Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb een hele geslaagde dag gehad in het Limburgse 
Vanochtend op de gehuurde fiets richting DLD voor een bezoek aan de DM en op de terugweg nog een winkel vol kerstspullen bezocht. S middags pittige wandeling, het was zo warm dat de jas uit moest. Maar nu de zon weg is is het toch wel zo koud dat ik een muts mis

In de winter kan ik moeilijk aan leuke truien/vesten komen, omdat ik niet tegen acryl, wol en polyester kan. 100% katoen is er bijna niet omdat het minder warm is. Vandaag 2 veel te dure hele mooie truien gekocht, zo blij mee!

Zalige SUPles gehad in een prachtig natuurgebied, het weer was ook echt ideaal. Echt super. 
Daarna bij bejaarde vriendin gaan eten en haar gelukkig kunnen redden van een (zeer overtuigende) babbeltruc. Ik heb het gesprek op een gegeven moment overgenomen en was blij dat ik op het idee kwam om te vragen of ik hem via het nummer van de politie (hij deed alsof hij van de politie was) kon terugbellen. Toen hing hij op. Bleek later dat zo’n beetje het halve dorp gebeld was. Eikels..

Jeetje Moosey, wat een geluk dat  jij in de buurt was....  Er worden zóveel ouderen slachtoffer.

Ja, ongelofelijk hoe mensen dat kunnen doen

Ik ben blij dat mijn man is begonnen met stukje voor stukje ons huis aan de binnenkant een likje verse verf te geven. Dat was nodig.

Beterlaat2021! schreef op 29-10-2024 om 12:45:

Ben zojuist in het miezerige weer 'de stad' ingefietst.
Heerlijk rustig in de winkels. Mezelf e.e.a. kado gedaan.
Mijn BH maat op laten meten en twee nieuwe BH's gekocht (veel groter dan wat ik aanhad B>D!),

Ik quote mezelf even.   Twee heerlijke BH's, maar toch te strak. Dat is jammer. Ruilen kan natuurlijk niet...
Dus :

21800007_01_001.jpg?sw=740&sfrm=png&bgcolor=FFFFFF

Een verádeming......!!!

Heb ook nieuwe bhs gekocht. Blijk opeens 80e te hebben. En droeg stuk kleiner, geen idee meer welke maat maar cups zijn stuk groter. En spontaan minder last van mn schouders! 

dat ik de rest van de dag niks meer hoef. Kan ik hopelijk wat uitzieken. 

Broodjebrie schreef op 06-11-2024 om 13:30:

dat ik de rest van de dag niks meer hoef. Kan ik hopelijk wat uitzieken.

Beterschap!

lientje69 schreef op 06-11-2024 om 14:55:

[..]

Beterschap!

Dank je wel. Ik weet niet wat voor verkoudheidsvirus er rond hangt maar hardnekkig is ie wel.. bah.

Koettie schreef op 06-11-2024 om 12:44:

Heb ook nieuwe bhs gekocht. Blijk opeens 80e te hebben. En droeg stuk kleiner, geen idee meer welke maat maar cups zijn stuk groter. En spontaan minder last van mn schouders!

Dat had ik ook. Was echt jaren geleden maar ik heb een tijdje terug ook de boel weer op laten meten en een aantal nieuwe gekocht, gister nog een paar die ik al nieuw had maar nog in andere kleuren; was toch aanbieding. Ik vond mn cup al groot genoeg (D) maar ik ben ook naar E gegaan  Verder ben ik wel erg blij met mn nieuwe bh's.

Ik ben ook heel erg blij dat ik weer aan het werk ben! Ik zit nog in de proefplaatsing maar ik heb het gevoel dat dat wel goed komt. ik doe overigens iets totaal anders dan tot nu toe (thuiszorg ipv kantoorwerk, heb ook officieel een zorgopleiding maar nooit veel mee gedaan, ook door omstandigheden) en vd week was het wel even heftig maar ik kan ook echt mensen helpen en daar word ik heel erg blij van!

Met mijn collega iets dat niet leek
 te gaan lukken toch voor elkaar gekregen. Het heeft ons 5 woensdagochtenden gekost maar het is gelukt!
Met oeverloos laten zien hoe het moet,  schriftelijke instructies vertaald met google translate en een hoop gebarentaal kan de laatste kandidaat nu ook linksom een rondje fietsen op het pleintje. 
Nu nog de andere bochten, remmen en deelnemen aan het verkeer. 

Bakblik schreef op 06-11-2024 om 15:27:

Met mijn collega iets dat niet leek
te gaan lukken toch voor elkaar gekregen. Het heeft ons 5 woensdagochtenden gekost maar het is gelukt!
Met oeverloos laten zien hoe het moet, schriftelijke instructies vertaald met google translate en een hoop gebarentaal kan de laatste kandidaat nu ook linksom en rondje fietsen op het pleintje.
Nu nog de andere bochten, remmen en deelnemen aan het verkeer.

Ik vind dat jij supergoed werk doet!

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2024 om 15:48:

[..]

Ik vind dat jij supergoed werk doet!

Dank je, ik ga je even pb-en. Ik kan niet alles op een openbaar forum gooien ivm de AVG en de veiligheid van de vluchtelingen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.