Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Eindelijk huis nieuws in dit topic... Vrijdag tekenen met ex voor de uitkoop!!! Notaris heeft wat geschoven, zoooooooooo fijn. Dus vrijdag officieel huisloos en dan kan om de 30ste tekenen voor mijn nieuwe woning.   

Hypotheek is wel afgewezen, verstrekker vond hem net te hoog dus moet iets meer eigen geld inleggen maar dat is er dus prima. Verwacht morgen of overmorgen akkoord. 

Super drukke dag op werk dus nu pas ruimte voor het gevoel haha. Omg wat ben ik opgelucht. 

he wat fijn nieuws Koettie. Is de stress daar eindelijk voor weg. Gefeliciteerd! 

Eindelijk Koettie!!!!

Koettie gefeliciteerd 💐🏠️
Ik kan me helemaal voorstellen hoe blij je bent. Voor mij inmiddels 29 jaar geleden maar ik voelde de spanning en stress weer helemaal als ik jouw berichten las. Wij hadden iets medisch bij mij waardoor niemand akkoord wilde gaan. 

ooh eindelijk koettie!!!

Dat is fantastisch nieuws Koettie!

Gefeliciteerd Koettie!

Gefeliciteerd Koettie wat fijn dat het na alle stress die je gehad hebt toch gaat lukken

Blij met mijn werkgever. Naast het standaard kerstpakket dat iedereen ontvangt, kreeg ik vandaag ook nog een leuk pakket van de directeur van het bedrijfsonderdeel dat ik ondersteun, inclusief een door hem zelf geschreven persoonlijke kerstkaart. Fijne blijk van waardering 

Gefeliciteerd Koettie! Ik heb weinig gereageerd maar steeds meegelezen. Wat een opluchting moet dat zijn na deze soap.

Koettie wat heerlijk!!!!!!!!! Het is je zo gegund!

Koettie schreef op 16-12-2024 om 17:26:

Eindelijk huis nieuws in dit topic... Vrijdag tekenen met ex voor de uitkoop!!! Notaris heeft wat geschoven, zoooooooooo fijn. Dus vrijdag officieel huisloos en dan kan om de 30ste tekenen voor mijn nieuwe woning.

Hypotheek is wel afgewezen, verstrekker vond hem net te hoog dus moet iets meer eigen geld inleggen maar dat is er dus prima. Verwacht morgen of overmorgen akkoord.

Super drukke dag op werk dus nu pas ruimte voor het gevoel haha. Omg wat ben ik opgelucht.

Yesyesyes! Geweldig! Gefeliciteerd!😘

Wat fijn Koetie! Eindelijk! 
En de dertigste passeren is eigenlijk heel gunstig, belastingtechnisch 😬

yeahj Koettie  gefeliciteerd 

gefeliciteerd Koettie 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.