Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
vrouw92
02-01-2025 om 13:34
Nou inderdaad van het mooie weer. En van een etentje met inmiddels ex collega (heb ik in een ander topic over verteld). Elkaar sinds oktober niet meer gezien (wel veel gesproken), dus echt zin om fijn bij te kletsen en lekker te eten.
stokstaart
02-01-2025 om 14:19
Koettie schreef op 30-12-2024 om 18:26:
Vandaag getekend voor mn huis en alles is goedgekomen nu lekker teut op de bank.
Ja!!! Van harte!🥳
MissDalhousie
02-01-2025 om 15:27
Blij en verdrietig tegelijk, telt dat ook?
Mijn oudste (10) is hier voor mijn neus aan het ijshockeyen met mijn neef en zijn team (twintigers/dertigers). En hij lijkt opeens zo groot! Wat is er gebeurd met mijn kleine baby? Ik heb net stiekem een paar traantjes gelaten. Maar tegelijk: zo trots! Hij wordt zo'n stoer, leuk, lief mens.
Anfisa
02-01-2025 om 16:23
Het jaar begint fijn!
Gisteren in de regen gewandeld met een van mijn beste vriendinnen. In een cafeetje gepraat, we waren voor ons doen beiden vrij open en kwetsbaar. Krijg ik vanochtend een appje van haar dat ik haar dag heb opgevrolijkt en dat ze dol op me is. Ik werd er ontroerd van. Al meer dan veertig jaar kennen we elkaar en ik ben zo blij met onze vriendschap.
Nog steeds een algeheel tevreden gevoel. Steeds meer ballast schud ik van me af, dat voelt lichter.
@Koetie, wat fijn dat het met huis is gelukt!
Yumi
02-01-2025 om 16:26
Anfisa schreef op 02-01-2025 om 16:23:
Het jaar begint fijn!
Gisteren in de regen gewandeld met een van mijn beste vriendinnen. In een cafeetje gepraat, we waren voor ons doen beiden vrij open en kwetsbaar. Krijg ik vanochtend een appje van haar dat ik haar dag heb opgevrolijkt en dat ze dol op me is. Ik werd er ontroerd van. Al meer dan veertig jaar kennen we elkaar en ik ben zo blij met onze vriendschap.
Nog steeds een algeheel tevreden gevoel. Steeds meer ballast schud ik van me af, dat voelt lichter.
@Koetie, wat fijn dat het met huis is gelukt!
En ik word blij van jou bericht, wat een mooie vriendschap!
Anfisa
02-01-2025 om 16:27
Yumi schreef op 02-01-2025 om 16:26:
[..]
En ik word blij van jou bericht, wat een mooie vriendschap!
Nou wat leuk! Ik ben meteen weer ontroerd
Damoontje
02-01-2025 om 21:40
Wat mooi Anfisa!
Ik had iemand ontmoet bij een cursus. We bleken bij elkaar in de buurt te wonen en het ging over katten en oppassen, ik zei je mag mijn nummer wel hebben dan kan ik evt wel eens oppassen.
Nu nodigt diegene mij uit om bij hem en zijn vrouw te komen eten! Gaat niet over de kat trouwens maar gewoon gezellig. Ben ik echt heel blij mee, ik heb vrijwel geen contacten in dit stadsdeel.
Heb veel vrienden van een hobby maar allemaal ver weg. Leuk om met deze mensen contact te hebben. Blij blij!
Bellebelle
02-01-2025 om 21:49
Vanochtend een kort maar zeer effectief rondje door de stad gemaakt, had allerlei dingen die ik daar moest halen. Was zeer bevredigend dat ik alles kon afvinken. Daarna wandeling gemaakt met nieuwe collega waar het goed mee bleek te klikken. Daarna nog uit eten geweest met man, topdag. En dat terwijl ik eigenlijk nog allerlei werk had liggen, maar dat blijft dan maar tot morgen liggen.
Broodjebrie
02-01-2025 om 21:53
ik ben blij dat mijn vader een goede dag heeft. Hij ligt in het ziekenhuis en het is nog onduidelijk wat hem precies mankeert (al zijn er wel vermoedens) maar dat het nu beter gaat dan gisteren vind ik wel geruststellend. Hopelijk zet dit door!
Yumi
02-01-2025 om 22:25
Broodjebrie schreef op 02-01-2025 om 21:53:
ik ben blij dat mijn vader een goede dag heeft. Hij ligt in het ziekenhuis en het is nog onduidelijk wat hem precies mankeert (al zijn er wel vermoedens) maar dat het nu beter gaat dan gisteren vind ik wel geruststellend. Hopelijk zet dit door!
Hoop dat er snel duidelijkheid komt, beterschap! 💐
Mama-Inge
03-01-2025 om 05:39
Een klant had via werkgever een compliment aan ons gemaakt voor goed geleverde diensten
Of we even langs wilden komen
En daar kregen we een envelop met inhoud als bedankje
Broodjebrie
03-01-2025 om 07:25
Yumi schreef op 02-01-2025 om 22:25:
[..]
Hoop dat er snel duidelijkheid komt, beterschap! 💐
Dank je wel ♥️
watertoren
03-01-2025 om 09:17
Herfstappeltaart schreef op 31-12-2024 om 15:57:
[..]
Whahahahaha eet of drink jij ook wel eens iets zónder alcohol?
Ik drink alleen op vrijdag, zaterdag en zondag alcohol. Door de week niet.
vrouw92
03-01-2025 om 09:47
Van het etentje met mijn vriendin gisterenavond. Ik kan bij haar zo mezelf zijn, accepteert alle mooie en minder mooie kanten. Luistert en geeft echt goede raad. Maar, is ook heel eerlijk als het moet. Gisteren heb ik best wat moeilijke onderwerpen in mijn proces gedeeld en we hadden zo'n mooi wederkerig gesprek. Ik ken dat helemaal niet en ben dan ook heel dankbaar voor deze vriendschap.