Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb een hele geslaagde dag gehad in het Limburgse 
Vanochtend op de gehuurde fiets richting DLD voor een bezoek aan de DM en op de terugweg nog een winkel vol kerstspullen bezocht. S middags pittige wandeling, het was zo warm dat de jas uit moest. Maar nu de zon weg is is het toch wel zo koud dat ik een muts mis

In de winter kan ik moeilijk aan leuke truien/vesten komen, omdat ik niet tegen acryl, wol en polyester kan. 100% katoen is er bijna niet omdat het minder warm is. Vandaag 2 veel te dure hele mooie truien gekocht, zo blij mee!

Zalige SUPles gehad in een prachtig natuurgebied, het weer was ook echt ideaal. Echt super. 
Daarna bij bejaarde vriendin gaan eten en haar gelukkig kunnen redden van een (zeer overtuigende) babbeltruc. Ik heb het gesprek op een gegeven moment overgenomen en was blij dat ik op het idee kwam om te vragen of ik hem via het nummer van de politie (hij deed alsof hij van de politie was) kon terugbellen. Toen hing hij op. Bleek later dat zo’n beetje het halve dorp gebeld was. Eikels..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.