Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Filmavond met vriend. Biertjes, snacks en hij voelt zich beter dus we kunnen straks verder met de Easytoys kalender. Hij was al ziek sinds de 8ste dus we hebben wat in te halen. 

Citroengraag schreef op 12-12-2024 om 20:22:

Ik had vandaag voor het eerst mijn nieuwe witte trui aan en ik kreeg zo'n hevige bloedneus dat trui erg onder zat. Nav google speciaal naar Wibra gegaan voor Dasty met enzymen voor bloed en trui hangt vlekvrij te drogen!
Ik heb al jaren bloedneuzen (m. ROW) en gebruikte meestal groene biotex met slechter resultaat.

Ja, heel fijn dat spul! Laatst had dochter ook bloedvlekken in haar trui na een bloedneus van een half uur.. Helemaal schoon geworden ook! Zo blij, was ook net nieuw die trui natuurlijk

Drukke  dag vandaag maar lig goed op schema gelukkig.

Dat ik vandaag meer dan twee uur gesport heb, eerst cardio en daarna nog een les gevolgd. 
Voelt goed 👍🏻

Ik heb eindelijk de lego-set gekocht die ik al een hele tijd graag wilde en hij is echt geniaal! Lekker bouwen met een muziekje erbij. Nice!

Bakblik schreef op 12-12-2024 om 19:40:

[..]

Mijn Syrische collega denkt te weten dat de rebellen het wel goed voor hebben met de rechten voor islamitische vrouwen. Ze vreest alleen voor de minderheden waar haar familie dus toe behoort. De rebellen hebben beloofd dat er geen beperkingen met zullen zijn voor vrouwen qua kleding en nog wat andere zaken. We moeten het afwachten.

Ik werk met vluchtelingenkinderen in het VO en heb ook een Syrische collega. Ze zijn allemaal blij dat Asaad weg is. Alleen zijn de meesten Koerden of Christenen (of zelfs Atheïst) en daar zal dit niet echt een oplossing voor zijn. 
Ook zal het eerst een rommeltje worden en collega vreest voor zijn familie in Damascus. 
Daarbij zijn de rebellen nu min of meer samen opgetrokken maar als het erop aankomt zal het teveel van elkaar verschillen. 

Dit is in ieder geval een goede eerste stap. 

Blij na twee leuke dagen België met (gewone maar wel goede) vriend 

SuzyQFive schreef op 15-12-2024 om 21:26:

Ik heb eindelijk de lego-set gekocht die ik al een hele tijd graag wilde en hij is echt geniaal! Lekker bouwen met een muziekje erbij. Nice!

Ohh, welke heb je gekocht? Er komen ook zoveel leuke nieuwe sets aan!

SombraOnline schreef op 15-12-2024 om 22:55:

[..]

Ohh, welke heb je gekocht? Er komen ook zoveel leuke nieuwe sets aan!

Ja joh, hou op! Veel te veel leuke sets… De Botanicals en Hagrid op zijn motor staan iig in mijn lijstje. 

Ik heb het Home Alone huis gekocht 😬 (2e hands), ik had wat andere sets via mp verkocht. 

Veel plezier  ermee SuzyQFive!

Wij vertrekken  zo voor een paar dagen weg naar een Duits waddeneiland.  Kan me er weinig bij voorstellen  nog maar man is er bekend dus zal wel goedkomen. Zie alleen  wat tegen de overtocht  op, her is een open ferry begreep  ik.

Topvakantie gehad, zo heerlijk om in deze tijd van het jaar van de zon te kunnen genieten. Het hotel was echt super, vriendelijk behulpzaam personeel, alles tot in de puntjes verzorgd en heerlijk gegeten. Ook weer lekker om thuis te komen, maar mis de uitbundige kerstversiering die in het hotel zo prachtig was, maar ideeën genoeg dus dat komt goed.

Dat de directeur van de organisatie, waar mijn zoon zijn eerste meerdaagse klus als zzp'er doet,  zo tevreden over hem is. Gisteren naar de voorstelling wezen kijken en ook een rondleiding back-stage gehad en dat dus even kennis gemaakt met de organisatie. Zoon heeft er lol in, het publiek vindt het leuk nu alleen nog opa overtuigen dat zoon met een goede reden de kerstvisite overslaat. 

Op weg voor een paar dagen vakantie.  Wel regen voorspeld maar  dat mag de pret niet drukken.  We gaan naar een Duits waddeneiland.

lientje69 schreef op 16-12-2024 om 12:31:

Op weg voor een paar dagen vakantie. Wel regen voorspeld maar dat mag de pret niet drukken. We gaan naar een Duits waddeneiland.

Veel plezier!

Ik werd blij van de GLS bezorger. Toen hij kwam was ik in de keuken dus zag hem niet. Ik hoorde heel zacht geklop. Toen ik de deur open deed zei hij dat hij expres niet had aangebeld want hij zag dat kind op de bank lag te slapen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.