Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Auwereel
19-12-2024 om 19:24
Koettie schreef op 19-12-2024 om 17:38:
[..]
Hahah toen was je opeens heeeeel jong. De makelaar zegt joh, ik zet het wel even recht. Mn hypotheekadviseur was er helemaal van slag van. Dus geen idee maar zal wel weer goedkomen. Maar vind het zoooo irritant dat elke keer als ik denk het is (bijna) klaar er toch weer iets is. Maar goed. De dertigste is nog maar 11 dagen dus hopelijk red ik het.
O nee hè, ik had mijn duimen even wat rust gegund maar ik duim nu weer fanatiek dat alles ècht goed komt
Friezinnetje
19-12-2024 om 19:50
oh ja, ik ben blij dat ik weekend heb. Beetje drukke week, met hier en daar vanuit mij irritaties naar collega. Ging vandaag wel beter, maar nog voor dingen weglopen/niet doen.
lientje69
19-12-2024 om 20:13
Koettie schreef op 19-12-2024 om 15:25:
[..]
Ja!!! Morgen tekenen met ex en maandag de 30ste voor mijn woning en krijg ik de sleutels!
Geweldig! Een fantastisch 2025 gewenst!
En dat met die datum komt wel goed. Ff opnieuw uitdraaien. Als het bij de notaris maar allemaal klopt.
BlairW
19-12-2024 om 21:28
Dat we al het geld terug krijgen van onze geboekte vakantie nu een deel van de groep niet mee kan. En dat we net nog een huisje hebben kunnen boeken voor komend weekend, zodat we toch nog even er uit zijn.
Auwereel
19-12-2024 om 21:48
Ha, mijn kerstvakantie is begonnen! En echt vrij!
Voorgaande jaren had ik regelmatig dat er rond de kerst nog een project liep met een deadline ergens begin januari, maar het project wat voor dit jaar op de planning stond, ging niet door vanwege geldproblemen bij de geldschieters.
Jammer van het geld, maar eens een rustige kerst wat betreft werk, is ook fijn!
Broodjebrie
19-12-2024 om 21:57
BlairW schreef op 19-12-2024 om 21:28:
Dat we al het geld terug krijgen van onze geboekte vakantie nu een deel van de groep niet mee kan. En dat we net nog een huisje hebben kunnen boeken voor komend weekend, zodat we toch nog even er uit zijn.
Hopelijk hebben jullie toch fijne dagen
Koettie
20-12-2024 om 00:00
Ik lig me toch even blij te zijn op de bank. Ga er vanuit dat laatste gedoetje met mn huis nog wel opgelost wordt, na dit alles is het een kleins hobbel. Vandaag keukeninspriatie wezen opdoen in de ikea en met een vriend net wat gaan drinken die handig is en nog tips had. Amazing.
Moosey
20-12-2024 om 07:44
Gistermiddag nog even doorgebeten en de laatste regeldingen voor werk gefikst. Nu alleen nog vandaag, morgen en dinsdag op de vloer zonder veel na te hoeven denken en dan heerlijk vrij tot 2 januari.
Koettie ik ben nog steeds zo blij voor je! Als t af is moet je maar een paar foto’s posten (als je dat wilt natuurlijk)
BlairW
20-12-2024 om 08:07
Broodjebrie schreef op 19-12-2024 om 21:57:
[..]
Hopelijk hebben jullie toch fijne dagen
Gaat goed komen. Na onze korte vakantie gaan we de feestdagen doorbrengen bij het deel dat die mee kan. Toch een fijn compromis zo
Bakblik
20-12-2024 om 17:46
De studenten hier thuis hebben hun laatste toetsen/tentamens gemaakt vandaag. De vakantie kan beginnen! Vooral jongste is daar erg aan toe. Ik denk dat hij maandag een gaat in de dag gaat slapen. En gaat gaat hopelijk goed lukken als die mannen van het bouwbedrijf dat hier tegenover bezig is echt vakantie gaan houden. Ze hebben alles achtergelaten alsof ze er maandag niet zijn. Ik hoop het zo......
We waren het zo zat iedere dag vanaf 06.45 die bouwgeluiden een die lampen die soms recht onze huiskamer in schenen.
MissHolmes
20-12-2024 om 22:22
Ik heb mezelf de laatste tijd sowieso weer eens laten zien dat ik veel meer kan dan ik dacht maar vanmorgen was min of meer het hoogtepunt; had ik niet achter mijzelf gezocht; mijn wasmachine kreeg kuren, een of andere foutcode en ik heb hem zelf gemaakt, nadat ik de code gegoogled had en iets probeerde wat ik toevallig wist.. (goede vriend is erg handig, ik assisteer hem regelmatig met klussen en daar word je zelf blijkbaar ook handig van)
Ok het was niet moeilijk, klep open, filter eruit, water weg laten lopen, troep dat daar zit weghalen en filter schoonmaken, filter terug en klaar is Klara, maar ik heb het maar mooi gedaan! (Terwijl ik eerst d8 'heeeelp dat weet ik niet'!
Ik werd ook blij (en een beetje verlegen.. ) van een collegaatje die mij belde om te vragen hoe het ging. Zij werkt hier ook nog niet zo lang, heb haar ontmoet bij een inwerkprogramma en ik had een klik met haar.
Ook blij omdat ik mijzelf van de week een electrische voeten-deken voor in bed kado heb gedaan zodat ik geen bedsokken meer aan hoef. (Koukleum) Megachill echt!
lientje69
21-12-2024 om 07:08
Dochter is weer verliefd en het is wederzijds. Ze loopt stralend in de rondte, zo schattig.
stokstaart
21-12-2024 om 08:15
jaaa koettie!!! Wat fijn!! Ik lees je wel maar had nog niet gereageerd. Maar leef wel mee. Gefeliciteerd!
Malibu2
21-12-2024 om 08:17
De "joy unspeakable" waarmee ik vanochtend weer wakker werd en die nog steeds in me zit. Ik vroeg gisteravond voor het slapen gaan of ik het juiste deed want ik zwem tegen de stroom in en ik wou graag een bevestiging (ben christen). Dit geeft weer nieuwe kracht om door te gaan