Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Gefeliciteerd Lientje.

Handig die bh stukjes.

En voor iedereen vandaag geniet als je blij bent, ( het kleine ) morgen is morgen

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2024 om 15:48:

[..]

Ik vind dat jij supergoed werk doet!

Mee eens. Echt heel waardevol.

Ik werd blij van het gesprek met mijn leidinggevende. Het is fijn dat iemand zo veel vertrouwen in je heeft en je echt wil laten groeien.

dat mijn eten me goed smaakte.

Broodjebrie schreef op 06-11-2024 om 20:15:

Broodje brie gehad? 😜

Schemerlampje schreef op 06-11-2024 om 21:01:

[..]

Broodje brie gehad? 😜

Haha nee, al is dat ook zeker lekker

Ik had aardappels met sperziebonen en chipolataworstjes klaargemaakt. 

Was niet lekker. Vriend zou bij zn moeder eten maar kwam met boodschappen thuis om voor me te koken. Thee mee en ben heerlijk vertroeteld 

Voel me nog steeds vrij verrot maar zo lief 

ik ben blij dat ik vannacht wel goed geslapen heb. Wel dankzij paracetamol dan.. was mijn verkoudheid ook maar meteen over. Ben er zo klaar mee.

Broodjebrie schreef op 06-11-2024 om 20:15:

Dat is meestal het begin van opknappen. 

Herfstappeltaart schreef op 07-11-2024 om 08:37:

[..]

Dat is meestal het begin van opknappen.

Ik hoop het

Dat het drukverband op mijn neus er goed af kwam zonder te kleven. Afgelopen week is er een basaalcelcarcinoom verwijderd en dat heeft een best groot gat achtergelaten. Vandaag mocht het verband er af en daar was ik best bang voor. Het gat was even schrikken, maar de wond ziet er goed uit. Nu 2 keer per dag zalf smeren en hopen dat het snel dicht gaat.

Spannend BlairW.  Wat moet je er op smeren?

BlairW schreef op 07-11-2024 om 10:37:

Dat het drukverband op mijn neus er goed af kwam zonder te kleven. Afgelopen week is er een basaalcelcarcinoom verwijderd en dat heeft een best groot gat achtergelaten. Vandaag mocht het verband er af en daar was ik best bang voor. Het gat was even schrikken, maar de wond ziet er goed uit. Nu 2 keer per dag zalf smeren en hopen dat het snel dicht gaat.

Heftig! Een goed herstel gewenst.

🌸

Beterlaat2021! schreef op 07-11-2024 om 11:30:

Spannend BlairW. Wat moet je er op smeren?

Fucidin, moet het smeren tot het echt dicht is. Ik had ook niet gedacht dat ze zo’n diep gat kunnen maken in je neusvleugel. Had gedacht dat je er zo doorheen zou zitten, maar dat is dus niet. 

Herfstappeltaart schreef op 07-11-2024 om 11:39:

[..]

Heftig! Een goed herstel gewenst.

🌸

Dank je  

BlairW schreef op 07-11-2024 om 10:37:

Achh kan me voorstellen dat je het spannend vond, daarnaast lijkt het mij nogal pijnlijk. Ik hoop met je mee en ga voor een snel herstel 🤞

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.