Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Vandaag werd ik blij van een boswandeling met man en kinderen. Daarna met oudste dochter boodschappen gedaan en samen sushi gegeten. Zo leuk dat zij daar ook van geniet! Man en jongste dochter aten zelfgemaakte pizza.

Minder  kapot van mijn werkdag dan gisteren. Gelukkig want ik moet er nog 3 t/m donderdag.  Heb er nu 2 gehad dit weekend. 

lientje69 schreef op 05-01-2025 om 20:23:

Minder kapot van mijn werkdag dan gisteren. Gelukkig want ik moet er nog 3 t/m donderdag. Heb er nu 2 gehad dit weekend.

Sterkte 🌸

Ben blij dat het vanmorgen niet zulk vervelend weer was als het nu is, ik moest met een cavia naar de dierenarts. Het waaide wel, maar niet zo hard als nu en de zon scheen toen, nu regen en natte sneeuw. En dat is niet fijn voor zo'n beestje als je met de fiets of openbaar vervoer moet.
En nog blijer dat er geen ernstig probleem was, de bult op z'n ruggetje, slechts talg (wel heel vies!)

Van het zien van alle kinderen en collega’s op mijn werk ♥️ Heerlijke dag gehad.. 

Van een telefoontje met iemand die zegt dat hij dingen op gaat lossen. Dat soort telefoontjes word ik blij van.

Dat mijn lieve hond maar één dag last heeft gehad van diarree en braken - na het eten van een portie natvoer van de Jumbo.....

Dat ik vanmorgen de allerlaatste uren van mijn werk heb gehad. Begin per 1 februari ergens anders en had nog meer dan genoeg verlof en overuren om de rest van de maand niet te hoeven werken.
En vorige week had ik vakantie, dus het waren maar 2 uurtjes vandaag.
Had het kunnen afkopen, maar dit was ook wel leuk eigenlijk.

Dat mijn Lief een puzzelbord voor me aan t maken is. Ik zei, je kunt gewoon een plank board nemen met 4 latjes. Maar ik krijg het beste van het beste.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.