Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Schemerlampje
09-12-2024 om 18:50
lientje69 schreef op 09-12-2024 om 18:48:
[..]
Haha, zal hem niet liken. Misschien lukt het dan nog!
Dat dacht ik ook! Had al een like gegeven, maar die weer weggehaald….
Auwereel
09-12-2024 om 18:54
Schemerlampje schreef op 09-12-2024 om 18:50:
[..]
Dat dacht ik ook! Had al een like gegeven, maar die weer weggehaald….
Jamaar ik ga nu voor 8000 en 6000 natuurlijk! Dus de eerstkomende tijd ga ik gewoon posten en jullie mogen liken en dat ga ik zo rond 5 januari eens kijken wat de stand is!
madee
09-12-2024 om 18:55
Schemerlampje schreef op 09-12-2024 om 18:41:
Ik ben wel benieuwd hoeveel forummers nu gekeken hebben hoeveel berichten en likes ze hebben.
Ik dus, ik wist niet dat je dat ergens kon zien 🤪
Bakblik
09-12-2024 om 20:16
Blij, eigenlijk meer hysterisch lachend vrolijk van de verhalen waar zoon af en toe mee thuis komt.
Hij doet een technische opleiding op MBO en heeft geen eigen kluisje. Zijn schoenen met stalen neuzen, oordoppen, werkhandschoenen en nog wat dingetjes moet hij elke dag mee heen en weer nemen. Op de maandag met 1 uur Engels en 4 uur praktijk doet hij die stalen neuzen gewoon de hele dag aan, dat scheelt gesjouw.
Voordat hij zijn diploma krijgt moet hij deelnemen aan een aantal activiteiten die beroepsoriënterend zijn. Sommige zijn verplicht en georganiseerd door school er zijn ook een aantal keuzeonderdelen waar je voor moet inschrijven. Vandaag had hij even vergeten dat hij voor een excursie had ingeschreven, daar werd hij op school pas aan herinnerd. Het leek hem leuk, een lunch op de locatie, een rondleiding en een creatieve workshop dus hij had ingeschreven en is mee gegaan.
Hij is met zijn werkbroek (met van die zakken aan de zijkant) en zijn stalen neuzen gewoon mee gegaan en 6 van zijn klasgenoten ook. Eenmaal ter plaatse bleek dat de activiteit ook open stond voor andere opleidingen. Er waren meer dan 50 mbo'ers.
Toen was het tijd voor de creatieve workshop, dat bleek een dansworkshop te zijn. De meeste leerlingen van de andere opleiding deden enthousiast mee, de jongens uit de klas van zoon leken wel motorisch beperkt, elegant dansen op die schoenen viel niet mee en de muziek moest een beetje harder, want die schoenen maakten flink extra geluid en de mededansers hebben wel af en toe een tikje gekregen met die plompe schoenen.
Als hij zo'n verhaal zit te vertellen lijkt hij wel een cabaretier, we hebben heerlijk gelachen tijdens het eten.
Bakblik
09-12-2024 om 20:25
Anfisa schreef op 09-12-2024 om 18:16:
He, wat balen Bakblik dat het helaas toch ten koste gaat van andere verbindingen en dat je moet gaan opschuiven met tijden.
Dank voor het medeleven. 🌷
Het gaat wel weer wennen hoor. Ik ben inmiddels een kei in het maken van opwarmbare maaltijden. Als ik dan in de avond weg moet dan zet ik voor de na-eters borden klaar die zo in de magnetron kunnen, want de vertragingen gaan gewoon door neem ik aan. Dat krijgt ns niet opgelost voor de nieuwe dienstregeling.
Hier net de boel aan kant, voor de na-eter staat een bordje klaar dat zo in de magnetron kan. Dit was geen treingedoe maar overwerk.
Beterlaat2021!
10-12-2024 om 10:31
Grappig; het AD heeft een advertentierubriek genaamd : Lezers helpen lezers. Daarin zoeken mensen iets, of bieden ze iets aan, altijd gratis. Nu staan er 6 advertenties van mensen die een kunstkerstboom zoeken of aanbieden. En 2 van die advertenties noemen een zelfde woonplaats, een aanbieder, een zoeker. Dat moet goedkomen!
Chantal2022
10-12-2024 om 10:34
ik word blij van kleine kerstboompjes breien. De eerste poging igsteravond moest 3 keer overnieuw maar nr twee ziet er al stuk netter uit
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=10631&cid=19
GroenTuintje
10-12-2024 om 10:43
Chantal2022 schreef op 10-12-2024 om 10:34:
ik word blij van kleine kerstboompjes breien. De eerste poging igsteravond moest 3 keer overnieuw maar nr twee ziet er al stuk netter uit
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=10631&cid=19
Wat leuk
MissDalhousie
10-12-2024 om 17:05
Vandaag voorgelezen in de klas van mijn jongste en daarna geholpen met knutselen. Kleuters zijn geweldig!
Dolfje
10-12-2024 om 17:58
Een nieuwe baby in de vriendengroep! Ik heb nooit zelf kinderen gewild maar de kinderen van vrienden word ik wel heel blij van.
Tara82
11-12-2024 om 07:52
Dat dochter na 4 nachten spoken en tussen ons in slapen vannacht weer gewoon lekker heeft door geslapen in haar eigen bed.
Broodjebrie
11-12-2024 om 07:53
Tara82 schreef op 11-12-2024 om 07:52:
Dat dochter na 4 nachten spoken en tussen ons in slapen vannacht weer gewoon lekker heeft door geslapen in haar eigen bed.
Wat fijn! Wat zullen jullie lekker geslapen hebben.
Tara82
11-12-2024 om 07:59
Broodjebrie schreef op 11-12-2024 om 07:53:
[..]
Wat fijn! Wat zullen jullie lekker geslapen hebben.
Mijn rug en heupen zijn er ook blij mee. Heel knus met kind erbij, maar dan lig ik de hele nacht in dezelfde houding op het randje.
Broodjebrie
11-12-2024 om 08:10
Tara82 schreef op 11-12-2024 om 07:59:
[..]
Mijn rug en heupen zijn er ook blij mee. Heel knus met kind erbij, maar dan lig ik de hele nacht in dezelfde houding op het randje.
En dat 4 nachten.. ik snap je!
MissHolmes
11-12-2024 om 13:02
Ik word lijkt het steeds blijer van mijn nieuwe werk, het geeft zoveel voldoening en van fysiek werk maak ik mn hoofd lekker leeg merk ik. Lichamelijk word ik daar natuurlijk wel moe van maar mentaal word ik van dit werk veel minder moe dan van zittend werk. En mensen helpen daar word ik sowieso heel erg blij van en ik word er steeds blijer van dat ik toch in het diepe gesprongen ben door voor dit werk te kiezen. (En ook dat het dichtbij is en dat ik lekker op de fiets kan)
He wat een blijheid weer