Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
rionyriony
26-10-2024 om 15:28
RTL-8 schijnt dit jaar toch een "Countdown to Christmas" uit te zenden maar er zijn nog geen details van naar buiten gekomen. Ben ik eigenlijk wel blij van. Ik zet toch het liefste gewoon de tv aan en hoef dan niet eerst door eindeloze rijen films te zoeken waarvan ik steevast de verkeerde opstart.
O ja en ik heb de voorraadinloopkast opnieuw ingedeeld en het meeste schoongemaakt. De toren Curvermandjes staat nu aan de andere kant van de steiger (die behalve steiger te zijn ook voorraadrek is)
Fen-di-Fan
26-10-2024 om 17:36
sinds kort heb ik een hondje en leer daardoor mijn eigen buurt beter kennen. Nooit geweten dat er achter het rijtje met bomen een mooi wandelbos ligt met leuke waterplasjes. Gek eigenlijk dat ik daar na jaren pas achter kom…
Nighttripper
26-10-2024 om 17:37
Dit optreden tijdens een dance-battle van solo-danseres Ksenia Parkhatskaya. Kende haar niet maar ze blijkt dus al vanaf haar 6e jaar een getraind danseres.En later ook een wereldberoemd choreograaf. En nu dus de meest bekeken danseres op internet.
Kan me daar inmiddels wel iets bij voorstellen als je dit ziet,pffff....💗🙂
Loulou39
26-10-2024 om 17:46
Fen-di-Fan schreef op 26-10-2024 om 17:36:
sinds kort heb ik een hondje en leer daardoor mijn eigen buurt beter kennen. Nooit geweten dat er achter het rijtje met bomen een mooi wandelbos ligt met leuke waterplasjes. Gek eigenlijk dat ik daar na jaren pas achter kom…
Wat leuk!
Wat voor hondje heb je?
Beterlaat2021!
26-10-2024 om 18:50
Fen-di-Fan schreef op 26-10-2024 om 17:36:
Je zult zien dat je ineens ook meer mensen uit de buurt leert kennen. Honden helpen daarbij. En dan weet je wel de naam van de hond, maar niet van de baas.
Hopelijk is jouw hondje van een leuk soort wat goed omgaat met andere honden.
Wat is het er voor ééntje?
Heel veel plezier en geluk ermee gewenst!
ToetieToover
26-10-2024 om 19:07
Nighttripper schreef op 26-10-2024 om 17:37:
Dit optreden tijdens een dance-battle van solo-danseres Ksenia Parkhatskaya. Kende haar niet maar ze blijkt dus al vanaf haar 6e jaar een getraind danseres.En later ook een wereldberoemd choreograaf. En nu dus de meest bekeken danseres op internet.
https://www.youtube.com/watch?v=3Rbb4POST5E
Kan me daar inmiddels wel iets bij voorstellen als je dit ziet,pffff....💗🙂
Owww love it! Een aangepaste versie heb ik wel eens gedanst bij Zumba. Instant happiness.
Fen-di-Fan
26-10-2024 om 19:56
Loulou39 schreef op 26-10-2024 om 17:46:
[..]
Wat leuk!
Wat voor hondje heb je?
Een mini pomeriaan. ze wordt niet meer dan 2 kilo, maar zeker geen tasjeshondje. Ze is kampioen rondjes rennen. En zo hoort t ook, vind je niet?
Fen-di-Fan
26-10-2024 om 20:00
Beterlaat2021! schreef op 26-10-2024 om 18:50:
[..]
Je zult zien dat je ineens ook meer mensen uit de buurt leert kennen. Honden helpen daarbij. En dan weet je wel de naam van de hond, maar niet van de baas.
Hopelijk is jouw hondje van een leuk soort wat goed omgaat met andere honden.
Wat is het er voor ééntje?
Heel veel plezier en geluk ermee gewenst!
Dank je wel. En je hebt helemaal gelijk. Ik stap zelf niet zo snel op mensen af, en mn hondje Fendi (een pomeriaantje) maakt het inderdaad makkelijker om met anderen in contact te komen.
Loulou39
26-10-2024 om 20:08
Fen-di-Fan schreef op 26-10-2024 om 19:56:
[..]
Een mini pomeriaan. ze wordt niet meer dan 2 kilo, maar zeker geen tasjeshondje. Ze is kampioen rondjes rennen. En zo hoort t ook, vind je niet?
Jaaaa superleuk😁
Moest even googlen, maar wat een schattig hondje 💕
Bailey26
26-10-2024 om 20:19
Man is op stap met vrienden en kind ligt op bed.
Zelf lig ik heerlijk op de bank met een dekentje en een kat. Thee en chocolade binnen handbereik. Ik heb besloten kerstfilms te gaan kijken.
Chantal2022
27-10-2024 om 09:05
ik word enorm blij van de weersvoorspelling
Tm begin november geen regen in de voorspelling hier, en ik kan dus ook tijdens mijn vrije week heerlijk wandelen.
OperaQueen
27-10-2024 om 11:21
Chantal2022 schreef op 27-10-2024 om 09:05:
ik word enorm blij van de weersvoorspelling
Tm begin november geen regen in de voorspelling hier, en ik kan dus ook tijdens mijn vrije week heerlijk wandelen.
Ohhh daar word ik ook wel blij van!
Ik ben blij dat mn rothumeur ivm date die niet niet op kwam dagen weer voorbij is . (Geen zin om me druk te maken om die flauwekul..)
Yumi
27-10-2024 om 16:47
Dit weer
Eind oktober, volop zon en zo warm dat ik ben omgedraaid om mijn tussenjas in te ruilen voor een zomerjas.
Bellebelle
27-10-2024 om 17:00
Ik heb een week vakantie gehad en had nog behoorlijk wat werkklussen liggen die voor morgen af moesten. Ik had al anderhalve dag besteed aan mijn werk en vandaag heb ik nog even doorgestoomd. Nu ziet het ernaar uit dat ik alles wat ik gepland had af ga krijgen.