Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
GroenTuintje
31-12-2024 om 17:28
rionyriony schreef op 31-12-2024 om 13:05:
Van oliebollen bakken natuurlijk! Ik twijfel tussen binnen bakken en buiten bakken. Buiten betekent minder geuren in je keuken, maar binnen werk je wel veel prettiger.
Hier binnen oliebollen gebakken. Was een behoorlijke ravage olie overal (moesten de frituurpan nog verschonen). Maar uiteindelijk goed gelukt
Tara82
31-12-2024 om 20:43
Ik werd heel blij van het feit dat we precies genoeg boter hadden voor de appelflappen en de oliebollen. Eerst had ik het bladerdeeg gemaakt en toen moest er ook nog een klontje boter in de appel vulling. Toen bleef er maar een klein stukje boter over. Dus ik zei nog tegen man "in die oliebollen hoeft geen boter toch?". In de oliebollen bleek 50 gram boter te moeten. Dus ik leg dat allerlaatste stukje op de weegschaal. Precies 50 gram . Ik vrees alleen dat ik nu al mijn geluk verspeeld heb en dat die hoofdprijs in de Staatsloterij niks gaat worden vanavond .
Auwereel
01-01-2025 om 08:11
Ben blij dat het vuurwerk bij mij erg meeviel.Geen zware knallen en waar het vroeger bij het winkelcentrumpje van mijn wijk een oorlogsgebied leek, omdat bij de vuurwerkverkoop tegenover de supermarkt het vuurwerk direct na aanschaf werd afgestoken, kon ik gisteren daar gewoon boodschappen doen zonder me bedreigd te voelen. De lokale jeugd hing er wel rond, maar ze zaten allemaal op hun mobieltje....!
Chantal2022
01-01-2025 om 09:10
ik vond het vuurwerk hier ook meevallen en ik heb zelfs redelijk geslapen met mijn noisecancelling koptelefoon
Zilver_gray
01-01-2025 om 09:21
Hier vooral veel siervuurwerk, gelukkig geen cobra’s en nitraten. Onze poes vond het allemaal maar niks.
Malibu2
01-01-2025 om 09:36
Hoe de hond totaal niet reageerde op het vuurwerk. Dit was de tweede keer dat ze Oud en Nieuw meemaakte in een dorp waar flink wordt geknald. Mijn jonge neefje vond het fantastisch ook in het "complot" te zitten, om te doen of de knallen de normaalste zaak van de wereld waren.
Schoondochter
01-01-2025 om 09:50
ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met hardlopen en het is lekker! Ben net een rondje geweest. Het is nu lekker rustig buiten.
lientje69
01-01-2025 om 09:59
Schoondochter schreef op 01-01-2025 om 09:50:
ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met hardlopen en het is lekker! Ben net een rondje geweest. Het is nu lekker rustig buiten.
Denk dat ik niet eens tegen de wind inkom. We hebben hier een megastorm met flinke rukwinden al vanaf gisteravond een uur of 10.
vrouw92
01-01-2025 om 15:09
Van mijn wandeling vanmorgen. Ik moest op tijd de deur uit om de regen en storm voor te zijn. En dat lukte. Ik was lekker vroeg wakker en had mijn wandeling van 10km er voordat de regen/storm echt begon er al op zitten.
Normaal loop ik op het strand op 1 januari, maar dat heb ik maar even achterwege gelaten dit keer.
Dolfje
01-01-2025 om 15:23
Koettie schreef op 01-01-2025 om 06:52:
Nu pas thuis, super leuke avond gehad.
mooie tijd!
Wij zouden bezoek krijgen maar die hadden afgezegd. Toen bedacht samen thuis te blijven maar zijn toch naar vrienden gegaan want we wonen niet allemaal bij elkaar in de buurt en de andere vrienden waren ook daar. Ontzettende gezellige avond weer gehad samen.
Waren om 3 uur thuis en gingen tegen 5 uur naar bed. Dan merk je wel op 1 januari dat je geen 25 meer bent
Koettie
01-01-2025 om 15:47
Was zo gezellig gister. Met vrienden geproost op ons huis, zij krijgen maandag de sleutels en ik afgelopen maandag. Was echt een ontlading-avond met leuke mensen. Vriend kwam pas 11:30 thuis, even stoomend begin aan 2025 gemaakt. dus die verwacht ik pas vanavond weer levend. Ga nu nog even uurtje bij hem in bed liggen, ben er toch nog niet helemaal.
Bakblik
01-01-2025 om 19:45
Dat mijn zoon van bijna 20 in 5 jaar tijd zo'n leuke transformatie heeft ondergaan.
In de tijd dat zijn zus een ckv-dossier moest maken was alles wat theater en museum heette stom, saaaaaaai, ouderwets en niet om naar te kijken.
Toen ging hij naar een andere school en ging daar bij de technische commissie. Licht en geluid voor het examenconcert en het schooltheater regelen en doen.
Na zijn examen wilde hij een opleiding gaan doen in de techniek en de keuze viel op podium & evenemententechniek.
Vorig jaar is hij met mij mee geweest naar een theatershow waar ik kaartjes voor had gekregen van iemand die door familieomstandigheden niet kon. Hij heeft genoten.
Rond 18.00 ging ik hem roepen voor het eten zit hij Het zwanenmeer te kijken op YouTube. Ik vraag of dat niet TE SAAAI is.
Nee mam, ik ben mij aan het oriënteren voor een stage bij de Nationale Opera en Ballet!
Straks gaan we samen het Nieuwjaarsconcert kijken. Zit ik voor het eerst in 20 jaar niet alleen van mijn opname te genieten.
Loeki72
02-01-2025 om 11:04
Ik werd gisteren op mijn werk blij van de koekjes die Elise (HHB ) voor ons had gebakken. Erg lekker.