Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lekker een stukje gefietst. Het voelde helemaal niet zo koud als de thermometer aangaf.

Op kraamvisite geweest 💕

Baby lachte vandaag voor het eerst met geluid. We zaten met broer in bad en die deed steeds gek. Zusje lachen, broer lachen, zusje nog harder lachen. Te schattig. 

De zon schijnt! 

Hier ook en ik heb al weekend, vanmiddag wat overuren opgemaakt.

Oude kapotte diepvries-bakbeest is de deur uit en nieuwe, veel kleinere (ik woon alleen, geen grote nodig) is er!! 
Scheelt meteen heel veel ruimte!
En ook weer andijvie-blij; online afspraak vanmorgen ging niet door dus had ik tijd om mijn badkamer schoon te maken 

Vanmiddag  weer  voor het eerst gezwommen in het binnenbad.

Ik heb een deel van mijn gebreide pompoenenverzameling uit de kast gehaald en neergelegd. Het zijn wel duurzame pompoenen.

Ik heb zojuist een lang weekend weg geboekt met mijn beste vriendin! We gaan naar de bonte wever in Assen. Heerlijk relaxen zonder kinderen, gewoon lekker kletsen, niet hoeven koken, zwemmen, sauna in, winkelen in Assen en denk dat we ter plekke nog een massage ofzo bijboeken. Gewoon even verzorgd worden en niks moeten, alleen maar tijd samen doorbrengen ♥️

BlairW schreef op 04-10-2024 om 10:02:

Ik heb zojuist een lang weekend weg geboekt met mijn beste vriendin! We gaan naar de bonte wever in Assen. Heerlijk relaxen zonder kinderen, gewoon lekker kletsen, niet hoeven koken, zwemmen, sauna in, winkelen in Assen en denk dat we ter plekke nog een massage ofzo bijboeken. Gewoon even verzorgd worden en niks moeten, alleen maar tijd samen doorbrengen ♥️

Dat klinkt heerlijk. Veel plezier.

vanmorgen bij de cardioloog geweest en alle uitslagen/testen waren goed! 

Friezinnetje schreef op 04-10-2024 om 10:54:

vanmorgen bij de cardioloog geweest en alle uitslagen/testen waren goed!

Dat wordt borrelen 😉

Twinski schreef op 04-10-2024 om 10:58:

[..]

Dat wordt borrelen 😉

toevallig vanavond voor de laatste keer een borreltje doen en dan in het pre-dieet voor mijn operatie

Friezinnetje schreef op 04-10-2024 om 10:54:

vanmorgen bij de cardioloog geweest en alle uitslagen/testen waren goed!

💃🏻

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.