer tegen aan zat te hikken, heb ik vandaag toch maar opgepakt 
Ben 2 uur verder en het is klaar (had ik veel eerder moeten doen  )
Maar blij dat het af is.

Mama-Inge schreef op 08-10-2024 om 13:30:

Verf klusje, waar ik al de hele zomer tegen aan zat te hikken, heb ik vandaag toch maar opgepakt
Ben 2 uur verder en het is klaar (had ik veel eerder moeten doen )
Maar blij dat het af is.

Herken het wel, kan soms zo tegen 'n klus opzien waardoor ik het dan laat liggen. Maar ben dan wel heel blij als het dan zo goed gelukt is

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.