Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Oohhh, ik lees het nu pas! Koettie wat fijn!! 

Ohhh jaaaaa yes! Eindelijk Koettie! Gefeliciteerd 🥳🥳

Voor alle zekerheid duim ik gewoon verder Koettie, tot alle handtekeningen zijn gezet!

Ooo wat heerlijk! Gefeliciteerd Koettie!! 

Wat goed nieuws Koettie!! 🎊🎉

Dank allemaal. Zoveel zin in, nu kan het leuke deel beginnen! 😁 

Ik ben blij dat dochter lekker in haar vel zit en ze dit schooljaar (2e van middelbare) regelmatig afspreekt met vriendinnen en dat dit ook echt leuke meiden zijn  
Soms wel echt druk want ik ben heel makkelijk en hier mag best veel. Als in; met meerdere hier logeren etc! Maar daardoor zie ik ze ook regelmatig en dat vind ik ook wel belangrijk/goed.

Ze zei laatst dat ze zo blij was dat dat van ons allemaal mag en dat we niet zo moeilijk zijn. Best een compliment van een 13 jarige toch? 😜

gefeliciteerd koettie

De leuke avond die ik met vrienden had. Na een erg drukke dag op het werk twijfelde ik of ik zou gaan. Ik was behoorlijk moe, maar toen ik weer nieuwe energie kreeg ben ik toch die kant opgegaan. En dat was de goede keuze 

Vandaag blij dat er nog eerlijke mensen zijn. Op de een of andere stomme manier heb ik mijn handtas niet in mijn fietstas gestopt maar ernaast (had meerdere tassen vast)Toen ik hem dus bij de winkel wilde pakken was hij er niet. Gelukkig leende een vriendelijke mevrouw mij haar telefoon, en kon ik bellen want telefoon zat ook in die tas. Gelukkig werd hij beantwoord Een of andere eerlijke vinder had de moeite genomen hem naar het gemeentehuis te brengen, dus ik weer als een razende terug naar het centrum en binnen een kwartier nadat ik hem miste had ik hem weer

Vakantie geboekt naar Tenerife.

watertoren schreef op 19-12-2024 om 09:19:

Vakantie geboekt naar Tenerife.

Heerlijk! In de winter nog om de kou te ontvluchten of in de zomer pas?

Dolfje schreef op 19-12-2024 om 09:53:

[..]

Heerlijk! In de winter nog om de kou te ontvluchten of in de zomer pas?

Wij vertrekken 9 mei. 

Lekker vooruitzicht!

Ik heb de Max Magazine!!!! Een dubbel nummer vanaf 21 december t/m 3 januari voor maar 99 centjes!

Little things mean a lot!

https://www.youtube.com/watch?v=JUT0hr1AanA

En al mijn kerstboodschappen binnen. Ik heb ongezouten varkenshaas plus alles voor de sauzen, plus drie soorten toetjes zodat ik kan kiezen (een ervan kant en klaar; de notenrol van Lidl). Dus er is proviand voor bij Sissi en Home Alone. Ook nog een extra vacht gekocht zodat het er nóg kerstiger uitziet.

Jammer dat ik niet later kon want de champignons zullen er na een week niet mooier op zijn geworden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.