Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 04-10-2024 om 10:59:

[..]

toevallig vanavond voor de laatste keer een borreltje doen en dan in het pre-dieet voor mijn operatie

Fijn dat de uitslagen goed waren en geniet van je avondje.

Mooi nieuws Friezinnetje. Veel plezier vanavond 

Fijn Friezinnetje, zo na de schrik een tijdje terug!

Ik ben ook blij. Met mijn goede uitslag van de CT scan. Gezondheid is toch wel heel belangrijk maar een beetje materialisme helpt mij ook om blij te worden! Ik ben dan ook héél blij met de mooie wol die ik kocht afgelopen weekend op de breidagen. En ik ben heel blij met de bordspellen die ik gisteren in Essen kocht. Dat maakt mij nóg blijer met mijn vrije dag vandaag, om van al mijn hobbies te genieten. 

Friezinnetje schreef op 04-10-2024 om 10:54:

vanmorgen bij de cardioloog geweest en alle uitslagen/testen waren goed!

Mooizo, Friezinnetje! Maar waar je eerst last van had, kwam dat toch vanuit de maag vandaan?

ToetieToover schreef op 04-10-2024 om 13:16:

Fijn Friezinnetje, zo na de schrik een tijdje terug!

Ik ben ook blij. Met mijn goede uitslag van de CT scan. Gezondheid is toch wel heel belangrijk maar een beetje materialisme helpt mij ook om blij te worden! Ik ben dan ook héél blij met de mooie wol die ik kocht afgelopen weekend op de breidagen. En ik ben heel blij met de bordspellen die ik gisteren in Essen kocht. Dat maakt mij nóg blijer met mijn vrije dag vandaag, om van al mijn hobbies te genieten.

Fijn ToetieToover! En genieten van wol en bordspelen,  dat is heel matig materialisme, toch?

Auwereel schreef op 04-10-2024 om 13:22:

[..]

Fijn ToetieToover! En genieten van wol en bordspelen, dat is heel matig materialisme, toch?

Haha als je weet hoeveel bordspellen en wol wij al hebben, dan is daar niets matigs meer aan. 

Twinski schreef op 04-10-2024 om 10:51:

[..]

Dat klinkt heerlijk. Veel plezier.

Dank je! Duurt nog even, eind van de winter pas. Maar de voorpret is ook al leuk  

ToetieToover schreef op 04-10-2024 om 13:29:

[..]

Haha als je weet hoeveel bordspellen en wol wij al hebben, dan is daar niets matigs meer aan.

Was je op de spelletjes beurs in Essen? Ex ging daar vorig jaar ook heen, helemaal in zn element. 

Ik zit in de zon met een kopje thee

Fijn Friezinnetje, veel plezier vanavond!

BlairW schreef op 04-10-2024 om 10:02:

Ik heb zojuist een lang weekend weg geboekt met mijn beste vriendin! We gaan naar de bonte wever in Assen. Heerlijk relaxen zonder kinderen, gewoon lekker kletsen, niet hoeven koken, zwemmen, sauna in, winkelen in Assen en denk dat we ter plekke nog een massage ofzo bijboeken. Gewoon even verzorgd worden en niks moeten, alleen maar tijd samen doorbrengen ♥️

Heerlijk zeg, veel plezier!

Friezinnetje schreef op 04-10-2024 om 10:54:

vanmorgen bij de cardioloog geweest en alle uitslagen/testen waren goed!

Oh fijn Friezinnetje! Ik zat er van morgen nog aan te denken, maar steeds vragen is ook zo vervelend voor je.

Nog ongeveer 5 tot 10 minuutjes en dan zie ik vriend weer.

ToetieToover schreef op 04-10-2024 om 13:29:

[..]

Haha als je weet hoeveel bordspellen en wol wij al hebben, dan is daar niets matigs meer aan.

Maar stel je voor dat je zoveel auto's had! 

Ben blij om te lezen dat er vrouwen bestaan die tegen een meute intoleranten in durven in te gaan.  

Ben ook blij met dat tevreden koppie van mijn moeder nadat ik haar bed had verschoond en de elektrische deken weer had aangesloten. 

Grote dingen en kleine dingen die het doen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.