Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Hypotheek akkoord binnen!!  Alles rond. Ik dacht twee weken terug echt dat dit niet meer zou lukken. Voel me dertig kilo lichter!

Koettie schreef op 19-12-2024 om 14:03:

Hypotheek akkoord binnen!! Alles rond. Ik dacht twee weken terug echt dat dit niet meer zou lukken. Voel me dertig kilo lichter!

Wat snel gegaan opeens! Heerlijk voor je   

Hypotheek akkoord binnen!! Alles rond. Ik dacht twee weken terug echt dat dit niet meer zou lukken. Voel me dertig kilo lichter!

Yes!!! Kan je nu ook nog op tijd tekenen??

Gefeliciteerd Koettie!!!

Kan ik stoppen met duimen Koettie? Er zit eelt op...

lientje69 schreef op 19-12-2024 om 14:26:

[..]

Yes!!! Kan je nu ook nog op tijd tekenen??

Ja!!! Morgen tekenen met ex en maandag de 30ste voor mijn woning en krijg ik de sleutels! 

Koettie schreef op 19-12-2024 om 15:25:

[..]

Ja!!! Morgen tekenen met ex en maandag de 30ste voor mijn woning en krijg ik de sleutels!

Gefeliciteerd! 

Ik duim voor alle zekerheid nog even door totdat al die handtekeningen droog zijn!

Koettie schreef op 19-12-2024 om 15:25:

[..]

Gefeliciteerd dat wordt voor jouw een mooi begin van het nieuwe jaar!

Oh neeee jongens blijkbaar staat mijn geboortedatum niet goed op het koopcontract... Helemaal niet gezien terwijl ik alles dacht nagekeken te hebben... 

Oh neeeeee en nu??

nou, dat heb ik ook gehad, Koettie, alleen kwamen we daar achter na 17 jaar Hadden ze bij mijn geboortedatum de datum van overdracht gezet. 

Maar fijn dat alles nu rond is

Friezinnetje schreef op 19-12-2024 om 16:55:

nou, dat heb ik ook gehad, Koettie, alleen kwamen we daar achter na 17 jaar Hadden ze bij mijn geboortedatum de datum van overdracht gezet.

Maar fijn dat alles nu rond is

Hahah toen was je opeens heeeeel jong. De makelaar zegt joh, ik zet het wel even recht. Mn hypotheekadviseur was er helemaal van slag van. Dus geen idee maar zal wel weer goedkomen. Maar vind het zoooo irritant dat elke keer als ik denk het is (bijna) klaar er toch weer iets is. Maar goed. De dertigste is nog maar 11 dagen dus hopelijk red ik het. 

Oh wat goed! Gefeliciteerd! 🎉🎊

Koettie schreef op 19-12-2024 om 17:38:

[..]

Hahah toen was je opeens heeeeel jong. De makelaar zegt joh, ik zet het wel even recht. Mn hypotheekadviseur was er helemaal van slag van. Dus geen idee maar zal wel weer goedkomen. Maar vind het zoooo irritant dat elke keer als ik denk het is (bijna) klaar er toch weer iets is. Maar goed. De dertigste is nog maar 11 dagen dus hopelijk red ik het.

haha ja, ik was echt heul jong.

En komt wel goed, maar het is, na alle ellende, wel weer heel vervelend

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.