Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Anfisa schreef op 09-12-2024 om 17:00:

Zojuist klik ik op de nieuwste dienstregeling van de NS en die pakt een heel stuk beter uit. Meer treinen. Joepie!

Hier zijn ze superchagrijnig. Overstappen pakken ongunstig uit en de trein het eerste of laatste stukje het dorp uit of in gaat later waardoor de avondmaaltijd van 18.30 naar 18.45 moet gaan als we niet met 4 in 3 shifts willen eten. 

Vorig schooljaar deden we nog 18.15, in augustus verschoven naar 18.30 en dan nu naar 18.45. Zo geen zin in maar om nou in mijn eentje terug te gaan naar 18.15 is ook niet leuk. 

Voor jou ben ik wel blij hoor!  Niet iedereen kan het supergunstig hebben.  Maar het is voor ons jammer dat het van supergoeie aansluitingen naar veel minder goed gaat.  We zijn hier jarenlang redelijk verwend geweest, jammer dat daar een eind aan komt. 

Een etentje met dochter, nog g voor haar verjaardag, leuk hoor!

He, wat balen Bakblik dat het helaas toch ten koste gaat van andere verbindingen en dat je moet gaan opschuiven met tijden. 

Screenshot-20241209-181321-2.png

Ha, het is me weer gelukt, een mooie combinatie van aantal berichten en aantal likes!

Bakblik schreef op 09-12-2024 om 17:19:

[..]

Hier zijn ze superchagrijnig. Overstappen pakken ongunstig uit en de trein het eerste of laatste stukje het dorp uit of in gaat later waardoor de avondmaaltijd van 18.30 naar 18.45 moet gaan als we niet met 4 in 3 shifts willen eten.

Vorig schooljaar deden we nog 18.15, in augustus verschoven naar 18.30 en dan nu naar 18.45. Zo geen zin in maar om nou in mijn eentje terug te gaan naar 18.15 is ook niet leuk.

Voor jou ben ik wel blij hoor! Niet iedereen kan het supergunstig hebben. Maar het is voor ons jammer dat het van supergoeie aansluitingen naar veel minder goed gaat. We zijn hier jarenlang redelijk verwend geweest, jammer dat daar een eind aan komt.

Er stond een column in Trouw over dat bussen en treinen zo ongelooflijk druk zijn met studenten en forenzen, als studenten later zouden met gen beginnen, scheelt dat in drukte. En bovendien zijn die studenten dan ook beter uitgeslapen. Die columniste gaat er dan wel vanuit dat er ook aan het eind van de dag goede verbindingen zijn...

Auwereel schreef op 09-12-2024 om 18:20:

Screenshot-20241209-181321-2.png

Ha, het is me weer gelukt, een mooie combinatie van aantal berichten en aantal likes!

Wat grappig, deze ronde getallen. Mooie combinatie!

Anfisa schreef op 09-12-2024 om 18:31:

[..]

8000 en 5000 was natuurlijk nòg leuker geweest, maar krijg dat maar een voor elkaar! 😆

Morgen naar oudste. Heb ik al bijna 2 maanden niet gezien dus kijk er naar uit.

Anfisa schreef op 09-12-2024 om 18:31:

[..]

Overigens postte ik op 7 november met 7800 en 4900, dus in een maand 100 keer gepost èn 100 likes erbij!

Auwereel schreef op 09-12-2024 om 18:33:

[..]

8000 en 5000 was natuurlijk nòg leuker geweest, maar krijg dat maar een voor elkaar! 😆

Dat worden dan 100 heel stomme berichten die niemand liket (liked??) 😁

lientje69 schreef op 09-12-2024 om 18:34:

Morgen naar oudste. Heb ik al bijna 2 maanden niet gezien dus kijk er naar uit.

Dat kan ik me voorstellen! Ik verheug me op kerst, als ik alle kinderen weer rond de tafel heb, en dat is dan een ruime maand geleden dat ik mijn jongste zag (als ik hem voor die tijd niet tegen het lijf loop).

Schemerlampje schreef op 09-12-2024 om 18:40:

[..]

Dat worden dan 100 heel stomme berichten die niemand liket (liked??) 😁

Ja, maat da's valsspelen hè! 

Ik ben wel benieuwd hoeveel forummers nu gekeken hebben hoeveel berichten en likes ze hebben.

Dus als we nu opeens stomme berichten langs zien komen, waar nooit iemand een like aan zou geven (liket?), weten we waar het vandaan komt! 

Auwereel schreef op 09-12-2024 om 18:43:

Dus als we nu opeens stomme berichten langs zien komen, waar nooit iemand een like aan zou geven (liket?), weten we waar het vandaan komt!

Haha, zal hem niet liken. Misschien  lukt het dan nog!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.